Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten toi vanilla pear menee maidon kanssa? Mulla oli suunnitelmissa ostaa sitä cookies & creamia, mut en mä sitten jos se on pahaa. Tota vanilla pearia vois kokeilla, jos se kerran on hyvää, mut ois kiva, et ois mahdollisuus siihenkin, että vois tehdä maitoon sen. Suklaata tai minttusuklaata en aatellu nyt ostaa, kun niitä on nyt tässä viimenen vuos menny pelkästään. Vai pitäiskö vaan mennä helpommalla (halvemmalla?) ja tilata Massilta tota valmista palkkaria, mitä mulla nyttenkin on ollu. Mites noi Mass Recoveryn maut, suositteletteko jotain (kun suklaata ei nyt oteta mukaan)?

Hyvin menee, veteen sekoitettuna maukasta, maitoon vielä maukkaampaa. Ja siis toi C&C on vain mun makuaistiin jotenkin eksoottinen, ei siis varsinaisesti pahaa tai huonoa. Ymmärrän kyllä hyvin senkin, että monet täällä siitä tykkää. Et kantsii testaa, ottaa sit vaikka sen kilon pussukan. Parastahan ois, jos noista isoista säkkituotteista löytyis yhden annoksen testipussukat, joita sais vaikka tilausten yhteydessä tai myymälöistä. Tietty sit on sekin vaihtoehto, et jos joskus tulee tehtyä ei-niin-huippuhankinta, niin käyttelee sitä vaikka pirtelöihin tai marjasmoothien sekaan :kuola:.

Gooseriver:

Pistätkö sen maidon kanssa päälle vielä maltoa tms.? Ettei sit ois vaan enempi hiilareita ja siitä se ylimakeus.

Mun mielestä maito just tasottaa sitä makeutta.Veden kanssa ku vetää ni aluks maistuu pelkästään vesi missä on helvetisti sokeria ja vast jälkimakuna tulee se jauheen oikea maku.

Riippuuhan toi myös paljon siitä et paljon laittaa nestettä sekaan.Pussin kyljessä ohjeistetaa laittamaa sen pari desiä mut ite tykkään sekotella 4dl ni ei tuu just niin makeeta shaibaa

Nyt taisi löytyä uusi suosikki, joka on kohtalaisen edullinen. Nimittäin suklaanmakuinen ProForm100 (saatavana ainakin englantilaisista nettikaupoista). Jauhe käyttäytyy nesteen kanssa juuri kuten pitääkin. Tykkään syödä protkuni enemmän kiinteänä pudding-tyyppisenä. Siihen tämä ProForm100 sopii ja suklaan maku ei ole liian makea. Myös rasvaa ja hiilaria on niukasti. Sain juuri 10 kg tilauksen ja koemaistojen jälkeen laitoin heti uuden tilauksen kun tarjous on vielä voimassa. Hamstrataan nyt kun on edullista.

Tänään tuli sitten treenin jälkeen maistettua tuo whey-80 lemon lime. Oli se ihan menevää kamaa, mutta en nyt ihan tiedä miten jaksaa sitä sen 4kg vetää, ei se nyt niin loistavaa kuitenkaan ollut. Maistui jotenkin sitruuna-kivennäisvedelle, jossa ei ole hiilihappoja. Ihan ok vaikka 1kg satsiksi, mutta 4kg ehkä vähän liikaa :D

Usean vuoden treenitauon jälkeen taas myös näitä proteiinivalmisteita ostanut muutamaa sorttia ja tämän threadin innoittamana ostin paria shorttia tuota Whey-80 tuotetta. Ainakin tuo Whey-80 Cookies and Cream tosiaan on ihan hyvän makuinen, ei kuitenkaan liian makea. Leaderin 100% whey + Vanilja ja Suklaa eivät olleet allekirjoittaneen makuun.

Syntha 6, minttusuklaaa maitoon sekoitettuna :kuola: Myös star nutrion suklaa, ei kovin vahva maku mut :dance: Kyllä kelpaa.. Oli vielä 4kg pussi 30e, ei hinnalla pilattua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ironmaxx 100% whey protein cookies and cream :kuola:
Ei kyllä muistuta niinkään cookies & creamia, vaan ehkä enemmänkin mokka-tyylistä juomaa.Mukana tosi paljon "keksinpalasia" :kuola: Sekoittuu myös tosi hyvin ja tuntuu ihan pirtelöltä! :)
Hintaa tuli 56e/2350g, proteiinia 72%

Massin banaani-suklaa lähti sitten testiin, saa nähdä miltä maistuu. Ainakin kaikki edelliset Massilta tilaamat tuotteet on ollut maultaan hyviä, joten eiköhän tuota aina sen 4 kiloa saa kurlattua alas.

Jaahas ja tonkka BRM Protelux 360 VanillaPearia taas tulemaan! Parasta kamaa mun mielestä, vähemmän hiilaria kuin Syntha 6. Todella hyvää mielestäni.

Suositut

Back
Ylös Bottom