Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin nyt juuri taannoin Star Nutritionin Whey-100:sta mansikan makuisena. Ja siinä mielessä menee kategoriaan hyvän makuinen, ettei maistu käytännössä yhtään miltään reippaammin veteen blandattuna. Tai no maistuu lähinnä punaiselta vedeltä.
^ Toi ufc prode on hyvää, ja noinkin halvalla kun saat niin ite ostaisin jos ois akuuttia tarvetta. Muistan ite ku mun ekat kunnon prodet oli tuot samaa tavaraa.
Parhaimman makuista tällä hetkellä on ehdottomasti Selfin vanilja-päärynä isolaatti.. Tulossa on myös saman valmistajan persikka.. Myös scitecin 100%whey isolaatit on hyvänmakusia, mutta noiden kahden vertailussa selfin hinnan kanssa on vaikea kilpailla.
Tää ketju on parhaimman makuisesta proteiinista keskustelua varten, ei tarjouksien linkittämistä sääntöjen vastaisesti. Koittakaas olla, poistettu 2 linkkiä.
Star Nutrition Whey-80 Stevia. Makuna suklaa. Mansikkaa en ole vielä maistanut. Vaniljaa en suosittele. Hirveän makuinen ja fitnesstukun arvostelua kun katto niin en ole ainoa lajiaan.
Maistuu omasta mielestä tottumisen jälkeen "normaalia" Whey-80 paremmalta. Plussaa lisäaineettomuudesta. Miinusta pienestä pakkauskoosta (1 kg).
Nimimerkillä 4 kg. pakkauksia odotellessa.
Saman linjan hera, mutta mansikkana on aivan uskomatonta herkkua. Oon noita Selfin isolaatteja maistanut mm. mansikkaa, päärynä-vanilijaa, stevia vanilijaa, banaania sekä stevia suklaakookosta. Siinä missä kaikki on hyviä, niin mansikka pomppaa ylös aivan selkeänä ykkösenä. Jos ei mennä isolaatteihin, niin Selfin Whey Shake suklaattina on mielettömän hyvää. Jotenkin sen koostumus on enemmän pirtelömäisempi ja vastaavaa en ole törmännyt ihan heti. Kaseiinijauhot muistuttaa vähän tota, mutta mikään normi hera ole ollut noin "täyteläistä".Parhaimman makuista tällä hetkellä on ehdottomasti Selfin vanilja-päärynä isolaatti.. Tulossa on myös saman valmistajan persikka..
Ennenkin käynyt niin että ok makuinen muuttuu ihan karmeaksi tavaraksi kun sitä tarpeeksi vetää.
Ei oo todellista. Mä mokasin ja ostin Fitnesstukun Cookies & Cream. 4 kiloa paskaa paketissa, tää on hirvein maku ikinä. Pysykää lapset minttusuklaassa :(
Ei oo todellista. Mä mokasin ja ostin Fitnesstukun Cookies & Cream. 4 kiloa paskaa paketissa, tää on hirvein maku ikinä.
Pysykää lapset minttusuklaassa :(
Star Nutritionin suklaa, ns. varma voitto.
Valitin taannoin taas vaihteeksi paskoista proteiinijuomista. Joku ehdotti Massia ja erityisesti cookies & creamia. Ostin ja jouduin myöntämään, että sehän tosiaan on melkein hyvää. Siksi melkein, että voisihan sekin olla vähän vähemmän makeaa, enkä tiedä miten kroppa pistää vastaan kun sitä on puoli pussia vetänyt. Ennenkin käynyt niin että ok makuinen muuttuu ihan karmeaksi tavaraksi kun sitä tarpeeksi vetää. Mutta kyllä tätä voi suositella. Tilasin muutamaa muutakin makua, niin saas nähdä millaisia ne on.