Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Gold standard 100% whey - double rich chocolate!
Menin tilaamaan kyseistä mössöä parin kilon purkin ihan sen takia että netissä olivat valinneet parhaimmaksi maistuvaksi proteiiniksi monena vuonna. Tyypilliseen kermapersetyyliin latasin kamat sheikkeriin ja heitin maidon perään ja pelonsekaisin tuntein odottelin perinteistä esanssihirvitystä. Ilo nousi ylimmilleen kun kaadoin suklaisan pirtelön kohti nielua ja huomasin että herraijumala, tää on parasta pirtelöä mitä oon ikinä juonut.
Ei ole ikinä loppunut parin kilon prodepurkki yhtä nopeasti kuin toi tuplasuklaa, treenien jälkeen aina odottaa että pääsee maistelemaan vähäsen suklaapirtelöä. Joskus saatan mennä heittämään jonku pikkutreenin että voin hyvällä omatunnolla juoda tota palkkaria.
Itekkin ostin just tän ja ei oo mitään ihmeellistä...Mun mielestä saa paljon paremman makuista (ja ainesosat myös parempia) vielä halvemmalla...Aika vetinen maku ja koostumus, vaikka sekoitin vähän vettä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itekkin ostin just tän ja ei oo mitään ihmeellistä...Mun mielestä saa paljon paremman makuista (ja ainesosat myös parempia) vielä halvemmalla...Aika vetinen maku ja koostumus, vaikka sekoitin vähän vettä
Pakko kompata, maku on nimenomaan vetinen ja tylsä, eikä todellakaan mikään double rich. Paras suklaahera mitä oon maistanu tähän mennessä oli nectar, oiskohan tryffelisuklaa tms.

Varmaan hyvää tavaraa mutta mikä hinta oikeesti Whey+ 10 kg 315,00€.. Varsinkin ku mä haluaisin nähdä jotkut dokumentit tosta testitutkimuksesta ku pelkästään uskoisin mitä kaupan myyjä sanoo juutuubi videolla.. Tosin aloin funtsimaan, että eipä noissa muissa taida olla entsyymeitä lisätty tehostamaan imeytymistä.. :O

Varmaan hyvää tavaraa mutta mikä hinta oikeesti Whey+ 10 kg 315,00€.. Varsinkin ku mä haluaisin nähdä jotkut dokumentit tosta testitutkimuksesta ku pelkästään uskoisin mitä kaupan myyjä sanoo juutuubi videolla.. Tosin aloin funtsimaan, että eipä noissa muissa taida olla entsyymeitä lisätty tehostamaan imeytymistä.. :O
Esim. Myofusionissa, Dymatizen herassa ja optimum nutrition gold standard whey:ssä on lisättyjä entsyymejä..

Good to know, tosiaan en ole hirveesti perehtyny noihin merkkeihin ja äkkisiltään ajateltuna ei tullu mieleen.. Kokemuksia noista merkeistä??

Ketju sisältää varmaan aika paljon tietoa noista =) Myofusionit on ollut hyviä, mutta tosta optimum nutrition gold standard wheystä en tykkää niin paljoa..

Esim. Myofusionissa, Dymatizen herassa ja optimum nutrition gold standard whey:ssä on lisättyjä entsyymejä..

Noissa blendeissä vaan taitaa olla se itse hera kuitenkin huonommin imeytyvää ja halvempaa konsentraattia. Luulisin että isolaatti imeytyy paremmin ilman entsyymejä kun nuo konsentraattisekoitukset entsyymien kanssa.

Pakko kysyä, että onko kenelläkään kokemusta BMR Protelux 360? Mä oon jo hetken kuolannu ton vaniljapäärynän perään ja palkkapäivän koittaessa se on pakko hommata. Vaikuttaa muutenkin kelpo jauholta ja luulis tohon hintaan saavan ihan hyvää makuakin. No jos se on perseestä niin ei tartte ku onneks vetästä reilu 2 kiloa huiviin...
No nyt on maiskuteltu tota veden ja maidon kanssa vuoronperään ja veden kanssa toi on helvetin hyvää ja maidon kanssa vielä parempaa. Toimii hyvin välipalaprotskuna kun on useampaa proteiinia sekotettu keskenään. Ekalla kerralla kun maistoin niin tuli mieleen ville vallaton päärynäjätski :) suosittelen!

Gold standard 100% whey - double rich chocolate!
Menin tilaamaan kyseistä mössöä parin kilon purkin ihan sen takia että netissä olivat valinneet parhaimmaksi maistuvaksi proteiiniksi monena vuonna. Tyypilliseen kermapersetyyliin latasin kamat sheikkeriin ja heitin maidon perään ja pelonsekaisin tuntein odottelin perinteistä esanssihirvitystä. Ilo nousi ylimmilleen kun kaadoin suklaisan pirtelön kohti nielua ja huomasin että herraijumala, tää on parasta pirtelöä mitä oon ikinä juonut.
Ei ole ikinä loppunut parin kilon prodepurkki yhtä nopeasti kuin toi tuplasuklaa, treenien jälkeen aina odottaa että pääsee maistelemaan vähäsen suklaapirtelöä. Joskus saatan mennä heittämään jonku pikkutreenin että voin hyvällä omatunnolla juoda tota palkkaria.

Tilasin nyt itellekkin kyseistä tavaraa. Odotukset on korkeella! Huomenna pakko ottaa maistiaiset, vaikka on kolmee eri vanhaakin prodee jäljellä.

Oh Yeah! Cookies and Cream :kuola: Sen verran tuoteselosteesta selvisi että turhia typeriä juttuja jauhoon on lisätty, ja se selittikin erinomaisen herkullisen maun. Tuota ja mantelimaitoa. :kuola: Eipähän tartte enää himoita jäätelöä tai muuta kun saa tuosta yhtä hyvän nautinnon. Päivittäisenä proteiinijauheena menee Leaderin mansikkaa. :kuola:

No nyt on maiskuteltu tota veden ja maidon kanssa vuoronperään ja veden kanssa toi on helvetin hyvää ja maidon kanssa vielä parempaa. Toimii hyvin välipalaprotskuna kun on useampaa proteiinia sekotettu keskenään. Ekalla kerralla kun maistoin niin tuli mieleen ville vallaton päärynäjätski :) suosittelen!

Ihan helvetin hyvää munkin mielestä! Aina vetänyt Fastin 80 pieruheraa, nyt ostin tuota Protelusta juurikin välipalaprotskuksi (varmasti menee myös palkkarina)...

Tuo villevallaton päärynäjätski oli aika osuva vertaus :)

Tilasin purkin Biotech USA:n MuscleON:ia suklaana.Heti kun avasin purkin, alkoi haista navetalle :D Maku on tosin ihan taivaallista :kuola: maistuu ja tuntuu suklaamousselle :kuola: Ehkä paras protsku tähän asti!
E: Sisältää myös pieniä suklaapalasia :kuola:

Gold standard 100% whey - mansikka

Maistuu lähes täysin samalta kuin gainomaxin mansikkalitku :) Hyvää siis, mutta puolessa välissä juomaa alkaa maistua erittäin makealta, tämä ei haittaa jos on laittanut oikeasti kylmää nestettä sekaan, sellasella semi-viileällä voi tuntua liian makealta ainakin oman kieroutuneen makuaistin mielestä.

BMR Protelux 360 - vanilijapäärynä

Tätä hommasin hyvien arvostelujen perusteella, ville vallaton päärynä jäätelö- vertaus todellakin osuu nappiin! Tässä sama eli jos ei ole tarpeeksi kylmää niin maistuu liian makealta, muuten hyvää.

Fastin Suklaa hera80

Paskaa, kaukana suklaasta, en ite tykännyt.

Star nutritionin - Banaani

Tätä 12kg vetäneenä voin sanoa, että halpaa, maku ihan menettelee (ei hirveän hyvää eikä erityisen kuraa) ja hintaan nähden erittäin kelpo pulveria.

Star nutrition - Mansikka

Ihan ok tämäkin, makeaa tavaraa.

Star nutrition - Vadelma

Muistaakseni aika kuraa ainakin mansikkaan verrattuna...

Star nutrition - Vanilija

Ei kannata hommaa, meikäläisen mielestä pahaa.

Star nutrition - Suklaa

Oli ainakin parempaa kuin fastin suklaa. Silti pahaa, enpä enää osta suklaapulvereita :D

Nii ja noi SN - tuotteet on kaikki sitä Whey80 mallia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom