Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Hei!

Pitäis tilailla taas jauheita ja kyselisin porukan mielipiteitä että onko smart upsin casein mistään kotosin?Suklaa saa ainakin Nyyssölältä täydet 10 pointsia.Mites toi vanilja?

Entäs Star nutriotion hera iced coffee?Ite suuuuri kahvin ystävä ja tää kuullostaa loistavalta mut star nutriotionin herat ollu suht heikkolaatusta,minttusuklaa vastaavista tuotteista paskimman makusta.

ja vikana toi Synthaxin Micellar Creme.Tää nyt varmasti on suht loistavaa mut otanko suklaata vai vaniljaa?

Kaikki ketkä noit on maistellu vois kertoo mielipiteitä ni pääsee huomenissa tilaamaan ja ofc nyyssölän blogin kautta jotta päästään tukemaan urheilijaa ;)

Ite kokeillut jokaista Micellar cremeä (mansikka, suklaa, vanilja) ja vanilja vie kyllä voiton. tulee melko kermanen setti ja maitoon laitettuna ihan ku pirtelöä.

Muista proteiineista sen verran, että delicious protein cookies and cream 5 kertaa parempaa kuin star nutritionin vastaava. hyvänmakuisena massajuomana taas on toiminut mutant mass oikeastaan kaikilla mauilla sekä syntha.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä suosikkijauhoni on Fastin mustikka-vanilja hera..
Varsinkin terästettynä purkillisella pirkka tai s ryhmän vastaavasta kulmikkaasta purkista rahkaa sinne sekaan ravistettuna. Saa vähän kiinteämmäksi seosta ja tuo sopivaa happamuutta.. Voisin elää pelkällä sellaisella pirtelöllä.. :kuola:

Harmi vaan et joku kausimaku kai tuo mustikkavanila..

Olis aikeissa laittaa tulemaan Ice Coffee ja Cookies & Cream Fitnesstukusta. Mitä sanotte Cookies & Creamista, toimiiko se? Jotkut tuntuu inhoavan, toiset tykkää. Mulle toi makukin on tuntematon, mikä helkkari on cookies & cream? :

Massilta oon maistanut tota cookies & cream ja aivan hiton hyvää kun vertaa muihin. Fittnestukulta kuitenki yleensä ollu vähän erimakusia joten sitä on paha sanoa onko samanlaista.

Täytyy todetä, että monta eri merkkiä, ja yli reippaasti yli kymmentä eri makua testanneena, en löytänyt mitään, mikä ei olisi maistunut imelältä ja esenssiselta. Jep, saa jäädä mun puolesta...

Taikauskosena kun sotken aminohappoja protskun sekaan, niin maku muuttuu karmeaksi.
Jos "hyi saatana" reaktio jää tulematta tai ainoastaan ihokarvat nousee pystyyn, niin silloin on jo aika hyvää:)

Mitä ovat nämä Protein 40 juomat, jotka ovat omaan makuun erittäin juotavia?
Onko yhtä laadukasta protskua [kuin Hera80 tai vastaavat]?

recovery4.jpg

Miksi maistuu niin erilaiselta kuin itsesekoitettu protsku?
Nämä ovat juomia, joita voisin kuvitella juovani jokaisen treenin päätteeksi, mutta maksavat niin hitosti.

^Noi näyttää olevan laktoosittomia eli proteiinina on joku muu kuin hera. En löytänyt tosin googlaamallakaan tietoa siitä, mikä proteiininlähde on kyseessä.

Onko sitten muuttunut, sillä joskus ainakin luki 'heraproteiinista'. Ja taitaa edelleenkin lukea.
Mietin vain sitä, että onko jotenkin muuteltua heraa, kun maistuu niin paljon paremmalta.

Jaa, en tiä, mut Leaderin sivuilla ainakin sanotaan, et "Imeytyy huomattavasti paremmin, siis tehokkaammin, kuin perinteiset maitopohjaiset palautusjuomat. Korkealaatuista proteiinia sisältävä Recovery varmistaa nopean ja mahdollisimman täydellisen palautumisen.". Tuosta päättelin, et se olis jotain muuta proteiinia kuin maitopohjaista. Ja lisäks sitä tosiaan mainostetaan laktoosittomana.

Sekoitin Recoveryn ja Protein 40.
Protein 40 ainakin sisältää heraa ja sitä alunperin tarkoitinkin, vaikka kuva oli [vahingossa] Recoverysta.

Tiedätkö syytä sen täysin erilaiseen makuun ja koostumukseen?
Onko jauhetta, josta saa samanlaisen juoman, sillä noitten rahkojen ja tunien vääntäminen treenin jälkeen on jotenkin työlästä verrattuna juomiseen.

Katos vaan, mä luin huolimattomasti. :D En kyl tiä, mikä tekee sen koostumuksesta tuollaisen. Sehän näyttääkin ihan erilaiselta kuin jauheesta sekoitetut palkkarit. Jotenkin sitä heraproteiinia on kait sitten käsitelty, että koostumus saadaan tuollaiseksi. Hitsi, vois joskus itekin maistaa. :D

edit. Hmm. Tulin ajatelleeksi, että hera itsessäänhän taitaa olla nestemäistä? Eli jauheherat taitaa olla ne, jotka on käsitelty (kuivattu? dehydroitu? mikä se sana on?), että koostumuksesta saadaan jauhetta nesteen sijaan. Ehkä ne ei sen takia sit enää ihan täydellisesti liukene uudelleen nesteeseen? Tää on kaikki siis ihan mutua, mun kemian tietämys on lukiotasoa... :D

Oon itse tilannu tuolta fittnestukusta Star nutritionin mansikka palkkaria 4kg säkki todella hyvän makuista. Ehkä vähän liian makeaa, mutta eipä väliä tuolla.

Olis aikeissa laittaa tulemaan Ice Coffee ja Cookies & Cream Fitnesstukusta. Mitä sanotte Cookies & Creamista, toimiiko se? Jotkut tuntuu inhoavan, toiset tykkää. Mulle toi makukin on tuntematon, mikä helkkari on cookies & cream? :

Ice coffeeta maistanut kaverilta sheikkerillisen, en tykännyt. Saattoi tosin olla että laitoin liian vähän vettä sillä kertaa kun oli niin ärmäkkää, pitää kokeilla joskus toiste uudestaan. Cookies & Creamia tuli 4 kg syötyä, hyvin maistui. Star Nutritionilta omat lempparit ollut Minttusuklaa ja erityisesti nykyinen protsku Pistaasi (Pistachio). Oikein vaikeaa valita, kumpaa pistää tulemaan seuraavaksi säkiksi. Voisihan noita muuten ottaa useammankin erilaisen ja syödä vuorotellen, mutta vievät vähän turhan paljon tilaa yksiön keittiössä.

Ostin kokeeksi 700g pussin Sportlife nutritionin Natural whey:tä. 80g prot/100g 0.3g HH. Raaka kaakao stevialla makeutettu. Ei ole lainkaan makea/imelä mikä oli iso plussa minulle. Tosin jos on maitokaakao o'boy:ta etc tottunut juomaan niin onhan tuo vähän valjun makuinen.

Sci-mx omni, mansikka cream oli kyllä parasta tähän asti. Kallista vaan. Moni maistuu hyvälle alkuun mutta kun vetää 2kg/kk ni rupee tökkii. Ton omnin kanssa ei ruvennu.. nyt testiin lähtee 4kg massin orange creamia. Madsilla muuten laadukkaampaa heraa kuin tukulla! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom