Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Pitäs nyt ostella taas heraa ja aattelin ostaa ihan suklaan makuista. Suositelkaas jotain hintaluokkaan 10-15e/kg. Onnistunu viimeset pari kertaa ostamaan jotain erikoisuuksia kokeilumielessä ja vittu että on maistunu pahalle. Olisko toi massin suklaa jees?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
selfin kookos-suklaa tai pelkkä suklaa vois olla sulle. Ihan jo hinta-/laatusuhteeltaan toi selfin isolaatti on jo lyömätön ja kaikki mautkin on aika jees. Esim. päärynä-vanilja vastaa pelkästään veteen sekoitettuna mäkin päärynäpirtelöä. Enkä edes liioittele.

Pitäs nyt ostella taas heraa ja aattelin ostaa ihan suklaan makuista. Suositelkaas jotain hintaluokkaan 10-15e/kg. Onnistunu viimeset pari kertaa ostamaan jotain erikoisuuksia kokeilumielessä ja vittu että on maistunu pahalle. Olisko toi massin suklaa jees?

Massin suklaa hakkaa kyllä Selfin stevialla maustetut, mutta Massissa taisi ravintoarvot olla hieman huonommalla tolalla.

Niccessor älä laita ihan niin paljon vettä siihen! Itellä juurikin tuo minttusuklaa menossa ja alkuun ajattelin että hirveetä kuraa eikä maistu miltään, mutta totesin että kun laittaa shakeriin vaan sen noin 5-6dl vettä niin on hyvää. Jos hurahtaa yhtään enemmän (yli 7dl) niin tulee hirveetä kuraa. Shakerin kylestä katottuna kun pikkasen yli 5dl tavaraa siellä niin hyvää on. Melkein kuin pirtelöä vetäisi.

En kyllä ikinä ole pelkkään heraan laittanut noin paljoa vettä (5-6dl) :D Noihan sheikkerit on mitotettu 7 desiin asti joten olis melkeen täynnä koko muki joten sillon ainaki olis aikamoista litkua, eli vettä olen laittanut sen 2-3dl ja ei tää mun jauho ainakaan maistu miltään tolla vähäsellä veden määrälläkään.

No, ehkä sitä itsellä menee palkkarissa vaan kaikki vaikka miltä maistuis :D. On muuta ajateltavaa siinä vaiheessa kun koko kroppa huutaa leipää kovan treenin jälkeen.

Miten muuten te jotka olette tuosta cookies & creamista tykännyt, tykkäättekö myös star nutritionin minttusuklaasta? Meinasin tuota ehkä seuraavaksi säkiksi ostaa.

Joo kyl mä tonne fitnesstukusta tilaamiseen käännyn ku sieltä saa tota ZMA:ta halvalla. Onks toi Star Nutritonin suklaa hyvää?

Jees, onks vaihtoehtoja? Mass? Vaikka tääkin on nyt ihan maistajasta kiinni :D Juonu paskaa vaan nyt niin monta kertaa, että pakko kysyy muidenkin mielipiteitä

Bsn syntha-6 osta sitä ja laita sitten tänne raporttia onko parempaa kuin nuo halvat kuravellit. Kilohinta toki hyppää, mutta jos oikeasti hyvää haluat niin koita nyt
edes kerran.

Joku haukku tota Star Nutritionin Vanilla&Pearia mut toiha o iha helvetin hyvää!Varmaa parhaimman makunen noista Hera80 mitä oon maistanu,ainaki maitoon sekotettuna.Tulee mieleen ku muksuna söi niitä ville vallaton jätskejä.

helposti parempaa ku cookies´n creami tai minttusuklaa ainaki mun mielestä.

bsn syntha-6 makuna cookies&cream on ihan perkeleen hyvää! Parasta mitä oon tähän mennessä maistanu. Maidon kanssa varsinkin on ihan jonkun toffeevanukkaan makunen :D

Ei aivan asiaankuuluva kysymys, mutta mistä johtuu kun aina ostaessa uuden hera/palkkari jauheen ja ensimmäisiä drinkkejä tehdessä niin jauhe ei sekoitu ei sitten mitenkään. Sama juttu on tullut eri valmistajien ja eri makujen kanssa. Sitte ku on ne muutamat saanu alta pois niin jauhe sekoittuu varsin hyvin... Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai olenko vaan vainoharhainen itse...

Ostin 4kg Selfin päärynä&vaniljaa. Maku on siedettävä, mikä riittää minulle. Ehkä hieman liian makeaa muttei hirvesti haittaa. Menee helposti alas vähällä vedellä.

Joku haukku tota Star Nutritionin Vanilla&Pearia mut toiha o iha helvetin hyvää!Varmaa parhaimman makunen noista Hera80 mitä oon maistanu,ainaki maitoon sekotettuna.Tulee mieleen ku muksuna söi niitä ville vallaton jätskejä.

helposti parempaa ku cookies´n creami tai minttusuklaa ainaki mun mielestä.

Vanilla Pear on kyllä ihan parhaita Whey-80 makuja munkin mielestä. Toi Ville Vallaton-vertaus on kyllä aika kiteyttävä :) Siinä likellä tai samoissa menee vadelma, mansikka ja banaani. Cookies & Creamille oli innostuneet odotukset, mutta maistuu vaan jotenkin turhan eksoottiselta omaan makuun. Ihan kuin jois jotain mietoa makukahvipulveria veteen sekotettuna. Ja ton päälle viel tuntuu siltä et on toistaiseksi ainoa maku, jonka herkullisuus ei pahemmin parane maitoon sekotettuna.

Ite tota cookies and creamia hetken vetäneenä kyllä huomaa ton eron veteen ja maitoon sekoitettuna, aluksi join veteen sekoitettuna ja oli vähän ällöttävän makuista, mutta maidon kanssa aivan samperin hyvää!

Vanilla Pear on kyllä ihan parhaita Whey-80 makuja munkin mielestä. Toi Ville Vallaton-vertaus on kyllä aika kiteyttävä :) Siinä likellä tai samoissa menee vadelma, mansikka ja banaani. Cookies & Creamille oli innostuneet odotukset, mutta maistuu vaan jotenkin turhan eksoottiselta omaan makuun. Ihan kuin jois jotain mietoa makukahvipulveria veteen sekotettuna. Ja ton päälle viel tuntuu siltä et on toistaiseksi ainoa maku, jonka herkullisuus ei pahemmin parane maitoon sekotettuna.

Miten toi vanilla pear menee maidon kanssa? Mulla oli suunnitelmissa ostaa sitä cookies & creamia, mut en mä sitten jos se on pahaa. Tota vanilla pearia vois kokeilla, jos se kerran on hyvää, mut ois kiva, et ois mahdollisuus siihenkin, että vois tehdä maitoon sen. Suklaata tai minttusuklaata en aatellu nyt ostaa, kun niitä on nyt tässä viimenen vuos menny pelkästään. Vai pitäiskö vaan mennä helpommalla (halvemmalla?) ja tilata Massilta tota valmista palkkaria, mitä mulla nyttenkin on ollu. Mites noi Mass Recoveryn maut, suositteletteko jotain (kun suklaata ei nyt oteta mukaan)?

Joo tuo Vanilla Pear on kyl helvetin hyvää. Toimii veteen sekä maitoon sekoitettuna erittäin hyvin joten ihan sama kumpaan sekottaa.

Tuo Ville Vallaton vertaus osuu kyl täysin nappiin. :)

Kukaan maistanu noita Star Nutrition uusia makuja Lemon Yoghurt ja Kirsikka?

Kukaan maistanu noita Star Nutrition uusia makuja Lemon Yoghurt ja Kirsikka?

Kaveri osti kirsikkaa ja mäkin sitä maistoin. Se oli ihan ok, kyllä sitä nyt palkkarina jois ihan, mutta ei se nyt mikään loistava makunautintokaan ollut. Veteen tehtynä maistoin ja voisin luulla, et maitoon se ei oikeen toimis. Kilon vois ostaa, jos tykkää kirsikasta ja aktiivisesti käy salilla (eli se ei kestä mahdottoman kauaa), mut neljää kiloa en suosittelis.

Pääosin kaikki jauheet on parempia maidon kanssa.Ite juonu tota Vanilla Pearia maidon kanssa ja on kyl yks suosikeista.Haju anto ymmärtää kyl ihan muutaku maku sit lopulta oli.Ehkä jopa vähän kirpeähkö päärynän tuoksu mut maku on kyl todella smooth

Cookies´n cream ei oo pahaa mut odotin ehkä enemmän.Maistuu lähinnä Toffeelle.Siit jäi joku ihme rasvanen kalvo suuhun mistä en kyl tykänny.

Minä en vaan ymmärrä miten sen proteiinisheikin saa maistumaan paremmalle maidon kanssa, omasta mielestäni maistuu aivan ylimakeelta ja jotenkin imelältä :S

Noh, tällä viikolla lähtee testiin tuo Whey 80 Lemon lime Limited Edition maku :D saa luvan maistua hyvältä kun 4kg sitä pitäisi sitten litkiä

Suositut

Back
Ylös Bottom