Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Itsellä taasen Starin Whey-80 on alkanut tökkimään ihan uskomattoman pahasti ja olen vakuuttunut että tuo pussin sisältö oli jo minulle tullessaan pilaantunut tai sitten laatu on entisestään heikentynyt radikaalisti. Tuplasuklaa puistattaa ja meinaa yökki tulla... pakko vaihtaa merkkiä. Onneksi loppuu ihan just tuo. Ps. enkä ole edes nirso näiden suhteen, ties mitä kuraa on tullut vedettyä. :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Starin Whey-80 pussukoista banaani on kyllä aivan jumalaista. Duouble rich suklaa, strawberry tai rasperry ei ainakaan ole lähellekkään yhtä hyvää omasta mielestä.

Starin Whey-80 pussukoista banaani on kyllä aivan jumalaista. Duouble rich suklaa, strawberry tai rasperry ei ainakaan ole lähellekkään yhtä hyvää omasta mielestä.
Itsellä puolen pussin jälkeen alkoi puskea sellaista oksennusrefleksiä, että roskiin sai lähteä.

Sitten löysin Syntha-6 Cookies&Cream ja sen koommin ei ole muuta tarvinnut tilatakkaan. [emoji4] Onhan siinä hiilareita, mutta sillä mennään.

On sitä monia hyvänmakuisia herajauheita tullut litkittyä, Syntrxin Nectarit nyt tulee ekana mieleen, eikä sisällä laktoosia, suosittelen.
Vaan parhaan maun titteliä on n. 2 vuotta pitänyt halpa Star Nutritionin Gourmet-Pro banaanin makuisena. Sillä lähtee jopa pieni makeanhimo pois kun sekoittaa siitä sellaisen paksun pirtelön, reilut 40g pulveria mutta vettä vain 3-4dl +pari jääpalaa niin jo on hywwee.
Tästä makuelämyksestä innostuneena ostan piakkoin tuota Fastin uutta Hera-80, siinä on vähän laktoosia joten jos pierettää niin mä taijon sen pois, intoleranssi kun on.

Jep, ja on kyllä harvinaisen "surkeat" arvot tuossa, pelkkää hiilaria käytännössä. 125g annoskoko jossa "hurjat" 25g protskua... "hurjat" 3g kreatiinia ja loppu onkin hiilaria 94g... eissss...

Ihan tavalliset lukemat tollaselta massajuomalta. Ei siinä ole tarkoituskaan olla mahdottomasti proteiinia, vaan siinä on paljon energiaa. Ylimääräinen energia on hyvä ottaa hiilihydraatista.

Self 100% microwhey caffelatte:
Helvetin hyvän makunen ei töki vaik oon jo vuoden vetäny.
-prode 25,6 (perannos)
-carbs 1,2 (perannos)

aminot mm: isoleucine, leusine, valine, aspartic acid, glutamine acid.... Jne..

Imeytyy nopee ku on hera isolaattii ja tulee hyvä palkkari ku heittää vitagroo tai maltoo kehiin..

Eilen posti toi MyProtein Impact whey isolaattia Chocolate peanut butter -makuisena. Täytyy sanoa että on hyvää. Sellainen mukava suolainen pähkinä yhdistettynä pehmeään maitosuklaaseen.

Eilen posti toi MyProtein Impact whey isolaattia Chocolate peanut butter -makuisena. Täytyy sanoa että on hyvää. Sellainen mukava suolainen pähkinä yhdistettynä pehmeään maitosuklaaseen.
Mä maistoin toissapäivänä samaa ku tilasin ison säkin, en oikein tiedä tykkäänkö vai en, tarvii lisämaistelua :D

Suklaan makuinen Carnivor on parhaimman makuista protskua mitä olen käsiini saanut, aivan käsittämätöntä mässyä. :eek:

Tuo maistuu oikealta tummalta suklaalta eikä vesitetyltä kaakaolta niinkuin useimmat suklaaprotskut. Palkkariin vielä pieni määrä dekstroosia lisämakeudeksi niin makuelämys on täydellinen.

Star Nutritionin Whey-100 maustamaton ollut käytössä muutaman kuukauden, ja ihan jees kaakaoon ja maitojuomaan sekoitettuna. Mutta ei se Ion92 proteiinia päihitä.

Syntha 6 mansikka on osoittautunut parhaaksi. Nyt tilasin uutta Syntha 6 Edge (vanha poistunut valikoimasta?) ja maku oli ehkä hieman huonompi, tai sitten odotukset oli liian korkealla.

Onko kukaan maistellut noita Leaderin uusia Hera+ -makuja? Vedin yhden pönikän minttusuklaata ja se oli ihan jees. Onko kukaan maistanut tota mansikkaa? Onko miten keinotekoinen vai ihan juotavaa? Erehdyin tilaamaan StarNutrinionin Whey-100:sta mansikan makuisena ja on niin kamalaa kuraa ettei mene sellaisenaan alas. Sekoitan sitä Fastin soijaprodeen kun se on turhan paksua yksinään, sekoituksena menee alas mutta en mä kyllä tota Whey-100:sta ainakaan toiste tilaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom