Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Selfin tuotteet ihan ylivoimasesti parhaita. Ainakin maut caffe latte, persikka, päärynä-vanilja ja banaani.
Jonkun helvetin mielen häiriön johdosta ostin pussin fastin mansikkaa ni vittu mikä laatta refleksin se myrkky löi. Ei muutaku ekan scoopillisen jälkee roskiin haisemast ku ei sitä voi juoda.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selfin tuotteet ihan ylivoimasesti parhaita. Ainakin maut caffe latte, persikka, päärynä-vanilja ja banaani.
Pitää kompata. Salille tuli myyntiin Selfin protskuja ja ostin 2kg mansikkaa kokeeksi. Helposti parhaimman makuinen maistamani mansikka ja suklaakin on ihan ok. Suuri plussa siitä, että molemmat ovat maultaan mietoja, eivät liian makeita ja sekoittuvat hyvin.

Yleisesti. Juotteko veden vai maidon kanssa? Tästähän on varmaan täälläkin käyty keskustelua. Itse join ensin maidon kanssa, mutta luettuani että se hidastaa imeytymistä, vaihdoin veteen. Onhan noi maidon kanssa paremman makuisia, mutta menee vedenkin kanssa ihan hyvin.

Yleisesti. Juotteko veden vai maidon kanssa? Tästähän on varmaan täälläkin käyty keskustelua. Itse join ensin maidon kanssa, mutta luettuani että se hidastaa imeytymistä, vaihdoin veteen. Onhan noi maidon kanssa paremman makuisia, mutta menee vedenkin kanssa ihan hyvin.
Hyvin satunnaisesti maidon kanssa, mutta lähes aina veden kanssa. Ykkösellä se hera kuitenkin vedetään.

Tuli ostettua kerralla Sportlifen suklaanmakuista ja maustamatonta heraa, ajatuksena sekoitella noita 50/50, että lopputulos olisi vähän vähemmän makea. Jäi kokeilut yhteen ostokertaan, maku on ihan OK, mutta "worst of both worlds" -tyyppisesti tuo paitsi vaahtoaa törkeän paljon, niin jättää myös sheikkerin pohjalle kokkareet, joita saa sitten raaputella pois.

Optimum Nutritionin 100 % Casein Gold Standard Chocolate Supreme on älyttömän pitkän nimensä lisäksi myös ihan älyttömän hyvän makuista. Sanoisinko jopa että parasta protskua mitä olen itse milloinkaan suuhuni laittanut.

Jos tykkäätte noista kaupan kahvijuomista, niin suosittelen sekoittamaan hiukan kylmää kahvia Selfin Micro Wheyn maussa Caffe latte sekaan. Hyvää ilmankin, mutta oikea kahvi on piste i:n päälle. Itse heitän sheikkerilliseen n. neljänneksen oikeaa kahvia ja loput vettä. Ja wheytä pari scooppia.

Moro

Heittääkä joku hyvänmakuinen ja laadukas hera prtotsku välipala käyttöön.
Oma henk.koht lemppari tällä hetkellä on star nutritionin whey-80 mint chokolate, siitä kun tekee smoothien ohjeella banaani+1dl hera+ vettä/maitoo sopivasti ja vapaaehtonen rasvalisä maapähkinävoi esim) niin ai että! Hyvää myös sellaisenaan

Miten tätä ei löydy googlella millään :o

Onko kellään suositella jotain hyvämakuista jauhetta joka ei olisi niin ällömakeaa kuin star nutritionin aspartiimi whey80 jauhot (double rich chocolate, vanilla pear, vanilla) tai niin mautonta ja jauhoista kuin sportlife nutritionin whey 100 (chocolate). Jotain noiden välimaastosta.

Mansikka on kestosuosiikki ainakin rahkoissa niin olisi mukava löytää joku hyvä mansikkaproteiinijauhekin. Kelpaa kyllä muutkin maut jos on hyviä.

Miten tätä ei löydy googlella millään :eek:

Onko kellään suositella jotain hyvämakuista jauhetta joka ei olisi niin ällömakeaa kuin star nutritionin aspartiimi whey80 jauhot (double rich chocolate, vanilla pear, vanilla) tai niin mautonta ja jauhoista kuin sportlife nutritionin whey 100 (chocolate). Jotain noiden välimaastosta.

Mansikka on kestosuosiikki ainakin rahkoissa niin olisi mukava löytää joku hyvä mansikkaproteiinijauhekin. Kelpaa kyllä muutkin maut jos on hyviä.
M-nutritionin Hydroiso protskut on hyviä, eikä liian imeliä. Etuna myöskin se nämä sopii herkälle vatsalle paremmin, kun ovat jo esipilkottuja. Mansikkaa en ole testannut, mutta suklaa, valkosuklaa ja persikka on testattu joista paras oli suklaa. Eivät ole mitenkään erityisen imeliä.

Miten tätä ei löydy googlella millään :eek:

Nutriworks! 100% laktoositon ja stevialla maustettu. Ei todellakaan ole liian makeaa ja on sopivan hintaista

Kun vielä pystyin heraa kiskomaan, oli lempparini SportLife Nutrition Whey80 suklaa. Mitä tossa ylempänä luin että jää kokkareita niin itelläni meni kolme 600g pussia eikä koskaan jäänyt paakkuja.

:offtopic:PS. Hiukan off-topic mut osaako joku suositella jotain hyvänmakuista soijaisolaattia? Oon kaks pönttöä vetäny Leaderin Soy Protein+ suklaata ja maistuu märältä koiralta lähinnä...:confused:

BSN Syntha 6 Edge on aika herkullisen makuista.

bsn-syntha-6-edge1.jpg

Tuli vahingossa ostettua 5kg My proteinin maustamatonta proteiinijauhetta. Olisko jollain heittää vinkkiä mistä siihen saisi makua parhaiten. Mieluiten ilman sokeria.

Tuli vahingossa ostettua 5kg My proteinin maustamatonta proteiinijauhetta. Olisko jollain heittää vinkkiä mistä siihen saisi makua parhaiten. Mieluiten ilman sokeria.
Itse ostanut maustamatonta eaa:ta (treeniin) minkä maustanut sitten pienellä määrällä maustettua bcaa. Ehkä sama voisi toimia tässä? Monesta kaupasta löytyy myös sellaisia makutippoja/tiivisteitä. Kokemuksia näistä ei tosin ole

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom