Parhaita tapoja löysän nahan kiristelyyn ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tontzai
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lokakuussa tulisi pari vuotta täyteen siitä kun lopetin tietokoneel 12h/päivä nysväilyn pelien ääressä ja raahasin itseni lenkille. Tolloin tilanne oli sellainen että painoa oli 110kg ja kun pituutta on se hurjat 163cm niin näky ei ainakaan kaunis ollut.

Kauhea motivaatio piikki tulikin kuin ihme taivaista ja rupesinkin lenkkeilemään kahdesti päivässä, tein yöduunia niin pystyin aina tekeen lenkin tyhjään vatsaan. Heti iltapäiväl herätessäni ja yötöiden jälkeen ennen nukkumaan menoa. Homma toimi loistavasti ja muutosta tuli vauhdilla ilman et rupesin millekkään erityiselle dietille, söin vain ihan normaalisti mutta kuntoilin ahkeraan. 4kk aikana painoa lähtikin mahtavat 35kg.

Tämän 4kk lenkkeily rypeämän jälkeen rupesikin sali kiinnostamaan ja se että sais ensimmäistä kertaa jotakin näkyvää esille, muutakin kuin sen aikaisemman makkaraisen pötsin. Salilla on nyt käyty ahkeraan puolentoista vuoden ajan ja lihasta on tullut kiitettävästi ja kroppa timmeytyny toivottuun suuntaan. Kesän alussa painoa oli 82kg mutta juttan ja bullin ruokavaliota huvikseni kokeillakseni huomasinkin sen toimivan erittäin hyvin ja painoa lähti sen 4vk rykäisyn aikana 10kg eikä lihas kärsinyt yhtään.

Nyt tässä sitä sitten ollaan 72kg elopainoa ja olo on timmi. Rasvaprosentti on 11% hujakoilla. Kaikki olisikin mukavasti, mutta alavatsan seudulle on "vieläkin" sitä löysää nahkaa laihdutuksen jäljiltä.

Siksipä nyt haluisinkin kuulla muitten mietteitä ja ideoita mitkä olisi hyviä keinoja edesauttaa alavatsan kiristelyä ? :).

Ei voi kuin hattua nostaa. Hieno homma kun pääsit sohvalta liikenteeseen. Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä ennen ja jälkeen kuvia miehestä.

Noin kovan painonpudotuksen jälkeen jää väistämättä sitä löysää nahkaa varmaan paljonkin niin minun käsittääkseni ns. tyydyttävään lopputulokseen vaaditaan kyllä valitettavasti kirurgin veistä. Rohkenen sanoa, että tässäkin tapauksessa joutuisit kääntymään yksityisen lääkärin puoleen ja sanomatta selväähän se on ettei kyseessä ole kovinkaan halpa hupi.

Itse olen lähes saman kokenut mitä Tonzai, sillä erotuksella että harrastin voimanostoa enemmän ja vähemmän tosissani noin 3 vuotta, painoni nousi räjähdysmäisesti aina sinne 125 kiloon asti kun innoissani bulkkasin suurempien rautojen kiilto silmissä. Aloitin dieetin ja kehonrakennus tyyppisen treenin reilu vuosi sitten jolloin painoa oli n. 120kg ja siitä eteenpäin olen dieetannut aina tähän päivään saakka, kun minulla on nyt painoa 87kg. Kiristely jatkuu edelleen, tällä hetkellä tavoite on 80-85kg. Ainut arvelluttava asia onkin tässä dieetissä se, että onko mahdollista, että ylimääräinen nahka ns. "vetäytyy", vai onko se niin että nämä nahkat mitä minulla nyt on, on sieltä 125 kilosta asti olleet?

Noin isosta pudotuksesta jää kyllä jonkin verran löysää mutta vedä rasvat ensin niin alas kuin mahdollista eli alle 10% vähintään, se nahka nimittäin käyttäytyy ihan eri tavalla jos siellä on vielä jonkin verran rasvaa alla. Eli tavoitteeksi rasvojen vetäminen ihan uskomattoman alas jos haluat nähdä kuin paljon se nahka voi vetäytyä. Helpompi vaihtoehto on tietenkin mennä leikkaukseen.

Nyt tässä sitä sitten ollaan 72kg elopainoa ja olo on timmi. Rasvaprosentti on 11% hujakoilla. Kaikki olisikin mukavasti, mutta alavatsan seudulle on "vieläkin" sitä löysää nahkaa laihdutuksen jäljiltä.

Jospa kertoisit ne oikeet arvot :)

Miksi ihmeessä lähtisin jauhamaan paskaa tänne tilanteestani jos kerta haluan sivullisen näkökulman tilanteesta ja kuulla ehkäpä itselle uusia ideoita ja treeni tottumuksia mistä voisi olla mulle hyötyä ?

Sanomattakin selvää että töitä on tehty törkeät määrät, mutta sen voin sanoa et hymyssä suin. Vasta kun aloitti ton taipaleen vajaa 2 vuotta sitten rupesi ensimmäistä kertaa tuntumaan siltä että eläisi sitä omaa elämäänsä, aukesi rajattomat mahdollisuudet ihan mihin tahansa :).

Sen verran hyvin olen saanut salilla kuitenkin lihasta nahkapuvun alle ettei mulla löysiä tosiaan ole missään muualla kropassa kuin alavatsan seudulla. Se oli alussa aivan hirveä se lipare mikä siinä lepatti, mutta nykyään se on enään vain tossa päällä, et ei se edes enään roiku enään. Tuntuu vain et tämä "viimeinen silaus" on niin kovan työn takana ettei tosikaan. Siksipä täältä lähdin utelemaankin josko jollain olisi erinomaisia treeni vinkkejä tai jokin ruokavalio mikä saattaisi edesauttaa tätä prosessia ? :). Sitä kun on aina ollu pienestä pitäen lihava kaveri niin onhan se nyt pirun hauskaa pistää ittensä kerran sellaiseen iskuun ettei ikinä :).

Spidey utelikin "ennen jälkeen" kuvia, mulla ei tuoreita ole nyt otettuna pitkään aikaan. Mut viime lokakuussa otin vuoden prosessista kuvan, eli millainen oli kunto kun aloitettiin ja mikä se oli vuoden kuntoilun jälkeen. Nykyäänhän tilanne on vieläkin miellyttävämpi omaan silmään :).

http://clownstep.irc-galleria.net/m...d73ce8c05415e11f5099afb8d2bd8348&t=1284267277

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jahas, no kokeillaas uudestaan : http://img265.imageshack.us/i/111935281.jpg/

Joo eipä tähän varmasti mitään oikotietä ole. Voi vain omaa napaansa katella et mitä on tullu itelleen tehtyä :D. Jatkaa vain kovalla työllä eteenpäin :).

Eipä näy vieläkään. :) Server timeouttia pisti.

eDit: sekö kuva näky? No perkele, pahoittelen vika siis _taas_ täällä päässä.
eDit2: Nyt alko toimimaan. Hieno kehitys!

Ihan älyttömän hyvä kondis tossa kuvassa! Rasvattomampi huomattavasti kuin meikäläinen :D

Ei tuon kuvan perusteella nyt hirveesti sitä löysää nahkaa edes ole, mahtaa olla housujen alla piilossa? Lähtökuntokaan nyt ei tosin ihan niin pahalta näyttänyt minun silmään mitä odotin, mutta jokatapauksessa kova suoritus.

Hehe, jooh housutpa sitä siellä peitteleepi :D. Eihä sellaista kehtaa näytille pistää. Vaikka kylläkin kaikkien kavereiden mielest toi nyt on vain enään oman pääkopan sisällä, mut kun tavoitteet on asetettu korkealle ja motivatio sen saavuttamiseksi löytyy niin miksipä tyytyä sitten vähään :). Kyllä mä ne housut viel joku kaunis päivä saan laskee alemmas ! :D.

Joo toi toinen kuva missä olen lihavana on aika kehno ku takkikin päällä niin peittää aika paljon sitä pyöreyttä mikä mulla oikeasti oli.

erittäin hieno suoritus! kovinkaan moni ei saa itseään noin rasvattomaan kuntoon, ei vaikka tiputettavaa ei olisi kuin pieni osa siitä mitä sinä olet alkukunnosta tiputtanut. täältä myös suosittelut lääkärin pakeilla juttelemassa käymiseen nahkan kiristymiseen liittyvistä asioista, voi olla ettei sitä kotikonstein kiristetä. on kyllä myönnettävä etten voi tuota varmaksi faktaksi sanoa koska ei ole aiheesta tarkkaa tietoa, joten jos joku osaa sanoa kotikonstit nahkan kiristämiseen niin ei muuta kuin kertomaan.

se on se oma silmä, joka on se pahin kriitikko, varsinkin kun olet jo noin hyvin tiputtanut rasvaa ja saanut lihasta. kuten sanottua, sitä vatsanahkan löysyyttä ei ainakaan tuosta kuvasta kauheasti erota, joten sitä ei joko välttämättä paljoa ole (paitsi sinun omaan silmääsi, joka on tietenkin liikaa sekin jos ei ole itse tyytyväinen), tai sitten se nahka on alempana ja sitä ei tuosta kuvasta näy.

joka tapauksessa, itse tekisin asialle jotain jos se nahka oikeasti häiritsee. en edes koeta jeesustella että "kyllä se siitä, anna sen olla vaan, ei se pahasti näy", vaan toteankin sen sijaan että jos se ylimääräisen nahkan kiristäminen tuo sen lopullisen naulan onnelliseen oloon, niin go for it. se on pääasia että itselleen saa sen hyvän mielen.

toivotaan että löydät keinot nahkan kireäksi saamiseen! :)

Hieno suoritus! Itellä lähti kanssa lukion ekalla 25 kiloa ja on siis pikkusen samaa ongelmaa.. Kunto on sulla kyllä hyvä ja tällä hetkellä itseä rasvattomampikin, Luotan että se vielä vetäytyy itseksiään mullakin.. Luulis muuten jotenkin et jos selkä leviää niin saat tosta pois senkin kautta. Teetkö mavea esim? Voi tohon vuos tai pari mennä mut kyl luulis viel nuorempana lähtevän. Ja ravintopuolella varmaan kaikki mitkä auttaa ihon hyvinvointia, jeesaa.. Niistä tietää naiset ja vasenkätiset enemmän. :)

Tontzai;3020343 begin_of_the_skype_highlighting**************3020343******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3020343******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3020343******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3020343******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Sainpas viimein kuvan otetuksi nykytilanteesta.

Tässä olis parempaa kuvaa et minkälaisen ongelman kanssa tässä tulee painittua: http://img233.imageshack.us/i/pa210009.jpg/

Haluan kovasti uskoa et kyllä toi alavatsakin vielä saadaan kovalla työllä timmiksi :).

Onnittelut hienosta muutoksesta :). Onhan siellä alavatsassa löysää nahkaa, joka on täysin ymmärrettävää tilanteessasi. Kokeilisin ensin antaa ihan reippaasti aikaa nahkan palautumiseen. Itse ajattelin 3 lapsen jälkeen, että vatsa ei palaudu enään ikinä, mutta kyllä se vaan palautui aika hyvin kuitenkin. Eli anna aikaa. Ei sitä nahkaa saa treenaamalla kireämmäksi eikä myöskään ruokavalio auta oleellisesti nahan palautumiseen. Treenaat jatkuvasti kuitenkin ja oletettavasti syöt terveellisesti, joka on tietysti hyvä asia. Jos se sinua kovasti painaa ja häiritsee niin sitten vaan lääkärin juttusille. Hienon työn olet tehnyt!

Kiitoksia kannustavista sanoista :). Joo kyllä mä ainakin uskon näkeväni pientä progressia tässä touhussa, mutta niinkuin todettua helkutin hidastahan tämä on ja motivatiota vaativaa. Kyllä se siitä ! :).

Comodo: Mavea en juurikaan tee mut selkätreeniä ja sen monipuolisuutta olen lisännyt tässä pikkuhiljaa enempi ja enempi. Vahvaa keskivartalon treeniähän toi vaatii, kylkiä ja selkää eritoten tällä hetkellä. Etupuoli rinnan ja vatsojen puolesta pitäis olla sen veran hyväs kondikses et kuhan saa hieman enempi tavaraa muualle niin eiköhän se aurinko paistele risukasaanki :D.

Kyllä se nahka sieltä luultavasti kiristyy ajan kanssa ihan ilman puukkoakin, koska ei tuota nyt niin kauhean paljon vaikuta olevan. Oot nyt jo kovassa kondiksessa, lisää vaa treeniä niin pääset vielä parempiin lihoihin. Ps. ex isojen miehien pohkeiden lihojen on puhuttu olevan massiiviset, onko totta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom