Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Juu on tullu maistettua tota Leaderin Hera+ mansikkaa (sillon ko sitä myytiin vielä niissä pusseissa) ja on kyllä ollu huonoimman makuinen hera tähän mennessä. On vielä niin hienojakoista puuteria se, että pussia avatessa tuntui että puolet pussin sisällöstä haihtuu ilmaan.

SmartSuppsin Whey vanilla ja Star Nutritionin Whey 100 vanilla-pear on molemmat hyviä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Star Nutritionin whey-80 mansikka on kyllä iha jees. Aluks meinas laatta lentää, mutta siihenki kerkes tottuu kun oli 4kg pussi eikä viittiny roskikseenkaa heittää :D

Ai että.
En oikein tykkää edes makeasta erityisesti, ja moni sulkaa yms helposti ällöttää noissa jauheissa.
Nyt pitää kyllä sanoa että Star Nutritionin vaniljajäätelö maku tuosta Recovery Pro on huikean hyvää.

Mul oli monta kuukautta sellanen, et ei maistunu muu kuin maustamattomat jauhot.. Pari viikkoo sitten ostin pitkästä aikaa suklaamakuista jauhoa ja ai että on herkkua.. Ja ai että taas haisee joidenkin mansikkajauhot niin hyvältä nenään pukuhuoneessa.. :)

Giant Sports'n Delicious Protein, suklaanmakuisena ja maitoon sekoitettuna..NAM!! Harmi, että sitä ei enää ole ollut myynnissä Suomessa hetkeen. Tällä hetkellä palkkarina menee Massin Whey vadelma, joka on ollut itselle positiivinen yllätys..tosi "raikas" ja hyvä maku.

Ovatko nuo Selfin Micro Wheyt koostumukseltaan Star Nutritionin vai Massin protskujen kaltaisia? Tekisi mieli tilata, mutta jos on samanlaista kuraa kuin tukun protskut niin taidan skipata.
http://www.Fitnesstukku koodi pakko.../kuvat/self_micro_whey_active_lemon_lime_.jpg

Ovatko nuo Selfin Micro Wheyt koostumukseltaan Star Nutritionin vai Massin protskujen kaltaisia? Tekisi mieli tilata, mutta jos on samanlaista kuraa kuin tukun protskut niin taidan skipata.

Mitäs huonoa noissa em. tuotteissa on ? Itse käytän tällä hetkellä juuri tuota Selffiä, aikaisemmin ollut Star Nutritionia ja tälläkin hetkellä löytyy puolikas pussi Massia, mielestäni kaikki ovat olleet todella hyviä enkä moitittavaa keksi.

En muista sen protskujauheen merkkiä tai makua, jokin marjainen ja täyteläinen "hifi"purnukassa ollut se oli, jota sai maistella. Pesee kaikki käytössä olleet joka tavalla, hinnassakin. Kohtuu hintaisista Mannisen suklaa hydroIso on ollut paras ja sen jälkeen MP isolaatti, Self microwhy active ja tukku miltei jakavat saman sijan.

Mitäs huonoa noissa em. tuotteissa on ? Itse käytän tällä hetkellä juuri tuota Selffiä, aikaisemmin ollut Star Nutritionia ja tälläkin hetkellä löytyy puolikas pussi Massia, mielestäni kaikki ovat olleet todella hyviä enkä moitittavaa keksi.

Omasta mielestäni noissa on huomattava ero. Massin protskujen koostumus ja maku on aivan eri luokkaa kuin Star Nutritionin. Ja lähes kaikki maut niistä olen kuitenkin kokeillut.
Viimeksi tilasin kovasti kehuttua tuplasuklaata ja se jäi kyllä viimeiseksi.

En muista sen protskujauheen merkkiä tai makua, jokin marjainen ja täyteläinen "hifi"purnukassa ollut se oli, jota sai maistella. Pesee kaikki käytössä olleet joka tavalla, hinnassakin. Kohtuu hintaisista Mannisen suklaa hydroIso on ollut paras ja sen jälkeen MP isolaatti, Self microwhy active ja tukku miltei jakavat saman sijan.
Huomasin asiavirheen. Ei pese hinnassa muuta kuin kauppiaan, valtion ja valmistajan näkökulmasta. Se kyllä oli varmaan oletettavissakin.

Star Nutritionin whey-80 banaani ja saman valmistajan gaineri vadelman makuisena omia suosikkeja maun suhteen. Tällä hetkellä 4kg pönikkä selfin micro wheytä makuna stevia mansikka ja täytyy sanoa että ihan hirveetä skeidaa noi stevialla maustetut, ei enää ikinä. Tosin self toimi ainakin itelläni paremmin verrattuna Star Nutritionin heraan.

Tuli ostettua Sportlifen protskua, makuna mansikka-valkosuklaa ja makeutukseen käytetty aspartaamin sijaan steviaa. Voi nam miten hyvää! :p Ei tartte enää nyrpistellä pukkarissa treenin jälkeen ainakaan protskun takia!

Itse käytän Selfin Micro Wheytä pääosin, hinta/laatu suhde kunnossa ja kaikki maut hyviä.

Pääsi tuo yllättäen loppumaan ja en saanut sitä äkkiä lisää siihen hätään, niin ostim purkin jotain Scitecin 100wheytä tai vastaavaa. Katsoin vaan nopeasti että on suklaan makuista. Maku oli niin visvasyylältä maistuva, että hyi saatana. Oli pakko tarkastaa purkin päiväys, että oliko tosiaan pilaantunutta. No päiväys kunnossa, mutta huomasin, että se olikin suklaa/hasselpähkinä??? Hyi saatana laatta meinaa lentää. Onneksi on vaan alle kilon purnukka ja kyllä mää sen pois syön, mutta älkää vaan kajotko tuohon paskaa!!!!!

Ihan mikä tahansa Fastin Raspberry Peachin jälkeen. Toi on sitten jo niin synkkää tavaraa, että mä itken joka aamu kun sekoittelen tuota sheikkerissä. Edes ikuinen inhokki, mansikka miltä tahansa valmistajalta mitä olen maistanut, ei pääse lähellekään tuota myrkkyä. Haluaisin tietää kuka vittu tuon on kehitellyt ja kuinka kännissä?

E: Se kyseinen sairas persoona varmaan lukee tätä postia ja nauraa ihan vitusti, että toikin älykääpiö meni tätä paskaa ostamaan. Pitäisi järjenkin sen verran sanoa, että tuollainen makuyhdistelmä ei voi olla mitään muuta kuin aivan hirveää paskaa. Niin pitäisi varmaan juu, mutta kun ei sanonut. Olen idiootti. Myönnän.

Viimeksi muokattu:
Self Micro whey on tullut lemppariksi. Sekoittuu hyvin ja maistuu hyvälle. Kilohintakin taitaa olla halvimmasta päästä.Mulla oli kans stevia mansikka ja tykkäsin siitäkin. Ehdoton suosikki silti on banaani-suklaa. Välillä pitää treenata vain sen takia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom