Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei!

Pitäis tilailla taas jauheita ja kyselisin porukan mielipiteitä että onko smart upsin casein mistään kotosin?Suklaa saa ainakin Nyyssölältä täydet 10 pointsia.Mites toi vanilja?

Entäs Star nutriotion hera iced coffee?Ite suuuuri kahvin ystävä ja tää kuullostaa loistavalta mut star nutriotionin herat ollu suht heikkolaatusta,minttusuklaa vastaavista tuotteista paskimman makusta.

ja vikana toi Synthaxin Micellar Creme.Tää nyt varmasti on suht loistavaa mut otanko suklaata vai vaniljaa?

Kaikki ketkä noit on maistellu vois kertoo mielipiteitä ni pääsee huomenissa tilaamaan ja ofc nyyssölän blogin kautta jotta päästään tukemaan urheilijaa ;)

Onko toi Mannis-firman hydrohera hyvää? Tarkotus olis tilailla taas useempi kilo kerralla, mutta ei kehtaa ihan sokkona ostella jos se maku on sitte aivan perseestä.

Onko toi Mannis-firman hydrohera hyvää? Tarkotus olis tilailla taas useempi kilo kerralla, mutta ei kehtaa ihan sokkona ostella jos se maku on sitte aivan perseestä.

Suklaana mielestäni oikein hyvä. Monet kehuu mansikkaa, mutta se oli minun makuuni liian esanssinen.

Tämän vuoden puolella on tullut vedettyä tuota Smartsuppsin suklaata ja pakko kyllä kehua sitä! Pirun hyvää. Nyt on tullut vedettyä Wheyn-80 cookies & creamia! Hyvää on tuokin!

Seuraavana olisi tarkoitus taas siirtyä takaisin massin leiriin ja mielessä on käynyt choc & orange maku? Onko kellään kokemuksia? Parempia makuvaihtoehtoja (?)

Joo tänää tuli jauhot ja kokeilin veteen 1dl smartuppsin suklaa caseiinia ja 0,5dl iced coffee heraa ja on kyl loistavan makusta.Suklainen ja mukava mochamainen jälkimaku.Kahvin ystäville ehdoton hankinta toi iced coffee.Pomppas kyl meikäläisen suosikiks noista starnutritionin hera jauheista

IMO Star Nutritionin Whey-80 on suhteellisen paskan makusta. Ennen sitä oli saman merkin gainer pro ja maistu paljon paremmalle. Molemmissa makuna suklaa. Liekö sitten wheyn vähä hiilarisuus ja rasvaisuus johtaa maun huononemiseen? Ennen ollut myös fastia mutta ei pärjää maussa Star Nutritionille ja nimenomaan gainer prolle.

Tein tänään smartuppsin caseiinista proteiinivanukasta ja ai saatana :kuola: Laitoin ihan snadisti makeutusainetta ja vispikermaa mut ilmanki on varmasti loistavaa.Laitoin tuplasatsin jauhoja ja ofc maitoon,kaks sekotusta shakerissa ja se oli jo sellasta todella kiinteetä vähän vaahtomaista.Lähtee kyl pahinki makeenhimo tolla ja samalla helvetin täyttävää + pitää viel nälkää.

Toi smartuppsin caseiini sai kyl vakiopaikan mun lisäravinne hyllystä.Toimii veden kanssa,on halpaa ja toi et siit saa ihan helvetin loistavaa puddingia tekee siit kyl ihan ykkös caseiinin

Täytyy varmaan kokeilla tota Massia seuraavaksi kun sitä niin kehutte. Harmi vaan kun just äsken hain postista säkkikaupalla paskaa jauhoa. Yhden hienon mansikanmakuisen Star Nutritionin Gourmet Pro - säkinkin otin, kun niin hienosti siitä puhuttiin: "Gourmet Pro antaa herkullisen ja täyteläisen proteiinijuoman, jopa veteen sekoitettuna."

Odotukset ei tosiaan olleet korkealla, mutta se on silti niin järkyttävää kuraa että tulee tekemään tiukkaa että saan sen kiskottua. Miten vitussa esanssisen mansikan, märän pierun ja sukan makuiselle jauholle voi antaa gourmet-etuliitteen? Mä en edes halua tietää miltä tavallinen mansikka maistuu jos toi maistuu perseen sisäpuolelta.

Olen jo aikoja sitten menettänyt toivoni siitä että maailmassa on mitään edes etäisesti hyvänmakuista proteiinijauhetta. Tähän päivään mennessä ei ole sellaista tullut vastaan. Tosin pihinä miehenä en ole kalleimpia edes kokeillut. Muutamasta kokeilusta nöyrtyneenä sitä on tullut sit vaan vedettyä rehellisesti pahaa maustamatonta kaakaojauheella höystettynä. Se ei ole hyvää, mutta siinä ei ole myöskään mitään sellaista synteettistä makua mikä nostaa mulla heti hissin ylös. Toisin sanoen sitä pystyy juomaan ilman taistelua.

Mutta kuten sanottu, niin seuraavaksi hankin Massia muutamaa eri makua, ja jos joudun pettymään niin kaivan tästä threadista jokaisen nimimerkin ylös joka on sitä kehunut, selvitän henkilöllisyyden, pieraisen pulloon ja lähetän sen teille postissa. Voin luvata että mun krapulapierut ei haise kovin eroottiselta, eikä kokemus täten ole järin nautinnollinen.

Massin kamat oikeesti parempia kuin nuo muut halvAt merkit. Kokemusta on parhaat maut omasta mielestä on minttusuklaa ja cookies ja cream!

Powerhousu: Kokeile Optimum Nutrition Gold Standardia, heidän suklaan makuiset proteiinijauhot olen todennut hyviksi. On hieman Star Nutritionia tai Massia kalliimpaa, mutta omasta mielestäni hinta-laatusuhde on vielä kohdallaan. Toinen suositeltava voisi olla Dymatizen whey protein isolate.

Voishan noita kokeilla. Fastin suklaata ostin jokin aika sitten ja se oli niin saatanan imelää että se oli pakko sotkea maustamattoman kanssa että siitä sai juotavaa.

Powerhousu: Kokeile Optimum Nutrition Gold Standardia, heidän suklaan makuiset proteiinijauhot olen todennut hyviksi. On hieman Star Nutritionia tai Massia kalliimpaa, mutta omasta mielestäni hinta-laatusuhde on vielä kohdallaan. Toinen suositeltava voisi olla Dymatizen whey protein isolate.

Mullon ollu kans paria eri makua tota Gold Standardia, Vanilla Ice Cream ja Banana Cream. Ei noi nyt miltään pirtelöltä varsinaisesti maistunu, mutta aina ne nuo perus mansikkalitkut voitti. Nyt on toi minttusuklaa iskeny kovasti. Pieni hammastahnan maku on vaan plussaa! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom