Parhaimmat ostoksesi (näitä ostoksia et kadu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Goldust sanoi:
Kossin the plug-kuulokkeet
Nämä, 15e uutena ja poppi raikaa töissä. Toinen hyvä ostos on vahvistin joskus vuonna 88-89. Maksoi 1500mk. Ei tuollaisia taideta enää edes tehdä, kun kaikki on jotain monikanavahöhhöä? CD/DVD ja kaiuttimet on vaihdelleet mutta JVC jaksaa paahtaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Goretex-kengät ja ulkoiluvaatteet. Tulee rämmittyä pitkin metsiä kesät talvet koirien kanssa, niin aina on lämmintä ja kuivaa oli mikä keli tahansa. Suosittelen.

Muutamia kulkupelejä olen ostanut onnistuneesti:

Yamahan seiskapuolikas Virago. Vm.-95. Huolettomia kilometrejä ja huikeita reissuja takana. Bensaa tankkiin ja uudet renkaat kuluneiden tilalle. Ja ajoa. Kevättä odotellessa...

Toyotan karvanoppa Corolla, vm. -84. Tämä harmaa susiruma takatuuppari vei minua kouluun, töihin ja inttiin uskollisesti läpi tuulen ja tuiskun. Ei ikinä mitään vikaa. Lähti hangesta käymään kuin rusakko makuulta ja haukkui hintansa lukemattomat kerrat kun kavereiden uudet rassit hyytyivät. Tuota autoa tulee joskus ikävä.

Viimeisintäkään auto-ostosta en ole ainakaan vielä katunut. Mersun karvalakkimallin C-sarjalainen, vm. -96, on tuntunut omissa näpeissä luksukselta. Hiljainen ja tasainen kyyti ja auto kaikin puolin kuin uusi.

Muita hyviä ostoksia mm. prätkärotsi, josta menossa kolmas sisävuori jatkuvan pitämisen takia. Ajattoman tyylitön ja rakas takki. :haart: :david:

Ehdottomana ykkösenä läppäri: Applen 12" iBook. Tämä kone on tehostanut työskentelyä enemmän kuin osasin ikinä kuvitella.

Muita hyviä:
Haglöfs Victor 35l (ei ole hajoilevaa vetoketjua vaan narusysteemi)
talvimaiharit (ikää 10 v. ja aina vain paremmat jalassa)
Peakin takki

Mp3-soitin lenkkipolulle (iPod Shuffle sopivan minikokoinen/kevyt 27g) ja uusi Läppäri kotiin (gigan muisti saa Wintoosankin toimimaan sujuvasti).

animal1 sanoi:
Ehdottomasti paras ostokseni on Oma Koti :haart: :)

Kuin myös, oma :haart: :haart: koti. :)

Vähän toisesta hintaluokasta on Victor&Rolf -tuoksu Flowerbomb. Olen etsinyt uutta mulle sopivaa tuoksua kauan, nyt se löytyi. Vähän kuin olisi löytänyt itsensä uudestaan...

Timberlandin 6" Premium Bootit. Kestää, kestää ja kestää, ovat tyylikkäät, vedenpitävät ja pirun mukavat. Vanhimmat ovat olleet jo 7 vuotta käytössä, uudempiakin on kaksi paria.

Mä iloitsen hyvistä kengistä suunnattomasti, enkä osaa niitä katua, vaikka niistä vähän joutuis maksamaanki. Esim. Tommy Pullmyfingerin "nahkalenkkarit" on ollu aivan ässät.

Lisäks oon ostanu sikana vaatteita joihin oon tyytyväinen, lähinnä tosin sen takia, että oon saanu kalliita vaatteita halvalla, esim. D&G paita, 149€ -> maksoin ~50€.

Ja Jansport-reppu = todella tilava ja mukava päällä, eikä näytä rinkalta. (Ja kaiken lisäks makso vaan 10$)

f:edit: v*tu mikä neiti mä oon. Kenkiä, vaatteita ja laukkuja.

Ai joo ja Rucanorin neopreenirannetuet, jossa on peukalolenkit -lyömättömän hyvät.

Brad sanoi:
Eikös se ollut niin että tuossa Emmahin avatarissa oli miehen perse?

Anteeks offtopic, mutta mun häiritsee tuo avatar suunnattomasti. Se näyttää eka naisen p*rseeltä :hyper: , mutta kun siihen zoomaa, niin mieshän se on :jahas: :( .

Mutta onhan täällä kyndeilläkin noita mimmien p*rseitä avana, niin lopetan vinetykset tähän.

Ei tämä nyt varmasti elämäni paras ostos ole, mutta täytyy joka tapauksesa olla tyytyväinen tähän kuntopyörään, jossa istutaan lievässä takakenossa. Mukava vääntää aerobista, kun samalla voi pelata Football Manageria tai surffata netissä. Ei käy vääntäminen tylsäksi ja tätä jaksais loputtomiin...

:whip:

naruranne sanoi:
catch-a-fish
Reps :lol2: ...en tiedä oliko toi tsoukki, mutta tosta tulee mieleen se Kummelin sketsi...:D

- iPod (+iTunes on mainio ohjelmisto PC:lle)
- PADI:n sukelluskurssi
- Kuntosalin jäsenyys
- Leuanvetotanko kotiin
- Breitling rannekello
- Gmail-jäsenyys (ilmainen!)
- Tehosekoitin
- Astianpesukone
:rock:

Sähkökitara joskus aikoinaan - Pitänyt minut järjissäni vuosia
Patterivahvistin - Maksoi itsensä takaisin alle viikossa, ja nyt on maksanut kitarankin, ja monta muuta mukavaa asiaa.

Futon. Vaikka vasta yksi yö nukuttu niin ei voi kun kiittää ja kumartaa kaikille jotka futoneita täällä ovat kehuneet. Ensimmäistä kertaa vuosiin ei minkäänlaisia alaselkäkipuja nukkumaankäydessä, kaikin puolin mahtava nukkua. :)

mr. perfect sanoi:
Canonin powershot S2 kamera.

Samoin!

Ja:

• iRiver H340 (+ Etymotic Research ER-4P kuulokkeet)
  • iPod Shuffle (sporttaukseen)
  • GT Avalanche 1.0 Disc (eka ainakin semi-kunnollinen maastopyöräni)
  • Töölö Gym -zetti ylioppilaskunnan subventiolla 28€/kk

edit:

Bricktop sanoi:
Futon. Vaikka vasta yksi yö nukuttu niin ei voi kun kiittää ja kumartaa kaikille jotka futoneita täällä ovat kehuneet. Ensimmäistä kertaa vuosiin ei minkäänlaisia alaselkäkipuja nukkumaankäydessä, kaikin puolin mahtava nukkua. :)

Täysin samat fiilarit oli ekan yön jälkeen. Nyt takana n. 8-9 kk ja ehdottomasti kuuluu listalle!

"Mikä vitun Hästens?"

Selkäkivut lähti samantien. Paitsi kun menin tyrimään mavessa...

160 eken nahkatakki kahdeksallakympillä
creativen mp3-soitin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom