Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Star Nutrition Double Rich Chocolate on pirun hyvää.

tilasin just tätä ja kirsikkaa, vielä ei oo paketti tullu perille mutta malttamattomana odotellaan... Tuo vanilla pear kyllä kuulostaa myös kokeilemisen arvoiselta, sitä sit seuraavaksi!

Star Nutritionin Whey-100 Suklaata & Vanilijaa pitäs seuraavaks tilailla, Suklaa ainakin tähän mennessä omasta mielestä paras, Vanilija uusi tuttavuus.
:offtopic: Tarkotus ois myös tilailla Star Nutritionin Maltoo, kokemuksia tästä? Maistuuko ylipäätään miltään? Tarkotus ois sekotella 50g Wheytä ja 85g Maltoo palkkariksi.

Mass whey suklaata maistelin kuuden vuoden tauon jälkeen ja kyllä kiilas ylivoimaseen johtoon. Star nutritionin vastaavat herat maistuu lähinnä laihalle tiskivedelle tuon rinnalla.

tilasin just tätä ja kirsikkaa, vielä ei oo paketti tullu perille mutta malttamattomana odotellaan... Tuo vanilla pear kyllä kuulostaa myös kokeilemisen arvoiselta, sitä sit seuraavaksi!
Tuo Vanilla pear on kyllä veteen sekoitettuna aivan hirveetä kuraa. Tiedä sitten miltä maistuu kun maitoon blendaa.

No niin, kirsikka korkattu - tykkään! :) Harmittaa, ettei ollut tuoreita kirsikoita, oisin tehnyt sellasen suklaa-kirsikkapirtelön. Nyt laitoin purkin Ehrmannia, mitallisen kirsikkaheraa, kourallisen jäisiä mansikoita ja ruokalusikallisen chia-siemeniä. Toimii ainakin mulle :)

Star Nutritionin Whey-100 Suklaata & Vanilijaa pitäs seuraavaks tilailla, Suklaa ainakin tähän mennessä omasta mielestä paras, Vanilija uusi tuttavuus.
:offtopic: Tarkotus ois myös tilailla Star Nutritionin Maltoo, kokemuksia tästä? Maistuuko ylipäätään miltään? Tarkotus ois sekotella 50g Wheytä ja 85g Maltoo palkkariksi.

Ei maistu oikeastaan miltään. Mieto hattaran maku, pikkaisen makeutta. Ei sula suuhun kovin helposti, veteen ei tullut vielä kokeiltua, mutta olettaisin sen liukenevan hyvin. Ei ole pölisevää. Sopii varmaan hyvin palkkariin.

Noista Star Nutritionin prodeista tuon whey80 vanilla-pearin ja banaanin kokeillut ja dietistä mansikan, banaani gainerin. Maut melko mietoja, mutta se lämmin maito/vauvan oksennus kaikissa taustalla. Diet vielä sellaista paksuhkoa liisteriä, joten eivät ole mun makuun. Makuaineina kyllä ok ja saa niitä juotua. Leaderin hera+ minttusuklaa ja maustamaton parempia maultaan, eli ei sitä heran ominaismakua ja sekoittuvat myös paremmin, pölisevät vain reilusti.

Jatketaan paremman etsimistä, tosin noihin kehuttuihin jenkki bsn yms tuskin tulee ainakaan vielä sekaannuttua, kun hinta on 3-4 kertainen halvimpiin verrattuna ja yleensä proteiinitaso hieman alhaisempi 65-75 tasolla. Hankala tosin verrata, kun osa ilmoittaa proteiinin kuivasta tuotteesta ja toiset kosteasta.

Meinasin laittaa fitnesstukkuun tilauksen, ja samalla voisi säkin heraakin ottaa. Vaan noilla ei näytä olevan mun suosikkia Sportlife nutritionia. Oisko suosituksia mikä ois hyvä perushera TAI myös hiilarit sisältävä palkkarijauhe fitnesstukun valikoimista? Sportlifella oon ostanut ihan perus mansikan tai kaakaon makusia ja niistä oon tykänny.

Meinasin laittaa fitnesstukkuun tilauksen, ja samalla voisi säkin heraakin ottaa. Vaan noilla ei näytä olevan mun suosikkia Sportlife nutritionia. Oisko suosituksia mikä ois hyvä perushera TAI myös hiilarit sisältävä palkkarijauhe fitnesstukun valikoimista? Sportlifella oon ostanut ihan perus mansikan tai kaakaon makusia ja niistä oon tykänny.
Star nutrition heraa,se on hyvää ja laadukasta.ja star nutrition recovery prota palkkariksi.

Noista palkkareista tuli mieleen, Finnmaxin after training mansikka-lime (vai oliko se mansikka-sitruuna) on parhaimman makuinen jauhe mitä oon maistanut. Se ei ole semmonen öklömakea, vaan sopiva, raikkaan makuinen jopa. Ei tietty pärjää hinnassa esim star nutritionin palkkarille, mutta on niin hyvää, että pakko ostaa välillä.

Onko muilla ongelmaa star nutritionin herojen kanssa? Ensiksi ostin kilon säkin Double Rich Chocolatea. Se oli pirun hyvää ja ostin neljän kilon säkin seuraavaksi. Eka puoli kiloa oli just semmosta kuin piti, mutta nyt kun pussista vajaa puolet jäljellä niin eihän toi jauho maistu enää suklaalle ollenkaan! Maku on kuin jossain keinotekoisessa banaanissa... Ei ollenkaan hyvää. Seuraavana kokeiluun minttusuklaa.

ainakin jos pitkään säilyttää ja purkit kunnolla kiinni niin tuntuu se maku muuttuvan... toisekseen samaa makua kun pitkään vetelee niin itsellä tulee ainakin "kyllästyminen", jolloin siitä mausta löytää kyllä ihan uusia vivahteita vaikka samaa tavaraa se edelleenkin on..

jälkimmäisestä esimerkkinä Selfin phase3 banaani-suklaa, joka oli aluksi kuin pirtelöä olis vetänyt.. viimeiset annokset siitä 4kg pöntöstä olikin sitten jotain ihan muuta mun suussa... toki emäntä joka vähemmän käytti sanoi, ettei se maku ole mihinkään muuttunut..

Empäs ole varma meneekö mainonnan puolelle, pahoittelen jos rikkoo sääntöjä. Loistavia eksoottisia makuja löytyy the protein worksin tuotteista. Suomessa myynnin hoitaa Powerfit lisäravinteet oma lemppari Jaffa Keksi ja Cherry Bakewell. Koostumukseltaan todella smooth ja hyvin sekottuva.

Tilasin Fitnessgurun minttusuklaan maksuista isolaattia. Lktoosia, rasvaa ja hiilareita 0 g, kun taas annoksessa proteiinia 26 g. Mulla on paha maito-ongelma, esim. laktoosittomatkaan tuotteet eivät sovellu. Ilmeisesti tuo isolaatti on jo niin kaukana maitotuotteesta, että ainakin toistaiseksi ruuansulatus sietää sitä ilman ongelmia. Tuon minttusuklaan sotkin makeuttamattomaan soijamaitoon + veteen suhteessa 50/50 ja pakko sanoa, että syntyi paras proteiiniplörö, mitä olen KOSKAAN juonut. Minttu peittää vielä sen muuten aika ällömakean makeutusaineen maun.

Noista Fitnessgurun isolaateista olen testannut melkein kaikki maut, mutta tuo minttusuklaa sai parhaat pisteet. Mango oli ihan hyvää kanssa. Aika ällön makeita noista on suurin osa. Nämä prodet myös sekoittuvat nesteeseen tosi hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom