Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Star Nutrition Whey-80 Stevia. Makuna suklaa. Mansikkaa en ole vielä maistanut. Vaniljaa en suosittele. Hirveän makuinen ja fitnesstukun arvostelua kun katto niin en ole ainoa lajiaan.

Maistuu omasta mielestä tottumisen jälkeen "normaalia" Whey-80 paremmalta. Plussaa lisäaineettomuudesta. Miinusta pienestä pakkauskoosta (1 kg).

Nimimerkillä 4 kg. pakkauksia odotellessa.

Ostin nyt juuri taannoin Star Nutritionin Whey-100:sta mansikan makuisena. Ja siinä mielessä menee kategoriaan hyvän makuinen, ettei maistu käytännössä yhtään miltään reippaammin veteen blandattuna. Tai no maistuu lähinnä punaiselta vedeltä.

Ostin nyt juuri taannoin Star Nutritionin Whey-100:sta mansikan makuisena. Ja siinä mielessä menee kategoriaan hyvän makuinen, ettei maistu käytännössä yhtään miltään reippaammin veteen blandattuna. Tai no maistuu lähinnä punaiselta vedeltä.

Oot kyllä oikeassa. Mitä parempi protsu, sen vähemmän se maistuu :hyper:

^ Toi ufc prode on hyvää, ja noinkin halvalla kun saat niin ite ostaisin jos ois akuuttia tarvetta. Muistan ite ku mun ekat kunnon prodet oli tuot samaa tavaraa.

Parhaimman makuista tällä hetkellä on ehdottomasti Selfin vanilja-päärynä isolaatti.. Tulossa on myös saman valmistajan persikka.. Myös scitecin 100%whey isolaatit on hyvänmakusia, mutta noiden kahden vertailussa selfin hinnan kanssa on vaikea kilpailla.

Kiitos vinkistä, mutta haen hyvän makuista maustamatonta proteiinijauhetta, koska se on monikäyttöisempää. Voi itse maustaa kaakaolla, tai laittaa myslin joukkoon jne...

- - - Updated - - -

Tää ketju on parhaimman makuisesta proteiinista keskustelua varten, ei tarjouksien linkittämistä sääntöjen vastaisesti. Koittakaas olla, poistettu 2 linkkiä.

Sorry.

Star Nutrition Whey-80 Stevia. Makuna suklaa. Mansikkaa en ole vielä maistanut. Vaniljaa en suosittele. Hirveän makuinen ja fitnesstukun arvostelua kun katto niin en ole ainoa lajiaan.

Maistuu omasta mielestä tottumisen jälkeen "normaalia" Whey-80 paremmalta. Plussaa lisäaineettomuudesta. Miinusta pienestä pakkauskoosta (1 kg).

Nimimerkillä 4 kg. pakkauksia odotellessa.

Ne ei muuten ole tuomassa noita. Mä kysyin Facebookissa ja ahdistelin sähköpostilla. Sanotaan, että "välitetään tieto..." mutta käytännössä noi taitaa vaan rahastaa mieluummin niillä, jotka ei halua aspartaamia kuin niin, että toisivat 4kg säkkejä.

Parhaimman makuista tällä hetkellä on ehdottomasti Selfin vanilja-päärynä isolaatti.. Tulossa on myös saman valmistajan persikka..
Saman linjan hera, mutta mansikkana on aivan uskomatonta herkkua. Oon noita Selfin isolaatteja maistanut mm. mansikkaa, päärynä-vanilijaa, stevia vanilijaa, banaania sekä stevia suklaakookosta. Siinä missä kaikki on hyviä, niin mansikka pomppaa ylös aivan selkeänä ykkösenä. Jos ei mennä isolaatteihin, niin Selfin Whey Shake suklaattina on mielettömän hyvää. Jotenkin sen koostumus on enemmän pirtelömäisempi ja vastaavaa en ole törmännyt ihan heti. Kaseiinijauhot muistuttaa vähän tota, mutta mikään normi hera ole ollut noin "täyteläistä".

Bsn: n Synha6 ja makuna moccachino oli keväällä testissä ja maistui törkeän hyvältä! Nyt 4kg:n pönikkä selfin kaffelattea menossa, ei maistu lainkaan kahvilta (enkä osaa edes sanoa miltä), mutta ihan hyvältä kun kohta koko purkki mennyt. Suklaa ja kookos maku kiinnostas seuraavaks

Valitin taannoin taas vaihteeksi paskoista proteiinijuomista. Joku ehdotti Massia ja erityisesti cookies & creamia. Ostin ja jouduin myöntämään, että sehän tosiaan on melkein hyvää. Siksi melkein, että voisihan sekin olla vähän vähemmän makeaa, enkä tiedä miten kroppa pistää vastaan kun sitä on puoli pussia vetänyt. Ennenkin käynyt niin että ok makuinen muuttuu ihan karmeaksi tavaraksi kun sitä tarpeeksi vetää. Mutta kyllä tätä voi suositella. Tilasin muutamaa muutakin makua, niin saas nähdä millaisia ne on.

Ei oo todellista. Mä mokasin ja ostin Fitnesstukun Cookies & Cream. 4 kiloa paskaa paketissa, tää on hirvein maku ikinä.

Pysykää lapset minttusuklaassa :(

Ei oo todellista. Mä mokasin ja ostin Fitnesstukun Cookies & Cream. 4 kiloa paskaa paketissa, tää on hirvein maku ikinä. Pysykää lapset minttusuklaassa :(

Täällä olisi yksi vapaaehtoinen, jos päätät lahjoittaa tuotteesi jollekin kokeilunhaluiselle ;)
Tähän mennessä ei ole tullut vielä vastaan yhtäkään tuotetta, jota ei olisi pitempään kyennyt käyttämään.

Ei oo todellista. Mä mokasin ja ostin Fitnesstukun Cookies & Cream. 4 kiloa paskaa paketissa, tää on hirvein maku ikinä.

Pysykää lapset minttusuklaassa :(

Recovery pro vai mikä? Mulla oli aiemmin tota banaanin makuista gainer prota, joka oli ihan ok makuinen mutta nyt erehdyin ostamaan banaanin makuista recovery prota ja laatta meinaa lentää joka kerta kun tota vetää. En tiiä mikä tosta tekee niin kauhea makuista...olisko crea?

Valitin taannoin taas vaihteeksi paskoista proteiinijuomista. Joku ehdotti Massia ja erityisesti cookies & creamia. Ostin ja jouduin myöntämään, että sehän tosiaan on melkein hyvää. Siksi melkein, että voisihan sekin olla vähän vähemmän makeaa, enkä tiedä miten kroppa pistää vastaan kun sitä on puoli pussia vetänyt. Ennenkin käynyt niin että ok makuinen muuttuu ihan karmeaksi tavaraksi kun sitä tarpeeksi vetää. Mutta kyllä tätä voi suositella. Tilasin muutamaa muutakin makua, niin saas nähdä millaisia ne on.

Tilasin MyProteinista setin "vähän kaikkea" ja sen mukana 250g testipussin heidän Cookies & Creamiä. Tuo Massin Cookies & Cream on testaamatta, mutta Fitnesstukun Whey 80 Cookies & Creamiä tuo vie 5-0. MyProtein maistuu aidosti keksiltä ja vähemmän makea maku kuin tuo Fitnesstukun versio.

Samalla tuli otettu testipusseja Mocha, Vadelma, Chocolate Coconut ja Chocolate Smooth. Tuo viimeinen ja Vadelma on vielä kokeilematta, mutta kuvittelisin, että Chocolate Smooth on hyvä, koska tuo Coconut versio oli (ei sitä kookosta maistanut nimeksikään). Samalla tilasin 1kg pussin Latte makuista proteiinia ja samaa makua 2,5 kg Hurricane XS palautusjuomaa. Palkkarin otin myös mansikkana ja se maistuu lähes 1:1 Massin Recoveryltä (mansikka).

Harmittaa todella ankerasti noi Latte ostokset. Siinä missä Mocha oli ihan juotavaa niin tuo Latte on oksettavan makeaa. Tänään Recovery XS tuli vedettyä isolla irvistyksellä ja vasta 140 g vedetty 2,5 kg pussista. Älkää ajako samaan miinaan.

Se jäi mainitsematta, että MyProteinin maustamaton proteiini Impact Whey Protein oli todella positiivinen tuttavuus. Ei nimensä mukaan maistu käytännössä miltään. Jos mauttoman litkun juominen ei houkuta niin pieni tippa mehua (itse laitoin Funlight Green Granaattiomena / Mansikka -tiivistettä) niin kyllä toimii. Bonuksena saa vielä asteen maustettuja versioita korkeammat pitoisuudet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom