Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Ite join ennen aina maitoon ja veteen maistu paskalta. Olin kuitenki ketolla ni ei paljoo maitoa juotu ja sen jälkeen tottunu juomaa myös veden kanssa, ei sen tarviikkaan mikää suuri nautinto olla imo

Eihän se suuri nautinto olekkaan, mutta jos samalla vaivalla saa paljon paremman maun, niin miksi jättää se tekemättä? Ei kaiken tarvi olla niin säkrifaissia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä sitä tarkotakkaan mut helpompi vaan heivata ne herat sinne purkkiin ku lähtee salille ja sit salilla vettä perään. Ei se pahaa ole veden kanssakaan ja ite totuin siihen nopeasti mut kuten sanoin join kauan itsekkin maidon kanssa ja ymmärrän kyl miks joku tekee niin

Noniin, nyt alkaa elämäni ensimmäinen Fastin Hera80 (suklaa) pussukka sisältönsä puolesta olemaan tiensä päässä.
Aiemmin ollaan menty Sportlife Nutritionin Whey100/+ linjalla.

Mitä Fastin heraan tulee, niin maun puolesta olen ollut oikein tyytyväinen. Maku on omaan mieleeni sopivan makea ja jauho sekoittuu vaivattomasti, eikä jää paakuiksi.
Maitoon en ole testannut, mutta uskaltaisin väittää, ettei maku siitä ainakaan huonommaksi muutu.
Sportlifen whey oli myös ihan ok makuista, mutta mielestäni hieman liian "valjua" eli jos vähänkin enemmän lorautti vettä sekaan, niin hädin tuskin maistoi sitä suklaata. Fastin kohdalla saa vettä lorautella enemmänkin, ilman että tuloksena on laihan makuista suklaalitkua.

Noniin, nyt alkaa elämäni ensimmäinen Fastin Hera80 (suklaa) pussukka sisältönsä puolesta olemaan tiensä päässä.
Aiemmin ollaan menty Sportlife Nutritionin Whey100/+ linjalla.

Mitä Fastin heraan tulee, niin maun puolesta olen ollut oikein tyytyväinen. Maku on omaan mieleeni sopivan makea ja jauho sekoittuu vaivattomasti, eikä jää paakuiksi.
Maitoon en ole testannut, mutta uskaltaisin väittää, ettei maku siitä ainakaan huonommaksi muutu.
Sportlifen whey oli myös ihan ok makuista, mutta mielestäni hieman liian "valjua" eli jos vähänkin enemmän lorautti vettä sekaan, niin hädin tuskin maistoi sitä suklaata. Fastin kohdalla saa vettä lorautella enemmänkin, ilman että tuloksena on laihan makuista suklaalitkua.
Maitoon tehtynä Fastin suklaahera on kyllä hyvää, pesee lähes kaikki muut merkit mitä oon testannu. 70g heraa puoleen litraan maitoa tuottaa paksun, kermaisen suklaapirtelön. Hinta ja laatu ei silti kohtaa, Fast on aivan liian kallis merkki jokapäiväiseen käyttöön. Paremman suklaaheran saa vain tekemällä itse, ja siinä alkaa sokerimäärät olemaan melkoiset kun kaakaojauhetta lutraa sekaan.

Banaani-suklaa oli vielä parempi, mutta en tiedä tehdäänkö sitä enää kun ei ole tullut vastaan.

Syntha-6, kaikki maut. Paluuta halvempiin ei enää ole kun tota maistaa.

Main-proteiinina nykyään maustamaton isolaatti (myprotein tai whey100), mutta jokaiseen sheikkiin lyön maun mukaan Synthaa (Cookies&Cream), yleensä noin puoli scooppia riittää. Harmi kun Suomesta ei saa isompia säkkejä tota.

Whey-80 Vanilla Pear on kyllä aivan mahtava maku, sitä voin suositella kaikille.
Mansikkakin hyvää, mutta ei yllä Vanilla Pearin tasolla.
Cookies&Cream.. hyi helvetti.

Seuraavaksi kyllä menee tilaukseen lisää Vanilla Pearia ja noita yhden annoksen pusseja banaanista ja Ice Coffeesta :D

Omasta mielestä tuo Mutant Whey Triple chocolate eruption on aika herkkua muihin maistamiini verrattuna :kuola: ei ollenkaan semmosta sivumakua mikä monesti noissa on.

Slef omninutritionin stevia suklaa on aika hyvää ja sekoittuu vaivattomasti veteen. Maku ei ole samallainen kuin muissa suklaissa mikä tekee sitä hyvän. 4/5

Syntha-6, kaikki maut. Paluuta halvempiin ei enää ole kun tota maistaa.

Main-proteiinina nykyään maustamaton isolaatti (myprotein tai whey100), mutta jokaiseen sheikkiin lyön maun mukaan Synthaa (Cookies&Cream), yleensä noin puoli scooppia riittää. Harmi kun Suomesta ei saa isompia säkkejä tota.

Kyllä noi jenkkimerkit on maun puolesta valovuoden edellä. Itse lähdössä vähän pidemmäksi aikaa tuonne rapakon taakse ja Synthaa saa sieltä vähän päälle 10 euron kilohintaan. Ei tarvii siellä paljoo muuta syödä :D

Syntha-6 on hyvä, samoin kuin Gasparin MyoFusion Probiotic. Kuten Dogii yllä sanoikin, jenkkimerkit on erittäin pitkästi edellä noiden makujen osalta.

kertokaa mistä se johtuu, että jenkkien maut on niin paljon parempia? muistan edelleen muscle milkiä oli jossain vaiheessa mulla palkkarina ja makuna banana cremé... :kuola:

Parhaat proteiinijauheet ja palkkarit tähän mennessä ollut ehdottomasti SportLife Nutritionin tuotteet. Makuna raaka-kaakao :kuola:
Tullut testattua myös Fastin vanilija heraa - ihan täyttä kuraa. Sekoittuu tosi huonosti ja jälkimaku ihan järkyttävä. Nyt käytössä on Scitec Nutrition ja makuna Peanut Butter. Maku mun mielestä muistuttaa enemmän hasselpähkinää. Ihan hyvän makuista, mutta ehkä vähän ällöimelää. Kukaan maistanut Omena-kanelin makuisena ? Luulen kyllä että ensi kerralla kaupan hyllystä lähtee mukaan se maustamaton hera jonka sitten itse maustaa raaka-kaakaojauheella ja stevialla..

kertokaa mistä se johtuu, että jenkkien maut on niin paljon parempia? muistan edelleen muscle milkiä oli jossain vaiheessa mulla palkkarina ja makuna banana cremé... :kuola:
Onko ne oikeasti paremman makusia? Jos on noin niin pitää alkaa sieltä tästä lähin tilata.

Ne maut on ihan eriluokkaa kuin fastin, massin tms
Maut.. Selfiä kokeilen seuraavaksi se.. Niiden suklaabanaani maistuu kuulemma hyvältä..

Mut toi musclemilk :kuola:

Ääni myöskin SportLifen palkkarille. Raakakaakaolla maustettu on ihan oikeesti aika hyvää, maistuu lähinnä normaalille veteen sekotetulle kaakaolle (ja osaan olla nirso näissä), mutta mikäpä missä on raakakaakaota ei olisi? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom