Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

MyProtein Smooth Chocolate ja vadelma testattu. Suklaa oli hyvää ja vadelma oli sellainen hieman mieto/teollinen. Suklaata voisi hyvin ostaa lisää. Kai se on parempi uskoa, että pitää pysyä perusmakujen (suklaa - mansikka) parissa ja sitten maustamatonta rinnalle. Massin tuotteista MyWhey Strawberry Kiwi oli kanssa hyvä tuttavuus sellaisille, jolle tuo mansikka maistuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HCT Whey Power maustamaton. Luonnollinen ja pehmeä heran maku! Hyvää ja halvinta, eikä mitään turhaa seassa. Kunhan saan teolliselle hutulle maistuvan Mass Recoveryn jämät vedettyä loppuun, niin pääsee jatkamaan tuolla.

On tota Whey 80 tullu vedeltyä ja nyt ois tarkotus kokeilla jtn muuta mut kumpi, Selffin vai Massin?Selffillä ois stevialla makeutettua mut Massilla on kyl aika maukkaalta kuulostavia makuja.

Mites toi stevia kookos-suklaa?Onko se kuinka makeaa?Ite siis tykkään makeasta paljon ja mietinki onks toi sellasta todella laimeeta mistä paistaa se proden maku vahvasti läpi

Tänään tuli korkattua 4 Kg:n Ion92 mustamaton proteiinisatsi. Tosi hyvää, koska on miedon makuisena monikäyttöinen ja helposti mm. maitojuomaan liukenevaa. Olipa hyvä ostos :)

Tuli koeajettua tuo hypetetty Mutant whey ja täytyy kyllä sanoa, että maku oli suorastaan erinomainen niin veteen kuin
maitoon tehtynä. Plussaa myös todella pirtelömäisestä koostumuksesta. Makuna toimi "Triple Chocolate Eruption" :rolleyes:

Huomenna tulee Star Nutritionilta 1kg Whey80 kookoksen makusena, onks kellään kokemuksia?
Ja muutenkin onko kellään heittää suosituksia makuvinkkejä?

Ei tosiaankaan paras, mutta ajattelin varottaa ettei kellään tule tehtyä samaa virhettä minkä ite tein. Välttäkää tota StarNutritionin stevialla makeutettua vaniljan makusta heraa. Aivan käsittämättömän hirveen makusta veteen sekotettuna, maitoonkaan ei mitenkään miellyttävä.

Ei tosiaankaan paras, mutta ajattelin varottaa ettei kellään tule tehtyä samaa virhettä minkä ite tein. Välttäkää tota StarNutritionin stevialla makeutettua vaniljan makusta heraa. Aivan käsittämättömän hirveen makusta veteen sekotettuna, maitoonkaan ei mitenkään miellyttävä.

Hyi helvetti mitä paskaa star nutritionin recovery pro banana
Star Nutritionin mikä tahansa maistuu perseen sisäpuolelta. Kyllä mä niitä silti toisinaan ostan hinnan takia, mutta on ne kyllä surkean makuisia.
Mä oon pitkään surkutellut maustettujen protskujen paskaa makua, mutta kun joku suositteli kokeilemaan MyWhey-jauhoja, niin pakko sanoa, että ne on oikeastaan jopa hyviä.

Paras hinta&laatu suhde maustamattomattomana on siis...(My Proteinia olin tilaamassa)? Ei jaksa lukea koko ketjua läpi.

HCT WheyPower 45€/4kg. Suomalaisten lehmien maidosta Suomessa valmistettu. Ite vedin vuosia myprotskun heraa, mutta vähän aikaa sitten huomasin tuon ja siirryin siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom