Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Mielenkiinnolla odota mitä MerZi tulee kommentoimaan tänne asiasta... :D
Jakob sanoi:Vittumainen tilanne sinäänsä, että rimaa pitäs laskea oikein isolla kädellä, mutta minä en siihen kykene. Ehkä mä sitten jään vaan vanhaksipojaksi.
Ohhohohhoo, menit klassiseen kiltin miehen halpaan! Olisit vongannut ja pamputtanut oikein sydämen kyllyydestä, niin neito olisi ollut ihan lovena. Mutta minkäs teet, ensi kerralla olet taas vähän viisampi, jeh?Jakob sanoi:Pakit tuli sitten kuitenkin treffeille lähdön suhteen. Vittu mä totakaan ymmärrä. Ensin neiti kehuu ja kyselee meikäläisen perään ja sitten ku pyytää treffeille ni vettä tulee niskaan..
D.Yates sanoi:Ohhohohhoo, menit klassiseen kiltin miehen halpaan! Olisit vongannut ja pamputtanut oikein sydämen kyllyydestä, niin neito olisi ollut ihan lovena. Mutta minkäs teet, ensi kerralla olet taas vähän viisampi, jeh?
Jakob sanoi:Molempia on koitettu, tulos heikko 1. Tätä heppiä on piiloteltava mahdollisimman pitkään, jos jotain vakavampaa tekee mieli :lol2:.
Berserker sanoi:Tuntuu vahvasti siltä, että ne ihmiset jotka eivät ole paljon opiskelleet nostavat suurimman metelin siitä kuinka tyhmiä ja juntteja akateemiset ihmiset ovat.
kalmukki sanoi:Minulla on huomattavan suuri äly, mutta ei siitä perkeleestä ole yleensä kuin riesaa....
Onhan se tietty luonnollista, että vaikka baarissa jos uusi tyyppi tulee iskemään niin ensin katotaan ulkonäkö, sitten jos miellyttää tarpeeksi niin kuuntelee mitä sanottavaa iskijällä on. Tämän jälkeen luonnollisesti ulkonäön merkitys vähenee jos on muuten sana hallussa ja matti taskussa, ei kukkarossa.hpena sanoi:tuntuu joskus siltä että naisten parinvalintakriteerit on
1. ulkonäkö (=tarpeeksi laiha ja kiva tukka ja söpö naama)
2. raha (ei varsinaisesti cash money, mutta onhan se varmaan kiva jos jätkällä... 3. luonne/älykkyys (=se et osaa sanoo niitä oikeita asioita tytölle eli jutella jotain...
Dragon sanoi:Nettilomake olisi ollut kätevä mutta en osaa tehdä sellaista. Ehkä ensi kerralla.
D.Yates sanoi:Ei mitään yllätyksiä tuloksissa. Naiset haluaa pitkän tumman, harteikkaan, varakkaan ja huolitellun miehen. Miehille riittää että nainen hengittää :D
Tulosten lukemista olisi helpottanut, jos olisi laittanut vastaukset prosenttimääräisenä, nyt kun ne oli lukumäärittäin niin miesten pylväät on aina korkeammat. Hämäävää.