Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Star Nutrition Double Rich Chocolate on pirun hyvää.
tilasin just tätä ja kirsikkaa, vielä ei oo paketti tullu perille mutta malttamattomana odotellaan... Tuo vanilla pear kyllä kuulostaa myös kokeilemisen arvoiselta, sitä sit seuraavaksi!
Tuo Vanilla pear on kyllä veteen sekoitettuna aivan hirveetä kuraa. Tiedä sitten miltä maistuu kun maitoon blendaa.tilasin just tätä ja kirsikkaa, vielä ei oo paketti tullu perille mutta malttamattomana odotellaan... Tuo vanilla pear kyllä kuulostaa myös kokeilemisen arvoiselta, sitä sit seuraavaksi!
Joko oot kirsikkaa maistanu? Oliko hyvää
Star Nutritionin Whey-100 Suklaata & Vanilijaa pitäs seuraavaks tilailla, Suklaa ainakin tähän mennessä omasta mielestä paras, Vanilija uusi tuttavuus.
Tarkotus ois myös tilailla Star Nutritionin Maltoo, kokemuksia tästä? Maistuuko ylipäätään miltään? Tarkotus ois sekotella 50g Wheytä ja 85g Maltoo palkkariksi.
Star nutrition heraa,se on hyvää ja laadukasta.ja star nutrition recovery prota palkkariksi.Meinasin laittaa fitnesstukkuun tilauksen, ja samalla voisi säkin heraakin ottaa. Vaan noilla ei näytä olevan mun suosikkia Sportlife nutritionia. Oisko suosituksia mikä ois hyvä perushera TAI myös hiilarit sisältävä palkkarijauhe fitnesstukun valikoimista? Sportlifella oon ostanut ihan perus mansikan tai kaakaon makusia ja niistä oon tykänny.
Noista palkkareista tuli mieleen, Finnmaxin after training mansikka-lime (vai oliko se mansikka-sitruuna) on parhaimman makuinen jauhe mitä oon maistanut. Se ei ole semmonen öklömakea, vaan sopiva, raikkaan makuinen jopa. Ei tietty pärjää hinnassa esim star nutritionin palkkarille, mutta on niin hyvää, että pakko ostaa välillä.Meinasin laittaa fitnesstukkuun tilauksen, ja samalla voisi säkin heraakin ottaa. Vaan noilla ei näytä olevan mun suosikkia Sportlife nutritionia. Oisko suosituksia mikä ois hyvä perushera TAI myös hiilarit sisältävä palkkarijauhe fitnesstukun valikoimista? Sportlifella oon ostanut ihan perus mansikan tai kaakaon makusia ja niistä oon tykänny.