Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Optimum Nutritionin 100% Whey Gold Standard -mansikka on kyllä parasta tähän asti. Aika samantyylinen maultaan kuin Fast mansikka triplewhey, mutta parempi.

SELF Omninutrition Micro Whey Active suklaa med STEVIA saapu tänään tupaan ja pakko todeta, että on kyllä makeinta jauhetta, mitä oon ikinä maistanu. Vielä paha sanoa, onko superhyvää vai ihan perussettiä, kun meinaa noilla makunystyröillä mennä jonkin aikaa, ennen kuin tottuu. On kuitenki huomattavasti parempaa kuin Star Nutritionin suklaa, joka on tosi laimeaa.

Pakko kysyä, että onko kenelläkään kokemusta BMR Protelux 360? Mä oon jo hetken kuolannu ton vaniljapäärynän perään ja palkkapäivän koittaessa se on pakko hommata. Vaikuttaa muutenkin kelpo jauholta ja luulis tohon hintaan saavan ihan hyvää makuakin. No jos se on perseestä niin ei tartte ku onneks vetästä reilu 2 kiloa huiviin...

Kävin hakemassa tänään nectar Strawberry&kiwi purkin.Hyvänmakuinen ja raikas :) Ihan kuin mehua.Sheikkerin loppuun jäi tosin ihan älyttömästi vaahtoa, taisin varmaan lisätä ihan liian vähän vettä, kokeilen ensi kerralla lisätä enemmän vettä...

jees. tilasin Selfin Micro whey activen suklaana (stevia) ja oon nyt pari kertaa testannut :) ei tarvinnut pettyä.vedenkin kanssa menee ok jos ei laita liikaa vettä. maitoon vähänkun suklaapirtelö :P

jees. tilasin Selfin Micro whey activen suklaana (stevia) ja oon nyt pari kertaa testannut :) ei tarvinnut pettyä.vedenkin kanssa menee ok jos ei laita liikaa vettä. maitoon vähänkun suklaapirtelö :P

Mikä tuossa on makeus, jos vertaa vaikka fastin, syntha-6 ja massin whey maustettuihin ? Meinasin että tuota laittas satsin seuraavaks tulemaan, hieman vielä arveluttaa.

Kävin hakemassa tänään nectar Strawberry&kiwi purkin.Hyvänmakuinen ja raikas :) Ihan kuin mehua.Sheikkerin loppuun jäi tosin ihan älyttömästi vaahtoa, taisin varmaan lisätä ihan liian vähän vettä, kokeilen ensi kerralla lisätä enemmän vettä...

Kokeilin tänään salilla ja vaahtoaa ihan älyttömästi...Maku menee pilalle sen takia..30e/900g, ei kannata.Tota voi tosin syödä suoraan purkista, silloin maku muistuttaa hedelmätoffeeta =)

Multa löytyy kanssa samainen tuote ja juuri tuon vaahtoamisen takia en tykkää juoda sitä. Mutta yleensä välipalana ennen treenii tulee tehtyä combo mihin laitan 80g myslii, 200g maustamatonta jogurttii ja 20g tota nectarii niin on todella hyvää :)

Gold standard 100% whey - double rich chocolate!
Menin tilaamaan kyseistä mössöä parin kilon purkin ihan sen takia että netissä olivat valinneet parhaimmaksi maistuvaksi proteiiniksi monena vuonna. Tyypilliseen kermapersetyyliin latasin kamat sheikkeriin ja heitin maidon perään ja pelonsekaisin tuntein odottelin perinteistä esanssihirvitystä. Ilo nousi ylimmilleen kun kaadoin suklaisan pirtelön kohti nielua ja huomasin että herraijumala, tää on parasta pirtelöä mitä oon ikinä juonut.
Ei ole ikinä loppunut parin kilon prodepurkki yhtä nopeasti kuin toi tuplasuklaa, treenien jälkeen aina odottaa että pääsee maistelemaan vähäsen suklaapirtelöä. Joskus saatan mennä heittämään jonku pikkutreenin että voin hyvällä omatunnolla juoda tota palkkaria.

Mikä tuossa on makeus, jos vertaa vaikka fastin, syntha-6 ja massin whey maustettuihin ? Meinasin että tuota laittas satsin seuraavaks tulemaan, hieman vielä arveluttaa.

no on ollu fastin suklaata ja sit massin minttusuklaata. no oli aluks okei mutta tökkäs aika pian, minttusuklaa itelle liian äitelää ja fastin suklaasta ei enää muistikuvia :D pahaa se kai kuitenkin oli. tämä selfin siis mun omaan mieleen parasta, eikä omaan mieleen tosiaan turhan makea. mut..mielipidekysymys? :)

Tuo vaahtoaminen on kyllä ärsyttävä piirre, mutta itse sekoitan sen kotona jo valmiiks ja sit se on sen tunnin tai puoltoista treenikassissa ja siinä ajassa vaahto on jo laskenut :)

Tuli kokeiltua, ei vaahdonnut enään.Muistutti tosi paljon sellaista kaupan pro-fx proteiinijuomaa (vähän ehkä saippuamaista :D)

Gold standard 100% whey - double rich chocolate!
Menin tilaamaan kyseistä mössöä parin kilon purkin ihan sen takia että netissä olivat valinneet parhaimmaksi maistuvaksi proteiiniksi monena vuonna. Tyypilliseen kermapersetyyliin latasin kamat sheikkeriin ja heitin maidon perään ja pelonsekaisin tuntein odottelin perinteistä esanssihirvitystä. Ilo nousi ylimmilleen kun kaadoin suklaisan pirtelön kohti nielua ja huomasin että herraijumala, tää on parasta pirtelöä mitä oon ikinä juonut.
Ei ole ikinä loppunut parin kilon prodepurkki yhtä nopeasti kuin toi tuplasuklaa, treenien jälkeen aina odottaa että pääsee maistelemaan vähäsen suklaapirtelöä. Joskus saatan mennä heittämään jonku pikkutreenin että voin hyvällä omatunnolla juoda tota palkkaria.
Mites sekoittuvuus/maku veden kanssa?Muistuttaako koostumus pirtelöä vai vettä? :D

Kyllä selfin uus stevia suklaa on paras mitä on tähän asti maistellu

En erityisemmin pidä suklaanmakuisista jauhoista (Fast ja Mass), mutta tämä on hyvää. Toivottavasti saadaan pian lisää stevialla makeutettuja heraprodeja (ja Pepsi Maxia...).

Pitää nyt viimeisen kerran kommentoida tota nectaria, sekoittuu ihan älyttömän hyvin vesilasissa lusikan kanssa.Ei vissiin ole tarkoitettu sheikkeriin :D Koostumus ja maku on ihan samanlainen kuin mehussa :D

Onko kukaan maistanut Star Nutrition Whey-80 Cookies&Cream? Mielestäni muutama viikko sitten katoin fitnesstukun sivuilta eikä kyseistä makua ollut tarjolla, onko joku jo ehtinyt maistaa?

Mä olen vetänyt Fastin Hera-80 maustamattomana, mutta on vähän turhan epätaloudellista. Miten toi Massin whey maustamattomana, onks saman "makusta" ku toi Fastin maustamaton l. ei hirveän kitkerää? Kysyn tähän samaan nyt tosta Massin recoverystä, sitä nyt ei maustamattomana taida saada, niin mikä noista makuvaihtoehdoista on vähiten keinotekoisen makunen?

Mikäs Mass Wheyn ämpäri seuraavaksi? Minttusuklaa oli erittäin hyvää, mutta en viitsi toista 4kg ämpäriä ostaa =D Kokemuksia suklaasta/vadelmasta/mansikasta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom