Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Just maistoin p-storesta tilattua EAS Myopro Whey vanillaa :kuola: Oli parempaa mitä odotin, saa tosin aika vähä laittaa nestettä että maistuu kunnolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä olette ON tuotteita tilannut ja etenkin tuota minttusuklaata?
Suomesta ei tunnu mistään löytyvän...

Optimum 100% whey minttusuklaa & rich chocolate

Sportlife nutrition whey+ mansikka & suklaa

Nuo ovat kokemukseni mukaan erittäin hyviä!

Siis ette voi olla tosissanne.. Hera maustamattomanakin on ihan kun mansikoita söis.. Verrattuna niihin kaikkiin muihin litkuihin joita vedän päivittäin vedet silmissä..

Osta jotain halppis heraa ja maltoo säkki, ja tee siitä. Jos maustamatonta heraa otat laita fun lightia sekaan, niitä kun löytyy vaikka minkäkin makuisina.

Peittääkö funlight sen järkyttävävän makean maun UFS wheyn maustamattomasta. Olen koittanut sekoittaa kaakaohon + veteen, kaakaohon + maitoon, puuroon.
En tiedä edes onko se makea maku mutta erittäin kauhea, yskänlääkettäkin vedän mielummin kun tuota, laatta meinaa lentää.

Mitään neuvoja miten sen maun saa pois vai pitäisikö vain ostaa maustettua proteiinia ja myydä nämä pois.

Oon sotkenut maustamatonta heraa + maltoa aika moneen eri mehutiivisteeseen ja mielestäni Mehukatin vadelmatiiviste on paras.

Spiritin suklaa ja mansikka. 1/3 roheiinia ja 2/3 maltoa + vettä pari desiä. Ja eikun blenderiin minuutiksi, niin johan passaa. YLIVOIMAISESTI parasta, sanokaa mun sanoneeni. Muita makuja en ole maistanut..:jahas:

joku maustamaton jauho+maito+kaakao+ vähän appelsiinimehua:thumbs:

Prolabin minttusuklaa on kyllä niin hyvää ettei paljoa tartte enään kokeilla muita makuja. Maidon kanssa :kuola:

Tuota muscle milkkiä voisi kokeilla palkkariksi

Reflex instant whey minttusuklaa on tällä hetkellä suosikkini... Ja yleensäkin kaikki minttusuklaan makuset prodet on parhautta

Nyt tarttee hehkuttaa, kun tuli ostettua Force -merkkistä heraa. Cream chocolate on maku ja myydään 1,6kg:n pöntössä. Heran ominaismaku ei tule yhtään läpi, vaan maku vastaa aika tarkkaan tavan kaakaota. Semmonen kaakaon ja omar-karkkien sekotus, mielestäni. Loistavaa jauhoa. Toisena makuna taisi olla joku forest berry, palkkarijauhoja taas saa ainakin vadelman ja appelsiinijäätelön makuisina, näistä ei kokemusta.

Sportlife nutrition WHEY mansikka on parhammain makusta mitä ite oon maistanut.. Tullut kyllä kokeiltua monia mutta ylivoimaisesti parasta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom