Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, kummallista, että unohdin tuon. Tosin nyt asun vuokralla ja edellisenkin asunnon suhteen olin varma, että se on väliaikainen kämppä vain, ehkä siitä johtui unohdus.Miikkah sanoi:No oma KOTI tietysti
Kiroilin aikani myös pöytäkoneen kanssa ja koitin sitä piilotella mitä hienoimmilla näytöillä ja langattomilla näppiksillä, tuloksetta. Möin sen pois ja nyt on wanha paska läppäri, paljon kivempi!Ultimecia sanoi:Mä :haart: mun läppäri. Ukko kiroilkoon pöytäkoneensa kimpussa.
Sienna löytyy meiltäkin :DAnonymity sanoi:Viimeisen puolen vuoden aikana ostetuista parasta ovat varmaan Kingston -sohva, tietsikka ja Sienna -sänky.
Jahas, no samanlaista on tulossa meillekin. Intialaistyylistä sekasotkua :D Pitäisi ottaa pari fotoa jahka ehtii, juuri eilen rakentelin seinää sinne jotta saa vaatekaapit asennettua...Anonymity sanoi:Huppe: Mulla on makkarissa vielä tuo Sienna sivupöytäkin... ;) Sen päälle laitoin saman sävyisen koristeellisen indonesilaisen "ikkunapeilin". Vaikka Sienna onkin brasilialaisvalmisteinen, niin makuuhuoneen muu ulkoäkö on sellaista sekalaista itämaista. Koriste-esineitä Thaimaasta ja matto irakilainen. Tummaa ruskeaa, tummaa punaista jne. Ihme sekasotku, mut ei kauhean paha.