Miten toi vanilla pear menee maidon kanssa? Mulla oli suunnitelmissa ostaa sitä cookies & creamia, mut en mä sitten jos se on pahaa. Tota vanilla pearia vois kokeilla, jos se kerran on hyvää, mut ois kiva, et ois mahdollisuus siihenkin, että vois tehdä maitoon sen. Suklaata tai minttusuklaata en aatellu nyt ostaa, kun niitä on nyt tässä viimenen vuos menny pelkästään. Vai pitäiskö vaan mennä helpommalla (halvemmalla?) ja tilata Massilta tota valmista palkkaria, mitä mulla nyttenkin on ollu. Mites noi Mass Recoveryn maut, suositteletteko jotain (kun suklaata ei nyt oteta mukaan)?
Hyvin menee, veteen sekoitettuna maukasta, maitoon vielä maukkaampaa. Ja siis toi C&C on vain mun makuaistiin jotenkin eksoottinen, ei siis varsinaisesti pahaa tai huonoa. Ymmärrän kyllä hyvin senkin, että monet täällä siitä tykkää. Et kantsii testaa, ottaa sit vaikka sen kilon pussukan. Parastahan ois, jos noista isoista säkkituotteista löytyis yhden annoksen testipussukat, joita sais vaikka tilausten yhteydessä tai myymälöistä. Tietty sit on sekin vaihtoehto, et jos joskus tulee tehtyä ei-niin-huippuhankinta, niin käyttelee sitä vaikka pirtelöihin tai marjasmoothien sekaan .
Gooseriver:
Pistätkö sen maidon kanssa päälle vielä maltoa tms.? Ettei sit ois vaan enempi hiilareita ja siitä se ylimakeus.