Parhaimmat ostoksesi (näitä ostoksia et kadu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mp3-soitin (maksoi 439 euroa), ihan helmi ostos ja melkein aina mukana. Lisäksi 1000:n pepsipullon osto oli hyvä sijoitus (sillä sain sony-vaio kannettavan).

No oma KOTI tietysti..reilu 2 vuotta sitten.
En ole katunut kertaakaan, hinta vaan nousee!
jännä ettei kukaan sanonut samaa vielä ennen mua.
Niin ja ilman läppäriä en olisi pärjännyt päivääkään. Hyvä kun mikä (fujitsu-siemenns).

Miikkah sanoi:
No oma KOTI tietysti
Hmm, kummallista, että unohdin tuon. Tosin nyt asun vuokralla ja edellisenkin asunnon suhteen olin varma, että se on väliaikainen kämppä vain, ehkä siitä johtui unohdus.

Pointtina vain se, että hyvä ostos oli ko asunto. Opinpahan, mikä fiilis omassa asunnossa asumisesta tulee (ja tienasin kivasti paristakin eri syystä). Ei voi verrata ollenkaan vuokralla asumiseen. Kun tietää, että todella omistaa katon, jonka alla asuu, että aika pirun vaikea on kenenkään siitä karkottaa pois, siitä tulee ihan erilainen varmuus, tukevampi fiilis elämään yleensäkin. Onpahan edes yksi ihan perusasia (lämmin asunto ON Suomessa mielestäni ehdoton välttämättömyys) varmasti kunnossa. Ja kun ottaa selvää ja kattoo tarkasti, mistä ja millaisen asunnon ostaa, niin siitä ei kertakaikkiaan voi tulla persnettoa (ei välttämättä voittoakaan, mutta omilleen vähintään pääsee). :thumbs:

Sporty HD 1200cc ja kaikki palikat mitä siihen on mennyt. Ennen mentiin pää edellä japsien päällä, nyt keitellään perunoita jalat edellä. Hauskaa piisaa ja yhteisöllisyyttä riittää. Uusia samanhenkisiä kavereita tullut rutkasti eikä ole enää vapaa-ajan ongelmia.

Parhaita taitavat olla:

- oma asunto
- muutama vuosi sitten hankittu fillari (hybridi)
- Mp3 -soitin
- Polar F11 sykemittari

Parhaat ostokset, joita en kyllä koskaan tule katumaan on:
- iPod Nano 4GB ja FM-lähetin. Ei tarvi alkaa auton vanhaa kasettiradiota vaihtamaan
uuteen ja mp3-soittimeen!!
- Fischer Centrix P9000 Pursuit -hiihtomonot. Aivan mahtavat, voi vetää
samoilla monoilla vapaata ja perinteistä huoletta!!:rock:

Oma koti ja paljon ruokaa jääkaappiin.

Äkkiseltään vuonna 1989 kesätyörahoilla ostetut Pioneerin stereot. Värkki on toiminut kohta 17 vuotta ilman pienintäkään ongelmaa ja poppi paukkuu aivan yhtä hyvin kuin uutena. Taisivat maksaa jotain 4000 mk, joten ovat olleet erinomainen sijoitus. Viime vuosituhannella sitä tehtiin vielä semmoista elektroniikkaa joka kestää. Tuossa ajassa mulla on ollut neljä telkkaria, viisi tietsikkaa, kolme astianpesukonetta, pari pesukonetta, kolme mikroaaltouunia ja lukematon määrä muita värkkejä. Mutta Pioneerit on ja pysyy.

Ultimecia sanoi:
Mä :haart: mun läppäri. Ukko kiroilkoon pöytäkoneensa kimpussa.
Kiroilin aikani myös pöytäkoneen kanssa ja koitin sitä piilotella mitä hienoimmilla näytöillä ja langattomilla näppiksillä, tuloksetta. Möin sen pois ja nyt on wanha paska läppäri, paljon kivempi!

Anonymity sanoi:
Viimeisen puolen vuoden aikana ostetuista parasta ovat varmaan Kingston -sohva, tietsikka ja Sienna -sänky.
Sienna löytyy meiltäkin :D

Rahallisesti paras ostos on edellinen asunto jonka arvo on noussut jo helvetisti ja tällä hetkellä vuokralainen lyhentää senkin asunnon lainaa ja arvo senkun nousee edelleen :D

Huppe: Mulla on makkarissa vielä tuo Sienna sivupöytäkin... ;) Sen päälle laitoin saman sävyisen koristeellisen indonesilaisen "ikkunapeilin". Vaikka Sienna onkin brasilialaisvalmisteinen, niin makuuhuoneen muu ulkoäkö on sellaista sekalaista itämaista. Koriste-esineitä Thaimaasta ja matto irakilainen. Tummaa ruskeaa, tummaa punaista jne. Ihme sekasotku, mut ei kauhean paha.

Anonymity sanoi:
Huppe: Mulla on makkarissa vielä tuo Sienna sivupöytäkin... ;) Sen päälle laitoin saman sävyisen koristeellisen indonesilaisen "ikkunapeilin". Vaikka Sienna onkin brasilialaisvalmisteinen, niin makuuhuoneen muu ulkoäkö on sellaista sekalaista itämaista. Koriste-esineitä Thaimaasta ja matto irakilainen. Tummaa ruskeaa, tummaa punaista jne. Ihme sekasotku, mut ei kauhean paha.
Jahas, no samanlaista on tulossa meillekin. Intialaistyylistä sekasotkua :D Pitäisi ottaa pari fotoa jahka ehtii, juuri eilen rakentelin seinää sinne jotta saa vaatekaapit asennettua...

Creative X-Fi äänikortti + Sennheiser hd555 kuulokkeet. Ääni verrattuna vanhaan integroituun äänikorttiin ja Phillipsin kuulokkeisiin on ihan eri planeetalta. Tulee kuunneltua sen verran musiikka, että ihan helmi ostos. Oli muuten pitkän mietinnän tulos: "mitä ostaisin itselleni tänä jouluna lahjaksi?".

Burtonin takki joskus 8 vuotta sitten. Siis maksoi silloin 1700mk ja on vieläkin ihan priima! Sillä on kuitenkin laskettu aktiivisesti useempi talvi ja vähemmän aktiivisesti vieläkin useempi talvi. On vielä ollu vapaa-ajankin käytössä. Kyllä laadusta kannattaa maksaa.

Kallis tapaturmavakuutus. Olis tullut vielä kalliimmaks ilman. Kyllä oon tyytyväinen, että otin ne muutamat lajivalinnat sinne pienellä lisähinnalla...

Suositut

Back
Ylös Bottom