Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meikän ehdoton ykkönen on syntha-6 bsn:ltä. Se sopii palautusjuomana ja yöprotskuna koska sisältää hitaasti imeytyviä hiilareita, nopeeta protskua ja hidasta ja maistuu ihan järkkyhyvältä! Siin o semi vähän hiilareita ja niistäkin suurin osa imeytymättömiä joten sopii diettaamiseen ja kiristelyyn

Tekisi mieli huviksi maistaa Syntha 6:selta jotain, mutta saakeli Cookies'n Creme on loppunut väliaikaisesti. Myös Banana ja Maapähkinävoi makuiset ovat loppuneet. Muita hyviä? Minttusuklaata en syö.

Ite ostin cookies cremeä ja mocchacinoa. Täytyy sanoa että cookies & creme oli valovuoden edellä maussa tota mokkaa. Mokka on oikeastaan aika pahaa, vaikka suuri kahvin ystävä olenkin. Ainakin siis veteen sekoitettuna.

Syntha6:ssa on kuitenkin kolmasosa hiilareita, ettei se oikein mun mielestä mahdu "proteiinijauhe" -joukkoon.

Tekisi mieli huviksi maistaa Syntha 6:selta jotain, mutta saakeli Cookies'n Creme on loppunut väliaikaisesti. Myös Banana ja Maapähkinävoi makuiset ovat loppuneet. Muita hyviä? Minttusuklaata en syö.

No chocolate milkshake tietenkin! Meikän ykkösmaku ja toi cookies n creme tulee kyllä hyvänä kakkosena :)

oon miettiny tota fastin minttusuklaata, että onko varma valinta? et jos ei vedessä maistu (maistuuko?) voi laittaa maitoon (onko hyvää?) ja jossei vieläkään, niin laittaa kaakaoo (onko hyvää?), pelkään vaa tässä, ettei jää pussi syömättä sit?

Otin ton Caramel Latten nyt sitten, saa nähdä millaista on, vai joutuuko myymään heti. :D Ja tilaan Cookies'n Creme, kun tulee tai Chocolate Milkshake.

oon miettiny tota fastin minttusuklaata, että onko varma valinta? et jos ei vedessä maistu (maistuuko?) voi laittaa maitoon (onko hyvää?) ja jossei vieläkään, niin laittaa kaakaoo (onko hyvää?), pelkään vaa tässä, ettei jää pussi syömättä sit?
Maitoon sekotettuna toi on ihan täyttä nautintoa :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fastin Muscle+ mansikka on veden kanssa mixattuna ainakin mun mielestä tosi hyvää, aina puntin jälkeen vaa odottaa sitä hetkeä että saa sekottaa sen ja juoda sen pois.

Syntha6:ssa on kuitenkin kolmasosa hiilareita, ettei se oikein mun mielestä mahdu "proteiinijauhe" -joukkoon.

Samaa mieltä.

Omasta mielestäni parhaimman makuinen Proteinijauhe kaikista kokeilemistani on Syntraxin Matrix. Se on aivan sama minkä maun ottaa, ja mihin sekoittaa (veteen, maitoon, rahkaan esim) itte kaikki maut kokeillut, ja ovat pirun hyviä eivät esanssin ym keinotekoisen makuisia. Banaani-vanilja rahkan kera :kuola:

Jostain syystä fastin maustamaton hera on alkanut melkein maistumaan hyvältä, tai ainakin paremmalta kuin maustetut vaihtoehdot, jotka on vaan kaikki kokeilemani olleet jotenkin ällöjä.

Pistin piruuttain 5 kiloa star whey80 banaanin makuisena, ja yllättipä rysäyksellä. Hyvän makuinen, edullinen ja arvot kohillaan.

Ufssän ion-92 suklaa ja starin minttusuklaa ovat minun makunystyröilleni erittäin mielekkäitä. Ei enään ikinä minkään valmistajan mansikkaa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom