Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Tuli hommattua purkillinen syntraxin nectar protskua makuna fuzzy navel siinä on ilmeisesti appelsiinia ja persikkaa. On muuten sitte helkkarin hyvää, ei uskois että on proteiinijuomaa kun maistuu ihan tuoremehulle, eikä ole paksua ja puuromaista. Sekottuu kans hyvin ja on vieläpä isolaattia. Kanttee kokeilla jos on kyllästynyt noihin normi suklaamömmöjauhoihin. Löytyy kaikenmoisia eksoottisia makuja valikoimasta. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ultimate Nutritionin prostar 100 whey, mansikka on todella hyvää, samoin samaan sarjaan kuuluva choca mocca. Tähän mennessä parhaimpia jauhoja mitä oon koskaan käyttäny.

Onko tuo Whey:80 Cookies & Cream tosiaan nimensäveroisesti hyvää? :D

Mutta samaisen merkin Minttusuklaata on tullut pari pussia vedeltyä, eikä vieläkään kyllästytä. Maidon kanssa, ah!
Tosin se hieman kiveksinen haju joka jää shakeriin juomisen jälkeen, on alkujaan hieman eksoottinen mutta kyllä siihenkin tottuu!

Jos puhumme samasta valmistajasta (Optimum Nutrition) Niin French Vanilla oli mun makuun hyvää, Vanilla Milkshakessa sen sijaan pirun outo sivumaku, melkeinku vähänpilaantunu maito. Ja Cookies & Cream tähänasti maistamistani paras :)

Tänää meinas mennä hermo ku tullu hera80 käytettyy nyt parisen kuukautta muutamaa eri makua kokeillu ja kaikki sekoittuneet hyvin.... Kunnes erehdyin ostamaan ananaksen makuista. Maku oli kyllä loistava siitä plussaa :) Mutta se sekoittuvuus oli kyllä jotain karmaisevaa. Melkee 20 minaa koitin sekoitella sitä eri tyyleillä kunnes päädyin heittämään koko litkun vessasta alas kun ei ne klöntit meinannu tasaseks muuttua sitten millään ilveellä :curs:

Blenderillähän se varmaan sujuisi, kunhan vaa jaksais joka pv kaivaa sen kaapin pohjalt esii ja ruveta sekottaa :D

Tullut nyt ostettua jo 2 purkkia tuota Self Omninutrionin Micro whey activee. Todella edullista ja maku on älyttömän hyvä. Ainakin mansikka ja suklaa. Ei voi kun suositella :thumbs:

Ilmeisesti sulla ei ole hyvästä jauheesta edes kokemuksia, jos näitä pidät älyttömän hyvinä. Suklaa ja kookossuklaa menee sinne samaan kastiin mitä Starnutritionin maustetut, suklaa on huonompi maultaan kuin esimerkiksi Massin suklaa. Molemmissa todella laimea suklaanmaku, just näitä paskajauheita en olis enään halunnu ostaa, no kuukaudessa nuo on juotu.

Ilmeisesti sulla ei ole hyvästä jauheesta edes kokemuksia, jos näitä pidät älyttömän hyvinä. Suklaa ja kookossuklaa menee sinne samaan kastiin mitä Starnutritionin maustetut, suklaa on huonompi maultaan kuin esimerkiksi Massin suklaa. Molemmissa todella laimea suklaanmaku, just näitä paskajauheita en olis enään halunnu ostaa, no kuukaudessa nuo on juotu.

Mä taas oon useamman "hyvän jauheen" kyllä kokeillut ja silti rankkaisin ton Micro Wheyn ihan parhaimpiin kokonaisuuksiin. Eri makuja oon testannu vaniljan, minttusuklaan ja suklaastevian. Kaikki oikein hyviä sekottuvuudelta ja maultaan, minttusuklaasta ehkä diggailen eniten. Ja mä taas en noita Massin perusjauhoja erityisen laadukkaina pitäis, tosin Starnutritionin vielä vähemmän, lähinnä noita isomman volyymin jenkkijauhoja pesee kyllä mun mielestä ominaisuuksillaan tuo Selfin tavara. Ja mun mielestä hyvistä jauheista kun puhutaan tarkotetaan just BSN, Cytosport, Gaspari jne. jauhoja. Hyviä makuja niistäkin löytyy, mutta Selfissä on helvetin laadukasta proteiinia ja vielä oikeesti hyvän makusena ja toimivalla sekottuvuudella.

Syntha-6 makua nyt ei voi verrata edes samana päivänä näihin halvempiin jauheisiin. Viittasin enemmänkin tuohon makuun eli nämä molemmat suklaa&kookossuklaa on huonompia mitä Massin kura. Eihän nämä nyt mitään karmeita ole maultaan, mutta törkeen huonoja verrattuna Synthaan. Sekoittuvuudessa en huomannut mitään ongelmia.

En ole montaa eri merkkiä maistanut, mutta niistä harvoista parhaaksi valkkaan Fastin suklaa ja mansikka. Ovat koostumukseltaan ja maultaan niin pehmeitä ja luonnollisia. Vähän kuin pirtelöä joisi :P Mutta hinnan takia en viitsi Fastia ostaa vaikka nyt oli tullukki joku +15% pussukka jonka saa samaan hintaan kuin normi 800g pussukan.

Star Nutritionin soosit on hyviä. Mansikka ja suklaa on kestosuosikkeja. IKUISIKSI AJOIKSI, TILL HELL FREEZES, WHEN SKIES FALL DOWN TO EARTH, WHEN LARS ULRICH LEARNS HOW TO PLAY DRUMS, pidän inhokkina Star Nutritionin COOKIES&CREAM -pulveria joka on aivan uskomatonta buffalon ripulikurapaskaa. Sain kilon säkistä vedettyä noin 90% nenästä kiinni pitelemällä ja loput nakkasin roskiin, kusin päälle ja sytytin roskiksen tuleen ja dumppasin ruotsinlaivalta mereen keskelle sinilevälauttaa. Niin hirveästä kurasta on kyse, että huh huh. Nyt kun noita pulvereita ja latareita vetelevät pois markkinoilta (jack3d) niin samalla voisivat vetää tämän kyseisen tuotteen joka aiheuttaa vakavia psykologisia vammoja, traumoja ja jopa fyysistä pahoinvointia.

ÄLKÄÄ OSTAKO, MISSÄÄN NIMESSÄ!

Hyi vittu miten oonkin tuota Fastin paskaheraa vetänyt liian kauan.

Bmr protelux todettu erittäin hyväksi. Vaikka ei pelkkää isolaattia olekaan ( kaseiinia ja munaproteiiniä joukossa) niin palkkarina, aamuisin ja iltaisin vetelen 50g satsit (n. 120g prot). Ei tarvi sitä kanaa vetää niin paljoa...

Massin orange-cream vei kielen mennessään kun maistoin expossa!En tosin uskalla ostaa, koska saattaa olla eri maku itse sekoitettuna, kuin automaatista otettuna ;)

Massin orange-cream vei kielen mennessään kun maistoin expossa!En tosin uskalla ostaa, koska saattaa olla eri maku itse sekoitettuna, kuin automaatista otettuna ;)

Jos kiinnitit huomiota, niin ne sekoitti sen ihan itse normaalilla shakerillä, automaatti vain jäähdytti ja annosteli. Ensin kattelin siinä Body SM:iin jonotellessani, että "kylläpäs kaveri vetää tota heraa paljon. Varmaan toinen jo vartin sisään..??" Sitten tajusin, että se vatkaa niitä sinne automaattiin... :rolleyes:

Itse muuten ostin Ironmaxxin C&C:ä samaisilta messuilta, kun halvalla sai F.tukun osastolta ja on muuten hyvää! Just sopivaa iltaiseen makeanhimoon, kun ei kuitenkaan halua mitään jäätelöä/keksejä mussuttaa. :kuola:

Toimii muuten Cookies & Creamikin tuosta Star Nutritionin sarjoista!
Minttusuklaan kanssa taistelevat ykköspaikasta, katsoo pussin jälkeen taas kuinka paljon maistuu enää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom