Parran kasvatus

Ei se parta enää vähän ajan päästä kutia kunhan naama tottuupi siihen.

Itse olen päätynyt ajamaan pois viikseni parran kanssa, viikset nimittäin kasvavat kyllä mutta ongelma on se että varsin kapealla vyöhykkeellä eli vain suun ympärillä. Näyttää vähän oudolta kun on rehottava parta mutta viiksialue sitten trimmatun näköinen. Voisikin toisaalta nyt joulun kunniaksi kasvatella vähän laajempaa karvoitusta hmm.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tollanen viikko on nyt kasvateltu ja ajoin tollasen 0-parran, suu parran, goateen mikä onkaan. :D Helpottaa luultavasti kun ei enään kaula pistele. Mutta miten saan tästä parrasta tiheän näköisen? Saako sitä jotenkin näyttämään tiheämmältä/kasvamaan tiheämmin. :D

Tollanen viikko on nyt kasvateltu ja ajoin tollasen 0-parran, suu parran, goateen mikä onkaan. :D Helpottaa luultavasti kun ei enään kaula pistele. Mutta miten saan tästä parrasta tiheän näköisen? Saako sitä jotenkin näyttämään tiheämmältä/kasvamaan tiheämmin. :D

No parran tiheys on kaiketi henkilökohtainen ominaisuus, eli jos sulla on liian vähän karvoja / neliösentti ihoa, niin parrasta on vaikea saada kovin tiheän näköistä. Sorry. :david: Itsellä on vähän samaa ongelmaa jos yritän pidempää kokopartaa kasvattaa. Leuassa mulla on suurin parrantiheys, joten leukaparta mulla näyttää suht. OK:lta. Ja lyhyt 2-4 mm sänki kans.

Ei jestas...taidan ajaa tän parran pois, kutiaa niin ikävästi. Vai auttaako siihen joku?

Mulla tuo parta kutiaa vain tietyn pituisena, jos siitä kutiamispituudesta trimmailee lyhkäsemmäksi tai antaa kasvaa pidemmäksi niin se kutina loppuu.

Et tämmöstä kokeillu?

Untitled-1.jpg

En kokeillut, pidin tota viritelmää yhden päivän. Illalla kaveri tuli käymään ja naureskeltiin sit yhdessä kuinka tyhmältä mä näytän.

Nyt on taas lyhyt koko parta, se on helppo pitää. Viikoittain ajan sit kokonaan pois niin ei ärsytä naamaa liikaa.

Aika tylsää, mut ei jaksa säätää.

En kokeillut, pidin tota viritelmää yhden päivän. Illalla kaveri tuli käymään ja naureskeltiin sit yhdessä kuinka tyhmältä mä näytän.

Nyt on taas lyhyt koko parta, se on helppo pitää. Viikoittain ajan sit kokonaan pois niin ei ärsytä naamaa liikaa.

Aika tylsää, mut ei jaksa säätää.
Ei se mikää parta ole jos viikon kasvattaa:whip:.

Kokopartaan ajattelin tästä ryhtyä. Ei pekkahimasia vaan ihan trimmattua 3-4 millin koneella. Nyt olen pikkuhiljaa venytellyt tuotaa "talking pussy" -tyylistä karvakoristusta naamallani. Seuraava askel olisi pistää pulsarien kanssa yhteen.

Yksi kesä tuli kasvatettua täysparta ja jotenkin siihen tykästyi. Duunit vei sen parran mennessään.

ot: ehdottomasti härskein kasvokarvoitus löytyy steve wonderilta. Todellä härski, suorastaan hävytön.

American hotrodissa sillä yhdellä asentajalla on kunnon mursuviikset. Vaikea uskoa, että jollain kasvaa parta niin hyvin ettei näy suuta ollenkaan.

Minulla on kaveri (mies), joka on todella karvainen. Hän leikkas tuommosen mutton-parran ja se jos mikä oli härskin näköinen. Baarissa oli kuulemma kaikki maholliset käyny vittuilemassa parrasta ja naisiltakaan ei kuulemma herunu.

Ihan vaan tuli mieleen...

Minulla on kaveri (mies), joka on todella karvainen. Hän leikkas tuommosen mutton-parran ja se jos mikä oli härskin näköinen. Baarissa oli kuulemma kaikki maholliset käyny vittuilemassa parrasta ja naisiltakaan ei kuulemma herunu.

Ihan vaan tuli mieleen...
Viiksien kera?

Hetfieldillä tais joskus olla samanmoinen.

American hotrodissa sillä yhdellä asentajalla on kunnon mursuviikset. Vaikea uskoa, että jollain kasvaa parta niin hyvin ettei näy suuta ollenkaan.

Tällä kaverilla ei paljoa suu näy. Kuvitelkaa kun tuo jätkä ryystää jotain lohikeittoa naamariin. Ei varmaan saa ku liemen tuosta puuhkasta suodatettua läpi. :D

beard1006.jpg

Tällä kaverilla ei paljoa suu näy. Kuvitelkaa kun tuo jätkä ryystää jotain lohikeittoa naamariin. Ei varmaan saa ku liemen tuosta puuhkasta suodatettua läpi. :D

beard1006.jpg

No näkyyhän tossa huulet, eli normikuvio parran kanssa. Vai onko mulla mennyt tässä jutun pointti ohi?

Mitenkäs korkealle porukalla kasvaa partaa? Itselläni on kokoparta, mutta poskipäistä (ja kaulasta tietty) on pakko ajaa parta, koska muuten silmien ja parran väliin jää vähän reilu sentti väliä mikä ei ole tyylikkään näköistä.

Kokopartaa kannattaa muuten opetella muotoilemaan käyttäen trimmerissä eri pituuksia. Muotoilulla voi saada ulkonäköön todella suuria muutoksia, esim. leuka näyttää pidemmälle, posket kapeammalle jne.

Ei kai tolla nyt mitään ongelmaa ole, parta on kuitenkin ihan lyhyt vaikkakin pirun tiheä. Kateeksi käy, itsellä on turhan harva.

:jahas: No täysin tosissaanhan minä tuon lohikeittokommentin heitin, tottakai tuo tyyppi ihan hyvin saa varmaan syötyä.

Ei siinä mun mielestä kyllä huulia näy, on ne varmaan jossaki tuolla karvan alla..:D

:jahas: No täysin tosissaanhan minä tuon lohikeittokommentin heitin, tottakai tuo tyyppi ihan hyvin saa varmaan syötyä.

Ei siinä mun mielestä kyllä huulia näy, on ne varmaan jossaki tuolla karvan alla..:D
Sillä jätkällä on kyllä ainakin tuplasti pidempi parta ja viikset.

Ei ole onneksi sellaista ongelmaa, että parta peittäisi koko naaman. Vai kasvaako jollakulla parta ja rintakarvat yhteen:D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom