Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Sunwarriorin suklaariisiproteiini.
Parhaimmanmakusta mitä oon ikinä maistanu.
Huipputerveellistä; valmistettu kuumentamatta, probiootit päälle, ei ensimmäistäkään lisäainetta.
Kallista ku mikä. Päälle kolmekymppiä kilo jenkeistä, mutta on laadukasta ja ennenkaikkea hyvää!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selffin mansikka stevia on hirveintä paskaa mitä oon maistanu. Ei maistu mansikalle yhtään....
tykkään kyllä normaalisti mansikan makuisista :)

Velipojan vinkistä tuli hankittua Star Nutritionin Ice Coffee, suoraan 4kg kun halvalla sai. Jos vähänkin kahvijuomat uppoaa, niin suosittelen ehdottomasti. Sen olen huomannut, että kannattaa tehdä suht "vahva" annos, jos pistää liikaa vettä niin maistuu lähinnä vanhalta kylmältä kahvilta. Sopivasti kun laittaa niin maistuu ihan joltain Frezza Mocalta! Melko miedosti makeutettu jauhe kyseessä.

Makuasioita sanoi musti... Sen voi todeta protskuarvostelujakin lukemalla kun peilaa näitä omiin mieltymyksiin. Ja senkin olen huomannut, että kaikkeen tottuu. Esim. alkujaan Star Nutritionin Whey-80 tuntui liian neutraalilta, johon olisi kaivannut makeutta, kun nykyään taas monet vanhat tuntuvat äklöltä ja Star Nutrition juuri oikealta.

Star Nutritionilta on tällä hetkellä käytössä Whey-80 Lemon Yoghurt sekä Cookies and Cream, joista ensin mainittu on omasta mielestäni parasta ja jälkimmäinenkin ihan hyvä. Mansikasta ja Vanilla Pearista löytyy myös kokemuksia, mutta eivät olleet edellä mainittujen veroisia. Banaania voisi testata seuraavaksi.

kertokaa mistä se johtuu, että jenkkien maut on niin paljon parempia? muistan edelleen muscle milkiä oli jossain vaiheessa mulla palkkarina ja makuna banana cremé... :kuola:

Johtuu ihan suoraan rasvan ja hiilarin määrästä. :D 46p, 27hh ja 17r / 100g.
Ne tetrat oli viel huomattavasti parempaa kun jauheet, mutta ne rupee olee punasen maidon ja kevyt kerman puolivälistä.

Parhaanmakuista heraa ikinä on Star Nutrition Whey-80 suklaan ja cookies and creamin 50/50 sekoitus. Maistuu aivan Fazerin Dumlelta.

Parhaanmakuista heraa ikinä on Star Nutrition Whey-80 suklaan ja cookies and creamin 50/50 sekoitus. Maistuu aivan Fazerin Dumlelta.

Ens kerralla ku tilaat ni tilaa Smartsuppsin suklaa kaseiinia ja laitat sitä 2dl kuppiin, 0,5-1dl Cookies'n cream heraa ja about 4dl maitoa, joku kansi ja ravistelet hetken ja sulla on saman makusta vanukasta, enemmän jauhoa niin siitä tulee sellasta moussemaista. Ihan loistavaa ja varmaan yks edullisimmista proteiini puddingeista

Velipojan vinkistä tuli hankittua Star Nutritionin Ice Coffee, suoraan 4kg kun halvalla sai. Jos vähänkin kahvijuomat uppoaa, niin suosittelen ehdottomasti. Sen olen huomannut, että kannattaa tehdä suht "vahva" annos, jos pistää liikaa vettä niin maistuu lähinnä vanhalta kylmältä kahvilta. Sopivasti kun laittaa niin maistuu ihan joltain Frezza Mocalta! Melko miedosti makeutettu jauhe kyseessä.

Juu... toi on hyvää... pikku loraus maitoa sekaan niin mausta tulee erittäin täyteläinen

Star Nutrition Vanilla Pear, ehdottomasti! Ihan tajuttoman hyvää, käy hyvin myös smoothieihin, rahkaan ym. tuomaan päärynän makua. Tuo on enemmän palkkari"palkinto" hyvästä treenistä, ja vie todellakin makeannälän mennessään. Suklaa oli myös yllättävän hyvä maku.

Täytyypä kokeilla tota vanilla pearia. Star Nutritionin whey double rich chocolate on myös tosi hyvää, mutta recoveryistä suklaa ei ole erityisen hyvä ja banaani on aivan järkyttävän makuista.

Täytyypä kokeilla tota vanilla pearia. Star Nutritionin whey double rich chocolate on myös tosi hyvää, mutta recoveryistä suklaa ei ole erityisen hyvä ja banaani on aivan järkyttävän makuista.

Recovery pro banaani on musta todella hyvä! :D

Esim minttusuklaa liian äklömakee tuntuu et legot tippuu suusta ku sitä juo

Arnoldin iron whey suklaa... tää vei hyvänmakuisen proteiinijauheen ihan uuteen ulottuvuuteen, kokeilkaa niin tiedätte mistä puhun :kuola:

Mä liputan edelleen Mutant whey:n puolesta. Erityisesti suklaan.. Muutkin mutantin pöperöt ollu hyvän makuusia. Mass, mayhem ainakin. Creakongikin on sellasenaan hyvää :D no eikai, maistu ihan lääkkeelle, mut mayhemin seassa menee kivasti.

Täällä on nyt moneen kertaan kehuttu Star Nutrition Vanilla Pearia niin oli pakko kokeilla ja täytyy sanoo että on kyllä hyvää :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom