Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Tällä hetkellä tulee vedettyä star nutritionin cookie & cream sekä samalta valmistajalta vaniljia päärynä, tulee tosta mieleen päärynän makuinen ville vallaton :D. Ihan hyviähän noi maut ovat, ei oo viel uskaltanu maistaa mitään erikois makuja mitä porukka on täällä hehkuttanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis aikeissa laittaa tulemaan Ice Coffee ja Cookies & Cream Fitnesstukusta. Mitä sanotte Cookies & Creamista, toimiiko se? Jotkut tuntuu inhoavan, toiset tykkää. Mulle toi makukin on tuntematon, mikä helkkari on cookies & cream? :

Itsellä juuri menossa neljän kilon säkki tuota Cookies & Creamia, kohta lopuillaan. Maistuu oikeastaan toffeelta, etenkin joskus toisinaan maitoon tehtynä. Tykkään.

Nyt löyty parhaimman makuinen PALAUTUSJUOMA. 30g maustamatonta heraa(self micro whey) + 30g maltodekstriiniä(self) + 1 rkl tummaa kaakaojauhetta + 2,5dl vettä= makeutusaineeton maukas palkkari. Liukenee erinomaisesti kunhan sekoittaa jauheet keskenään ennen veden lisäämistä.

Maistuu kuin Valion suklaa-proteiinijuomalle, muttei ole yhtä makeaa.

Itsellä juuri menossa neljän kilon säkki tuota Cookies & Creamia, kohta lopuillaan. Maistuu oikeastaan toffeelta, etenkin joskus toisinaan maitoon tehtynä. Tykkään.

Tuo Cookies & Cream oli noista Whey-80 vaihtoehdoista ihan ok. Makea, mutta ihan ok maku. Olen testannut tuon lisäksi mansikan, suklaan, vadelman ja Vanilja Pearin. Tuota viimeistä on nyt menossa kilon pussi ja sitten paluu Massin tuotteisiin. Jotenkin tuon Whey-80 maku on todella vetinen verrattuna tuohon kilpailijaan.

Suositelkaa jotain hyvää whey-80 makua. Testannut olen vain suklaan ja nyt haluaisin vaihtelua. Nyt menossa tota SmartSuppsin mansikkaa, josta tykkään kyllä. Vähän vaan tahtoo vaahtoutua liikaa toi joten aattelin palata whey-80:en.

Suositelkaa jotain hyvää whey-80 makua. Testannut olen vain suklaan ja nyt haluaisin vaihtelua. Nyt menossa tota SmartSuppsin mansikkaa, josta tykkään kyllä. Vähän vaan tahtoo vaahtoutua liikaa toi joten aattelin palata whey-80:en.

Kestosuosikki on ollut minttusuklaa, joka on sopivan mieto. Sitä on tullut käytettyä jo vähintään 12kg. Vahvempi on sitten Cookies & Cream, joka maistuu oikeastaan ihan toffeelta. Jos et siedä makeaa niin en suosittele. Nää on luottovalintoja ja ei tuota sellasia pettymyksiä kun esim. vadelma.

Juu vois testata tota Cookies & Creamia, koska tykkään makeasta.

Suosittelen. Ihan perusmansikan ohella parhaita mitä olen maistanut. Nyt menossa Star Nutritionin minttusuklaa ja omaan makuuni kyllä todella laimean makuista veteen tehtynä. Tuo Cookies & Cream sen sijaan oli jopa todella hyvää.

No mikäs ihme se on, että maistuu laimealta veteen sekoitettuna... Tähän mennessä kaikki maut on maistunu aivan kauhealta kuralta veden kanssa.

No ei ne kaikki veden kanssa maistu niin laimeilta. Osa mollaa esanssimakuja, mutta kyllä ne voimakkaan makeat maut kuten tosiaan vaikkapa mansikkaherassa ovat ihan jees kun saa jotain makua irti vaikkei palkkaria maitoon tekisikään. Toki sillä nyt niin väliä ole kunhan nyt on sen verran juotavaa, että sen muutaman hassun desin alas saa ja siihen ei paljoa vaadita.

Onko olemassa toisenlaisia prodejauhoja kuin nämä perinteiset suklaat, vaniljat ja mansikat, jotka maistuvat veden kanssa esanssisen laimeilta ja sekoittuvat ainoastaan maitoon kelvollisesti. Jos vaikka ajatellaan, että urheilujuomista ja mehuista saa hyviä tiiveisteiden avulla, niin miksei myös protskuista siinä samalla?

Eli tuleeko kenellekään mieleen mitään mehumaista vaihtoehtoa? Ironmaxxilla on se yksi veteenliukeava, mutta sielläkin makuja tyyliin banaanijugurtti ja omenakaneli. Ei kuulosta kovinkaan houkuttelevalta juomalta.

Edelliseen viitaten... Syntrax Nectar suhtkoht mehumaista tavaraa ja maku kohdillaan. Löytyy jos jonkin moista makua perinteisten suklaa, mansikka, vanilia tilalle.

Mistä tahansa marjaesanssi (mansikka, vadelma, jne) palkkarista tulee jumalaista kun sekaan heittää vähän Star Nutritionin Creatine Complete Hardcorea, maussa raspberry lemonade.

Äärimmäisen surullista, tämä Creatine Complete Hardcore on poistunut tuotevalikoimasta. Sen korvaava Creatine Complete Extreme on paljon vaisumpaa maultaan ja vielä pienemmässä purnukkakoossa :(

Olihan täällä toinenkin, joka jää kaipaanaam Creatine complete hardcorea. Onneksi on pari purnukkaa vielä hyllyssä. Jumalaiseksi noita harcoren makuja ei kyllä voi mainostaa.

Gold Standartin 100% Why vanilia on kyllä ihan hyvää. Veteen sekoitettuna maku ei oikein tule esiin paitsi kitkeränä jälkimakuna mutta maitoon sekoitettuna aika hyvä. Plus sekoittuu hyvin nesteeseen eikä jää mitään paakkuja.

Oikeastaan kaikki mitä oon käyttäny on maistunu sen pari ekaa kertaa ihan hyvälle, mutta huonoks se maku muuttuu ku pitemmän ajan käyttää.

^ Toi ufc prode on hyvää, ja noinkin halvalla kun saat niin ite ostaisin jos ois akuuttia tarvetta. Muistan ite ku mun ekat kunnon prodet oli tuot samaa tavaraa.

Parhaimman makuista tällä hetkellä on ehdottomasti Selfin vanilja-päärynä isolaatti.. Tulossa on myös saman valmistajan persikka.. Myös scitecin 100%whey isolaatit on hyvänmakusia, mutta noiden kahden vertailussa selfin hinnan kanssa on vaikea kilpailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom