Parran kasvatus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällaisen ajattelin joskus vielä kasvattaa :evil:

BRITAIN_BEARD_AND_M_206043c.jpg

2286411-88235895c28c02d1bfd2b01d71c34a88.jpeg

Tuollainen olisi jees jos kasvaisi "pikkasen" tuuheemmin

Mulla alako täysparran kasvatus viikko sitten, aiemmin oli ajeltu viikset ja leuanalus sileäksi. Saapa nähä miten käy :D

Enempää ei vois olla rock. (Mainittakoon vielä, että Lemmy oli ennen Jamesia.)
mheadlm4.jpg

Ottaa vaan pattiin, ku itellä ei kasva kunnon viikset. Pulsari- ja leukaosastolla kasvu on kylla kiitettävää, mutta viikset on vaan hentoo maitopartaa.

Itselläni parta kasvaa nopeasti. 5 päivässä pystyy jo muotoilemaan ihan haluamansa mallisen ja joutuu käyttämään 3mm rajainta siistimiseen.

Olen tässä nyt jonkin aikaa koettanut kuinka muhkeat turpajouhet pystyn kasvattamaan. Pariin kuukauteen en ole ajanut enkä edes trimmannut partaani ja tulokset ovat olleet mielenkiintoiset. Otetaanpa ensin huonot puolet:

- Parta kutiaa aivan helvetisti. Asiaa ei paranna meikäläisen helposti kuivuva iho. Suihkun jälkeen kosteusvoiteen käyttö kilpistyy karvamuuriin, ja iholle menee ehkä puoli prosenttia koko töhkästä.
- Viikset ovat niin pitkät ja kaartuvat että ne ovat jatkuvasti suussa. Syömisen jälkeen saakin olla pesemässä naamaansa.
- Jostain kumman syystä minun on jatkuvasti pakko olla sukimassa viiksiäni. Pahoitteluni kaikille jotka sitä joutuvat katselemaan.
- Päivä päivältä näytän aina vain enemmän tyypiltä, joka asuu työkaluvajassa, syö itse kuristamiaan oravia ja puluja sekä raiskaa pikkulapsia. Parta ei ilmeisestikään sovi kaikille.

Sitten hyvät puolet: jos olisin masokisti, voisin kääntää edelle mainitut asiat plussiksi. Paljon muuta huvia tästä ei irtoa.

Seuraavana projektinani taidan ajaa leukaparran pois ja yritän iskeä naisia melko törkeillä hevosenkenkäviiksillä varustettuna. Odottelen tätä jo kauhulla.

Siisti sitä partaa hyvä mies! Mikään ei ole törkeämpää kuin hoitamaton parta, jossa kaikki karvat ovat eri pituisia (omakohtaista kokemusta valitettavasti).
Suihkussa kannattaa huuhdella parta kunnolla koska helposti jää shampoota sinne karvojen tyveen. Myös päivittäinen kampaaminen vähentää ärsytystä.
Eli nyt trimmeri käteen ja takaisin sivistyksen pariin:D

Se on kyl kumma, miten itsesensuuri häviää täysin parrankasvatuksen kanssa. Se on niin oma juttu, että ei todelakaan halua kuulla muiden mielipiteitä. Pidin itse reilun vuoden sellaista pitkää helvetin törkeetä partaa ja olin siitä ihan helvetin innoissani. Nyt kun jälkeenpäin katsoo kuvia niin voi perkele sentään...
Tää ei sitten ollut mikään saarna vaan ihan vaan toteamus:)

Se on kyl kumma, miten itsesensuuri häviää täysin parrankasvatuksen kanssa. Se on niin oma juttu, että ei todelakaan halua kuulla muiden mielipiteitä. Pidin itse reilun vuoden sellaista pitkää helvetin törkeetä partaa ja olin siitä ihan helvetin innoissani. Nyt kun jälkeenpäin katsoo kuvia niin voi perkele sentään...
Tää ei sitten ollut mikään saarna vaan ihan vaan toteamus:)

Ohan se vähän niin:D.

Viikset on pop. Pitäis kyllä ehkä vetää muutaman millin sängeksi, koska sivuprofiili on aika urpo ku viikset kasvaa ~45-asteen kulmassa. Ei enää sentään oma peilikuva naurata kuten alussa.

Parrassa on omalla kohdalla joku 30mm sellainen raja, että jos alkaa menemään paljon sen yli on pakko lyhentää niin siitä saa fiksumman näköisen.

Jep. Täältä suosittelen myöskin parran trimmailua. Aika törkeen näköseks menee, jos antaa vaan kasvaa eikä siisti.

Ei välttämättä tarvitse olla viivottimen kanssa rajattu partakarvoitus, mutta siisti sen olla pitää. Erikseen on sitten nää Kerry King -motskarikerhoilijat ja merirosvot. Itsellä kiva, kun on parturikampaaja tyttöystävä, joka aina aika ajoin leikkaa parran malliinsa. Väriäkin tähän sitten laitetaan aina samalla. Aina välillä näen painajaisia, joissa parta joko uhataan leikata, tai huomaan sen vain olevan poissa. Tuntuu aina yhtä pahalta. Mulla nimittäin kestää kelpo tovi, että tämä härpäke on sellainen kun haluan, kokonaan pois en siis uskalla leikata, sen verran tähän ole jo tottunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom