Semi OT mut mistä vois saada Kahvin/Mochan/Cappuccinon makusta jauhetta?Tai miltä merkiltä/merkeiltä löytys.
Spirit power recoveryjauhetta ainakin saa cappuccinnona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semi OT mut mistä vois saada Kahvin/Mochan/Cappuccinon makusta jauhetta?Tai miltä merkiltä/merkeiltä löytys.
Mä oon maistanu ihan hyvää oli aika erilaisen makusta ku joku perus suklaa hera.Kukaan maistanut tuota star nutritionin Lemon yoghurt tai kirsikan makuista jauhetta?
Alkaa olemaan vanhat herat taas loppu ja täytyisi uusia tilailla.
Optimumin Gold Standard Wheytä löytyy Mocha Capuccino (kokemusta on ja maidon kanssa hyvää), Syntha-6 löytyy ja Sciteciltä löytyy myös, mutta noita kahta en oo kokeillu.Semi OT mut mistä vois saada Kahvin/Mochan/Cappuccinon makusta jauhetta?Tai miltä merkiltä/merkeiltä löytys.
Makuasioita, itse ostin tuota samaista ja meinasi kyllä tulla takaisin, oli jälkimaku sen verran kaamea... Veden kanssa kokeilin ja kyllä täytyy jotain muuta käyttöä tuolle keksiä.Whey-80 vanilijan makuinen on tähän mennessä maistunu parhaiten!
1kk sitten ostin minttusuklaa pöntön. Minttu todella vahva joka itselle iso plussa joten hyvää on! Myös appelsiini-suklaata harkitsin mutta en uskaltanut ottaa riskiä
Fastin Muscle+ mansikka on hemmetin hyvää vaikka vähän "jauhoisen" makuista, maku itsessään mielestäni tosi hyvä, sopivan mieto ei kovinkaan teollinen :O. Toista maata oli Fastin Whey3 vanilja, se maistui mielestäni suorastaan muovilta, makunsa kullakin .
Joskus kun en tiennyt paremmasta ja join fastin litkuja, eritoten muscle+, niin mieleen jäi siitä mansikanmakuisesta, että se oli yhtä imelää ku joku hattara. Ei meinannu saada alas millään ku tuli niin öklö olo.