Parinmuodostus ja puolisonvalinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Mielenkiinnolla odota mitä MerZi tulee kommentoimaan tänne asiasta... :D

Tässä tulee ihan mieleen se ketju jossa AnnieStark kertoi maksaneensa autot ja asunnot itse 20 vuotiaana. Näitä on aina yhtä mukava lukea. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ja mun käsi mudostetaan täydellinen pari. Muuhun ei oikein tällä naamalla ole mahdollisuuksia :jahas:.

Vittumainen tilanne sinäänsä, että rimaa pitäs laskea oikein isolla kädellä, mutta minä en siihen kykene. Ehkä mä sitten jään vaan vanhaksipojaksi.

Vituiks meni taas viime viikonloppuna. Kiva ja nätti tyttö, joka oli entuudestaan tuttu, lähti jatkoille ja minä vielä herrasmiehenä en edes vongannut, koska meinasin, että tästä vois ehkä tulla jotain. Kovasti vielä illalla lupas kahville lähteä.. Pakit tuli sitten kuitenkin treffeille lähdön suhteen. Vittu mä totakaan ymmärrä. Ensin neiti kehuu ja kyselee meikäläisen perään ja sitten ku pyytää treffeille ni vettä tulee niskaan.. No, eipä tämä ole uutta.

Olis ehkä pitänyt laittaa tonne vitutus threadiin..

Pelikassa on taas tyhjä tuossa Fabion kuuluisassa rakkaudenruletissa.

Jakob sanoi:
Vittumainen tilanne sinäänsä, että rimaa pitäs laskea oikein isolla kädellä, mutta minä en siihen kykene. Ehkä mä sitten jään vaan vanhaksipojaksi.

Koitahan alkuun laskea pienellä kädellä, niin tein minäkin. Ja vaikutus oli huomattava. :rock:

Mitä tulee tuohon kertomukseesi niin, itsellä kävi että bongasin nätin tytön ravintolasta jatkoille, ajattelin et tästä ei kuitenkaan tule mitään pidempiaikasta niin nussin minkä kerkeän. Noh aamulla sitten kaikessa viisaudessani möläytin "vaihetaako numerot vai onko se ihan turhaa?"

Tyttö olikin kovasti innokas näkemään uudestaan ja oli todella lähellä ettei homma loppunut tuohon kommenttiin.. :wall:

No tuuri kävi, ja se ei siihen jäänyt, 2kk oltu yhdessä :love:

Ja jos tällä pärställä onnistuu niin eiköhän millä vaan :lol2:

Mulla taas kävi sikäli säkä etten ehtinyt vielä täysin sisäistämään kavereiden mainostamaa "riman laskua". :)

Baarissa satuin bongaamaan toudella nätin tytön joka onneksi tsekkasi meikäläistäkin ja siitä se sitten lähti.

Parin treffin jälkeen tosin meinasin wtf... kun tyttö katteli mua pitkään silmiin baarin ulkopuolella ja kysyin mitä se miettii. Sano sitten ettei ole ihan selvilläi olenko mä pelimies vai muuten vaan noin mukava... Sen jälkeen piti selvittää hiukan tilannetta, koska olen niin kaukana pelimiehestä kuin olla ja voi.

Hyvä sinänsä että tyttö arvostaa mun touhuja sekä näyttäisi pitävän musta itteni takia. On myös kiva kuulla parin kaverin kautta (sen työkaverin kaverin veli on mun tuttu) juttuja mitä se on kertonut musta kavereilleen (ainakin vielä kiva kuulla). Itestä taas tuntui alussa siltä, että minkä vitun takia toi hengailee mun kanssa...

Lisäksi oli mukava kuunnella kaverin kommentteja: "Se sun uusi tyttö on kuulemma ihan törkeen hyvännäköinen bööna."

Koulutuksesta tuli pari ajatusta mieleen. Itselleni tuli viimeistään yläasteen alussa selväksi, etten voi rakentaa tulevaisuuttani, uraani tai naissuhteita ulkonäön varaan. Urheilussa pärjäsin kohtalaisesti, mutta siinäkin lähinnä sisulla ja tunnollisella harjoittelulla. Missä sitä muualla sitten pätee, paitsi koulutuksessa ;-)

Aika selvää on, että korkeampi koulutus oikealla alalla takaa paremman toimeentulon. Jos aikoo ilman korkeakoulututkintoa saada hyväpalkkaisen työn, täytyy olla todella poikkeuksellinen, onnekas tai suhteita, yleensä näiden yhdistelmä. Miten tämä sitten liittyy ketjun aiheeseen? Sanoisin, että korkean koulutuksen mukanaan tuoma älykkyys ei vaikuta parinmuodostukseen niin paljon kuin korkean koulutuksen tuoma vauraus tai potentiaalinen vauraus. Kun en esim. itse olen kasvoista lähelläkään miesmallia tai muutenkaan komeaa, ei urheilullinen vartalokaan paljoa vaikuta. Aika pian valkeni, että hyvännäköisen naisen saadakseen täytyy olla valmis joko olemaan kuuluisa (ei kovin realistinen vaihtoehto) tai varakas. Jälkimmäistä vaihtoehtoa voi ainakin kovalla työllä lähestyä ja jos ei silti saa mieleistään naista, jää käteen ainakin ostovoimaa. Verkkoa voi myös laajentaa menemällä merta edemmäksi kalaan eli katsella ulkomaita kohti.

Nyt joku moralisti herää ja rupeaa pohtimaan, onko se sitten rakkautta, jos joku kiinnostuu toisesta omaisuuden vuoksi. Mitä sitten? Onko se yhtään enempää rakkautta, jos kiinnostuu toisesta pelkän ulkonäön vuoksi? Pointti on se, että kukaan ei halua tutustua sisäiseen kauneuteen, jos ei ole ulkoista kauneutta tai jotain muuta hyvää.

Jakob sanoi:
Pakit tuli sitten kuitenkin treffeille lähdön suhteen. Vittu mä totakaan ymmärrä. Ensin neiti kehuu ja kyselee meikäläisen perään ja sitten ku pyytää treffeille ni vettä tulee niskaan..
Ohhohohhoo, menit klassiseen kiltin miehen halpaan! Olisit vongannut ja pamputtanut oikein sydämen kyllyydestä, niin neito olisi ollut ihan lovena. Mutta minkäs teet, ensi kerralla olet taas vähän viisampi, jeh?

D.Yates sanoi:
Ohhohohhoo, menit klassiseen kiltin miehen halpaan! Olisit vongannut ja pamputtanut oikein sydämen kyllyydestä, niin neito olisi ollut ihan lovena. Mutta minkäs teet, ensi kerralla olet taas vähän viisampi, jeh?

Molempia on koitettu, tulos heikko 1. Tätä heppiä on piiloteltava mahdollisimman pitkään, jos jotain vakavampaa tekee mieli :lol2:.

Jakob sanoi:
Molempia on koitettu, tulos heikko 1. Tätä heppiä on piiloteltava mahdollisimman pitkään, jos jotain vakavampaa tekee mieli :lol2:.

Elähän ukko kehtaa. Se on tosiaan tilanteesta kiinni, pitääkö laittaa kovat piippuun vai olla kilttiä poikaa. Sitähän tosiaan ei tiedä, kumpaa pitäisi missäkin tilanteessa olla. Johtuen puhtaasti naisten täydestä arvaamattomuudesta. Persiistä on se, että yleensä toista mahista ei tule. Pitää vaan yrittää pelata naisen mukaan, kyllä se natsaa. :kippis1: Oma empiirinen kokemukseni on se, että kiltin pojan roolin vetäminen toimii ja sen pohjalle on hyvät mahdollisuudet rakentaa myös jotain vakavaa. Jos taas homma lähtee käyntiin vakavalla pamputtamisella (mikä on toki kivaa :D ), saumat pitempiaikaiselle hommalle ei ole kovinkaan lupaavat. Itse olen kyllä useimmiten tuota kilttiä poikaa, johtuen ujohkosta luonteestani. Jos täyttä pelimiehen roolia vetäisi - varsinkin muutaman rohkaisuryypyn jälkeen - voisi flaksi majavamarkkinoilla olla parempikin.

Tsemppiä sukupuolikahinoihin. :kippis1:

Berserker sanoi:
Tuntuu vahvasti siltä, että ne ihmiset jotka eivät ole paljon opiskelleet nostavat suurimman metelin siitä kuinka tyhmiä ja juntteja akateemiset ihmiset ovat.

Lohdutuksen sana kaikille tyhmyydestään alemmuudentuntoa poteville: älykkyys on aivan yliarvostettua. Se mitä elämässä oikeasti tarvitsee on röyhkeyttä, supliikkitaitoja, peräänantamattomuutta ja ulkonäköä.

Minulla on huomattavan suuri äly, mutta ei siitä perkeleestä ole yleensä kuin riesaa. Kyllä ne on ihan muut avut joilla saadaan naisia ja mammonaa tässä maailmassa.

tuntuu joskus siltä että naisten parinvalintakriteerit on
1. ulkonäkö (=tarpeeksi laiha ja kiva tukka ja söpö naama)
2. raha (ei varsinaisesti cash money, mutta onhan se varmaan kiva jos jätkällä on esim. oma auto, mitä uudempi sitä parempi, kalliita kledjuja, oma kämppä, ylimääräistä rahaa jolla voi ostaa kaikkee kivaa ja jota voi kuluttaa baareissa ja ostaa tytölle kaikkee kivaa)
3. luonne/älykkyys (=se et osaa sanoo niitä oikeita asioita tytölle eli jutella jotain mitä se muija haluaa kuulla vaikkei ees tosissaan tarkottaiskaan mitä sanoo/tekee kaikkea mielenkiintoista jota ei oletettavasti ole perjantai-iltojen viettäminen salilla ja pakkotoistolla)
No joo, onhan noi ehkä vähän tollasia katkeroituneen ruman ja tylsän pojan käsityksiä mut ehkä en vaan tuu koskaan ymmärtämään näitä juttuja mitä naiset sit miehistä haluaa tai jotain...

Loistavasti tiivistetty, hpena! Juuri näin se menee. Tasapuolisuuden nimissä suurimmalla osalla miehistä lista on naisia kohtaan samanlainen, kohdan 2. voi jättää pois.

kalmukki sanoi:
Minulla on huomattavan suuri äly, mutta ei siitä perkeleestä ole yleensä kuin riesaa....

:lol2: Ei jumalauta mikä virke. Kai tuossa nyt oli jotain tahallista ironiaa tai alkoholin aiheuttamaa avautumisen tarvetta tai jotain. Kiitti kuitenkin lohdutuksen sanoistasi. Me tyhmät ei-akateemikot aina luullaan, että taloudellinen menestyminen on kiinni pelkästään koulutodistuksista.

Mitähän mun odotetaan tähän nyt kommentoivan? En jaksa ottaa kantaa siihen, että aikuiset ihmiset rääpii jonkun anonyymin henkilön omalla huumorintajullaan värittämää tekstiä ja täten leimaa häntä tyhmäksi. En osaa ottaa tästä kovin suuria paineita, vai pitäisikö minun nyt kenties "mennä itseeni" ja alkaa voivottelemaan sitä, kuinka yksinkertainen ja pintaliitoinen ihminen olenkaan? Mielestäni on täysin mahdotonta arvostella kenenkään syvällisyyttä tai mitään muutakaan, keskustelematta ensin henkilön kanssa kasvotusten. Yleisesti ottaen ihmisten on vaikea luoda käsitystään toisesta pelkästään kirjallisen ulosannin perusteella. Mutta tätähän tämä täällä usein on, toisten ihmisten kirjoitusten epäkohtiin puuttumista (jopa pieni kirjoitusvirhe riittää), ja niiden värittämistä. Pitäisikö minun nyt alkaa puolustelemaan itseäni ja kehuskelemaan joko vanhempieni, tai omilla ansioillani..? Tätä en tule tekemään, sillä en ole varmasti keskivertoihmistä menestyneempi, älykkäämpi, varakkaampi (oman elämäni kustannukset asunnosta autoon joudun hoitamaan itse, sillä isäni ei ole Nokian pomo), tai mitään muutakaan. En siitä huolimatta koe olevani missään suhteessa epäonnistunut, eikä minut elämääni hetkauta se, että kirjoitustani morkanneet saavat elämäänsä iloa noinkin pienestä asiasta, kuin toisten ihmisten teilaaminen.

Ainiin, pitääkin tarkistaa ettei tähän tekstiini jää pienintäkään kielivirhettä.

hpena sanoi:
tuntuu joskus siltä että naisten parinvalintakriteerit on
1. ulkonäkö (=tarpeeksi laiha ja kiva tukka ja söpö naama)
2. raha (ei varsinaisesti cash money, mutta onhan se varmaan kiva jos jätkällä... 3. luonne/älykkyys (=se et osaa sanoo niitä oikeita asioita tytölle eli jutella jotain...
Onhan se tietty luonnollista, että vaikka baarissa jos uusi tyyppi tulee iskemään niin ensin katotaan ulkonäkö, sitten jos miellyttää tarpeeksi niin kuuntelee mitä sanottavaa iskijällä on. Tämän jälkeen luonnollisesti ulkonäön merkitys vähenee jos on muuten sana hallussa ja matti taskussa, ei kukkarossa. :)

Laitoin tulokset kokoon ja tein niistä powerpoint-esityksen taulukoilla.

Tosta saa imuttaa: Latauslinkki .ppt -tiedosto 200 kt

Muutama kommentti tosta ryhmätyöstä:

1. Yksi vastaaja oli jättänyt sukupuolensa pois, joten hänen vastauksensa hylättiin kokonaisuudessaan.

2. Kolme vastaaja ei osannut päättää sopivaa hiusten väriä, totesi vaan, että kaikki menee - heidän vastauksensa jätettiin pois "hiusten väri" -kohdasta.

3. Ammatit jouduin jättämään pois. Huonosti suunniteltu kysely. Ei niistä ollut mitään iloa minnekään suuntaan ja jos olisin koittanut väkisin tunkea niitä mukaan niin tästä olisi tullut aikamoinen sekasotku.

4. Olisi ilmeisesti pitänyt vähän selventää käsitettä "tärkeysjärjestys", kun eräältä vastaajalta tuli tällainen tärkeysjärjestys:

<pre>

19. Koulutustaso [ 0 ]

20. Ulkonäkö [ 8 ]

21. Varallisuus [ 1 ]

22. Luonne [ 9 ]

23. Rakastelutaito [ 9 ]</pre>

Tarkoitin, että tärkeysjärjestys olisi ollut 1= tärkein . . . . 5 = vähinten tärkein. No onneksi 99% vastaajista osasi lukea ajatukseni.

Olette muuten olleet kaikkein aktiivisin vastaajaryhmä ryhmätyöporukassa. Tosin foorumilla kokonaisuudessaan pyörivään porukan määrään suhteutettuna vastauksia tuli aika vähän. 41 kpl about 13.000:sta. :D Kokonaiset 0,3%. Nooh kyllähän toi vähän vaivaa vaati. Kaikki eivät ilmeisesti uskaltaneet mailata mulle ;) Ilmeisesti sen verran henkilökohtainen kysely. Lähes kaikki tutut jättivät vastaamatta. :( Hapetan teidät seuraavassa miitissä :curs:

Nettilomake olisi ollut kätevä mutta en osaa tehdä sellaista. Ehkä ensi kerralla.

Kiitos vastaajille. Saan parin viikon sisällä muun ryhmän tuloksia ja voin hiukan laittaa vertailuja.

Kysymyksiä? Kommentteja?

Dragon sanoi:
Nettilomake olisi ollut kätevä mutta en osaa tehdä sellaista. Ehkä ensi kerralla.

Nettilomakkeen pyöräyttää aika helposti, olen käytettävissä "ensi kerralla". :)

Ei mitään yllätyksiä tuloksissa. Naiset haluaa pitkän tumman, harteikkaan, varakkaan ja huolitellun miehen. Miehille riittää että nainen hengittää :D

Tulosten lukemista olisi helpottanut, jos olisi laittanut vastaukset prosenttimääräisenä, nyt kun ne oli lukumäärittäin niin miesten pylväät on aina korkeammat. Hämäävää.

D.Yates sanoi:
Ei mitään yllätyksiä tuloksissa. Naiset haluaa pitkän tumman, harteikkaan, varakkaan ja huolitellun miehen. Miehille riittää että nainen hengittää :D

:lol2: Tosin aika monessa kohtaa miehet suhtautuvat kriittisemmin ulkonäköön kuin naiset. Ainakin tämän palstan otannassa... Tosin ne normaalit sukupuoliset tunnusmerkit pystyttiin poimimaan selvästi erilleen. Muutamat naaraille tyypilliset merkit jäivät ilmentymättä tässä kyselyssä. Täytyy hiillostaa opettajaa niistä.

Tulosten lukemista olisi helpottanut, jos olisi laittanut vastaukset prosenttimääräisenä, nyt kun ne oli lukumäärittäin niin miesten pylväät on aina korkeammat. Hämäävää.

Tuo mulla kävi itselläkin mielessä. Täytyy seuraavalla kerralla muistaa :)

Älkää enää lähettäkö mulle vastauksia. Kysely on jo tehty - teette turhaa työtä. Modet voitteko poistaa kyselykaavakkeen ekasta postista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom