Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Parhaimman makunen protsku ylivoimasesti on Scitec Nutritionin 100% whey protein professional makuna strawberry white chocolate. Ongelmaksi muodostui se, että on vähän liiankin herkullista, kun purnukka tyhjeni alta aikayksikön. Scitecin muutkin maut tosi hyviä ja täytyy sanoa, että sekoittuu todella hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Synthat ja wheyt loppumassa kohta. Hankinko MyoFusionia vai pelkkää heraa? Lähinnä palkkariks tarkotus.

http://www.pakkotoisto.com/ravinto/12115-pakkislaisten-palautusjuomat-91/#post3634161

Cytosport Complete Casein, Cookies & Creme 10/10

Mulla meni ehkä 5-6 sheikkeriä ennenkuin oksennusrefleksit lakkasivat. Ihan just purkki tyhjä, eikä tartte hetkeen tilailla :) jos maistat mansikkana joskus niin kerro mielipiteesi, jos jaksat :)

Viimeksi muokattu:
Myofusion loppumassa, haluan kokeilla jotain uutta.Varmaan käyn tiistaina hakemassa Dymatizen pina coladan, onko kellään kokemusta?(Tai muista Dymatize whey mauista/koostumuksesta?)

Tällä hetkellä maistuu taas Massin perus minttusuklaa helvetin hyvälle. Puolenkymmentä kiloa ko vetää samanmakusta proteiinihormoonia niin kyllä viimiset paukulliset saa nokasta pidellen vetää naamuriin.

Jonku aikaa vetelin tossa noita erinäisiä 2kg pönttöjä, osittain maun ja osittain sen takia että ei kerkeäis sama maku alkaa tökkimään, mutta meinaa tulla niin perkeleen kalliiksi köyhän lukiolaisen budjetille moinen niin pitää noita säästöpönttöjä veellä.

Myofusion loppumassa, haluan kokeilla jotain uutta.Varmaan käyn tiistaina hakemassa Dymatizen pina coladan, onko kellään kokemusta?(Tai muista Dymatize whey mauista/koostumuksesta?)

Onko tuo MyoFusion sitten oikeesti todellakin helvetin hyvän makuista? Vaikuttaa ravinnollisen sisällön perusteella aika kovasti hinnoitellulta ainakin Suomessa, tai sitten maun täytyy olla jotenkin törkeen hyvä. Kuitenkin suurin osa painosta tulee herakonsentraatista, joka on halpaa kuin saippua. Myös malton lisääminen tohon mietityttää, kun mikään palkkari ei kuitenkaan ole kyseessä. Se taas on käytännössä ilmaista. :rolleyes:

Onko tuo MyoFusion sitten oikeesti todellakin helvetin hyvän makuista? Vaikuttaa ravinnollisen sisällön perusteella aika kovasti hinnoitellulta ainakin Suomessa, tai sitten maun täytyy olla jotenkin törkeen hyvä. Kuitenkin suurin osa painosta tulee herakonsentraatista, joka on halpaa kuin saippua. Myös malton lisääminen tohon mietityttää, kun mikään palkkari ei kuitenkaan ole kyseessä. Se taas on käytännössä ilmaista. :rolleyes:
Onhan toi tosi hyvää, myös hyvä koostumus, koska montaa eri lähdettä (esim. kaseiini tuo sellaista pirtelömäisyyttä).Nyt on mennyt 3 2.3kilon tuubia, tekisi mieli kokeilla jotain uutta :D
Fake-edit: Sisältää myös entsyymejä :D

Syntha-6 Banaani... 2 scooppia jauhetta 6 desii kylmää vettä ja 45 minsaa pakkasessa. Semisti hyvää banaani pirtelöö tulee... Kannattaa kokeilla 10/10 :thumbs:

edit. nyt kokeiltu banaani, mansikka, vanilia, cookies n cream ja caramel latte..(onpahan vaihtelua)

Banaani ja vanilia parhaita.

Suht kalliitahan noi on palkkariks mutta arvot kohillaan ja maku on ihan helvetin hyvä.

starnutritionin whey-80 suklaa ja mansikka hiton hyviä!!! hetki pitää totutella makuun mutta nyt suklaa maistuu lähestulkoon kaakaolta.

Mulla tällä hetkellä minttusuklaa menossa ja ihan hyvän makusta on. Käytän palkkarissa 40g/3dl ja todennu tuon hyväksi suhteeksi. Ja sekottuu ihan älyttömän hyvin, pari ravistusta ja juokseva litku odottaa juomistaan :) Berry blastia oon kuullu kehuttavan ja jostain löysin joskus arvosteluja missä jonkun mielestä just toi pina colada olis parhaimman makunen jauhe noista dymatize protskuista. Oon itse miettiny, että miltä toi smooth banana maistuu. Pitää joskus kokeilla sitäkin :)

Eipä ollut kaupassa Dymatizen pina coladaa, niin ostin toisen (Matrix 5.0).Makuna oli Cookies and creme ja päihittää kaikki aiemmat herat! (En oo tosin ennen maistanut cookies n creme-makuista heraa). Hintaa tuli 45e/2450g, eli halvempi kuin useimmat "karkkiherat" ja pakkaukseen on pakattu enemmän heraa :D (yleensä noissa on 2200-2300g).

Iso plussa siitä, että sinne on laitettu pieniä keksinpaloja.Käytin sekoitussuhdetta 2annosmittaa/ 500-600ml vettä.

Feikkiedit: Tää on vielä blendi, eli sisältää kaseiinia+heraa+munaproteiinia :D Pakkaus oli myös hyvin vaikea avata..Leikkasin hieman saksilla ja se riitti.Pakkauksen pystyy uudelleensulkea.

Syntha-6 Proteiinia hehkutettu pitkin nettiä hyväksi ja maukkaaksi proteiiniksi. Tulipa eilen postista coocies & cream, ja täytyy sanoa maukasta onkin, vaikka pidemmällä juoksulla
saattaa muuttua paljon nautittua liiankin makean tuntuiseksi ja kermaisen rasvaiseksi litkuksi.. saapa nähdä..

Mutta ne arvot.. miten tuota kehutaan niin hyväksi, kun proteiinia on kuitenkin vaan 50% tuotteen massasta?
Onko loput 50% muulla tavoin hyvää ja tärkeää höttöä vai ihan vaan maun vuoksi tuupattu mukaan? Rasvaakin tuntuisi olevan melko paljon..

Ravintosisältö annokselta 44 g

Kaloreita 200 % RDAsta
Kaloreita rasvasta 50
Rasvaa 6 g 9 %
tyydyttyneet 2 g 10 %
Kolesteroli 55 mg 20 %
Hiilihydraatteja 15 g 5 %
Ravintokuituja 5 g 20 %
Sokeri 2 g **
Proteiini 22 g 44 %
Kalsium 90 mg 9 %
Fosfori 90 mg 9 %
Natrium 220 mg 9 %
Kalium 170 mg 5 %

Tuossa vähän sisältöä.. eikö tuossa heitetä rahaa hukkaan kun on noin pieni proteiinipitoisuus?? Joku proteiineista tietävä voisi valaista miten tää homma oikeasti menee ja onko kyseessä ihan ok tuote joka tapauksessa?
Vai rahastetaanko tässä vaan tuolla hyvällä maulla?

Tuote kuitenkin oli sen verran maukasta, että kun annos tulee maksamaan n.90cent niin eipä tuo paha hinta ole jos nauttii yöproteiiniksi treenipäivinä 3-4x viikkoon ja muuten pysyy hydroisossa treenipalarina joka
taas siihen tarkoitukseen toimii mielestäni oikein mukavasti. :)

^ tuosta prosenttiluvusta ei tarvi välittää se on joku rda 2000kalorin dieettiprosentti, itselleni ei ainakaan sano mitään ja noilla kalorimäärillä ja suhteilla ei pitkälle pötki mielestäni :)

Syntha-6 Proteiinia hehkutettu pitkin nettiä hyväksi ja maukkaaksi proteiiniksi. Tulipa eilen postista coocies & cream, ja täytyy sanoa maukasta onkin, vaikka pidemmällä juoksulla
saattaa muuttua paljon nautittua liiankin makean tuntuiseksi ja kermaisen rasvaiseksi litkuksi.. saapa nähdä..

Näin luulin alussa itsekkin, mutta täytyy myöntää että näin ei todellakaan käynyt vaikka niin kuvittelin.

Ostin heti kolmea eri makua ja tällä hetkellä on neljää eri Syntha-6 ja päälle vielä Massin whey suklaata.

Noita voi sekotellakkin keskenään eli vaikkapa kauhallinen suklaa wheyta ja siihen päälle puolikas kauha Synthan banaania taikka suklaapirtelöö.

Sellanen vinkki vielä että, kun proteiinijauheet tuppaa tekeen nesteestä hieman lämmintä vaikka sen kylmään sekoittaisikin niin
laittakaa 2-3 jääpalaa sinne sekaan ja sekottakaa sheikkerissa kunnolla niin toimii muuten;)

Oon nyt juonut tota Massin minttusuklaata niin paljon että kakomatta ei mene alas..pakko heittää noi jämät menemään :D

..joten oon nyt päätynyt kokeilemaan jotakin makua starin whey-80 sötkötyksistä (halpaa mun kukkarolle ;P). enää pitäis päättää mitä niistä. Luulen, että minttusuklaa ei hetkeen putoa..

Mietin nyt kuumeisesti banaanin, mansikan ja vanilla-pearin välillä? Millasia veden kanssa vs. maidon? Sopiiko puuron kanssa? :)

Oon nyt juonut tota Massin minttusuklaata niin paljon että kakomatta ei mene alas..pakko heittää noi jämät menemään :D

..joten oon nyt päätynyt kokeilemaan jotakin makua starin whey-80 sötkötyksistä (halpaa mun kukkarolle ;P). enää pitäis päättää mitä niistä. Luulen, että minttusuklaa ei hetkeen putoa..

Mietin nyt kuumeisesti banaanin, mansikan ja vanilla-pearin välillä? Millasia veden kanssa vs. maidon? Sopiiko puuron kanssa? :)

Oma lista: 1. Mansikka 2. Banaani 3. Vadelma 4. Vanilja. Muita en oo maistanut. Noi kolme ekaa kuitenkin aika samoissa ja mun mielestä jokaiseen pätee luonnehdinta sulanutta pirkka-jäätelöä makua X, kun käyttää maitoa. Mahtaakohan nuo käytellä samanlaisia valmistustapoja ja -aineita... Ja Vedellä sit vähän vähemmän täyteläistä, mut ero ei oo kovin suuri. Puurosta en sit tiedä, mutta voisin kuvitella että saattaa jäädä kokkareiseksi. Ite tykkään kumminkin vaan sheikkeröidä ja vetää puurot raikkaana rahkan kera vaan. Mut ehkä sitä vois testailla tota puurokikkaa joku päivä.

Selfin Micro whey active on parasta tähän saakka maistamaani heraa, aiemmin on tullut käytettyä Fastin ja Massin jauhoja. Massilta makuina on ollut suklaata, minttusuklaata, banaania ja muistaakseni vaniljaa.. Ihan ok kaikki, mutta jossain vaiheessa alkaa tökkimään pahasti ja on hankalaa saada vedeltyä iso pönikkä loppuun saakka. Selfin whey on myöskin aika edullista kun ostaa 4 kilon pöntön, isolaattiakin kaiken hyvän lisäksi. Suklaan makuista on mennyt tähän saakka, pitää seuraavaksi koittaa jotain toista makua. Suosittelen :)

Onko kukaan maistanut Fast Pro Seriesin Recovery feediä? Itse päätin kokeilla tuota mansikanmakuista palkkaria. Onkohan hyvää, kokemuksia? (Vaikka tämä tuote ei nyt virallisesti olekaan proteiinijauhe, vaan palkkari...)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom