Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
pistin pari päivää sitten tilaukseen star nutrition vanilla-pear whey ja mansikka whey + mansikka/metsämansikka yöproteiini

Kellään kokemuksia mausta/miten sekoittuu?

Ilmoitan itsekkin omat kokemukset , kunhan paketti saapuu ;)

Itellä ainaki noi star nutrition roheiinit on alkuun menny ihan hyvin alas, mut jossain välissä alkaa vähä tökkiin. Mut ihan hyvin sekottu eikä vaahtoutunu kamalan paljoo.
Uskon et pysyn kuitenki tästä edespäin mass wheyn minttusuklaassa. Sitä vois litkiä vaikka maailman tappiin asti ja hinta on kohillaan :)

Ite olen testannut 2kpl star nutritionin whey-80 näytepusseja ja täytyy sanoa, että aivan kauheeta kuraa jos vertaa esim. gasparin MyoFusioniin mikä mulla on tällä hetkellä käytössä.

Noni nyt saapu herat , kokeilin äsken vanilla-pear ( star nutrition ) Tuoksuu älyttömän hyvälle :kuola: , ihan päärynäkermajäätelölle.Ei maistunut kauheasti miltään , en tiedä laitoinko liian vähän vai mitä , en lisännyt kuin puoli teelusikallista hedelmäsokeria ( jos laittaisin enemmän , maistuu varmaan myös enemmän) toki saattaa olla syy , että mulla on hieman nuhaa nyt.. Vaahtoaa kyllä ihan perkeleesti..

Kuten yllä sanottiin, noissa maustetuissa protskujauheissa on usein älyttömästi lisäaineita.

Itse suosin mautonta WHEY:tä, jonka maustan itse haluamallani tavalla.

Hyvä on esimerkiksi protskut, rasvaton luomumaito, Van Houtenin kaakaopulveri ja loraus vaniljasiirappia/hunajaa. Toki tuossa nyt tulee hiilareita vähän, mutta maidon voi korvata jollain soija-/viljamaidolla ja jättää makeutusaineen pois/aspartaamia.

Lisäaineet eivät toki hyväksi ihmiselle ole, mutta onko tuo määrä nyt oikeasti niin vaarallinen mikä tulee tuosta palkkarin pulverimäärästä?
Eihän nykyisin saa muutenkaan enää mitään syödä, kun kaikki raaka-aineet vievät jonkun tutkimuksen mukaan hautaan.

Tuskinpa se kovinkaan vaarallista ole, mutta jos lisäaineita tulee lähtökohtaisesti välttää ja samalla saa palautusjuomasta paremman makuista, niin itse suosin mahdollisimman luonnollisia seoksia :)

Ei ole myoskaan kovin vaikeata sekoittaa joukkoon pikkaisen kaakaota ja jotain makeutusainetta, jos valttamatta haluaa makua juomaansa.

Eikös tuo ole käytännössä sama kuin ostaisi valmiiksi maustetun proteiinijauheen?:D Maku- ja makeutusainehan niissä maustetuissakin on yhdistelmä joka tuo maun.

Mannisen Hydro iso mansikan- ja whey overdrive banaanin-makuisena ovat hyvänmakuisia ja makroiltaan hyviä. Sekoittuvatkin moitteetta vaikkea sheikkerissä olisi edes siivilä paikallaan. Maut ovat vielä sopivasti mietoja ja hieman erilaisia - ei kyllästy helposti.
Dymatizen ja ABB'n jenkkiprotskut ovat myös hyvänmakuisia. BSN syntha on vielä kokeilematta vaikka moni sitä kehuukin. Mass'in protskutkin ovat maultaan kelvollisia. Fastin uudet maut ovat viimevuosilta jääneet kokeilematta. Jotenkin sitä tulee sen verran kilohinta-tietoiseksi että ovat jääneet ostamatta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä tähän voisi heittää pienen kysymyksen. Kumpaa pidätte parempana herana, Mass Whey vai Star Nutritionin whey-80? :)

Toimivuudeltaan varmaan yhtä hyviä. Itse suosin Massia paremman maun, aspartaamittomuuden ja loistavan toimituksen takia. Tällä hetkellä tosin Star Nutritioni näyttäs olevan halvempaa..

-----

Kukaan kokeillu Massin mansikkaa tai vadelmaa, mielipiteitä mausta? Aattelin kokeilla seuraavaksi.. Banaani ja minttusuklaa ollut kyllä tosi hyviä nekin.

Eikös tuo ole käytännössä sama kuin ostaisi valmiiksi maustetun proteiinijauheen?:D Maku- ja makeutusainehan niissä maustetuissakin on yhdistelmä joka tuo maun.

On, mutta valmiissa sekoituksissa on yleensa todella paljon naita, koska jostain syysta suurin osa ihmisista haluaa alyttoman makeeta ja imelaa prodea. Jos itse sekoittelee, niin voi saadella makua oman mielensa mukaan ja parhaassa tapauksessa voi opetella parjaamaan pienemmalla maaralla makeutusaineita. ;)

-----

Kukaan kokeillu Massin mansikkaa tai vadelmaa, mielipiteitä mausta? Aattelin kokeilla seuraavaksi.. Banaani ja minttusuklaa ollut kyllä tosi hyviä nekin.

Ite oon juonu palkkarina tota mansikkaa ja se oli tosi hyvää, luultavasti saman makuista toi palkkari ja whey?? Suklaa mun mielestä ihan karseeta mutta toi minttusuklaa on tosi jees. Ite ostan seuraavaks kyl sitä vadelman makusta wheyta et, jos päädyt ostaa sitä nii kerro miltä maistuu;) ja banaaniakin vois kokeilla joskus jos se on hyvää:) Vanilia on vähä riski omasta mielestä.. :p

Itseasiassa palkkari on vähän makeampaa, kuin tuo hera. Molemmat on kunnon esanssimansikan makuisia, niin kun nää aina on.

Syntha-6 Caramel Latte on kyllä loistava. Suositelkaapa jotain muutakin hyvää makua siitä.

Löytyiskö jotain faktaa eri proteiini-jauhojen vertailusta (tehosta, ei mausta). Nyt mulla proteiini lähteenä Mass Isowhey 91g/100g. Älyttömän pahaa.
Sen verran "pullamosso", että alkaa olla vastenmielistä treenin jälkeen juoda, kun vastaavasti aikaisemmalla Mass whey 80g/100g odotti treenin jälkeistä juoma sessiota. Riittää pelkkä selitys tekstinäkin, jos ei muista lähdettä. Eihän näissä hirveitä virheitä voi tehdä, eihän :D

Ihme pullamossoa porukka taalla. Mita paremmalta protskujauhe maistuu, niin sita enemman lisaaineita ja muuta paskaa siihen on pitanyt laittaa. Tasta syysta ostan aina tasan samaa kamaa, ts. bulkkina proteiinihydrolysaattia, joka on parasta palkkariprotskua mita on. Maistuu aivan saatanan pahalta, mutta ei siina montaa kulausta tarvita, etta mommot ovat kurkusta alas. Taysin laktoositonta eika turhia lisaaineita. Yhdysvalloissa saa netista tilattua tuota hintaan alle $10/lbs, joten kilohinta on euroissa siina 15 kieppeilla.

Jos makua haluu, niin syo kotona sitten kunnon ruokaa tai tekee blenderilla jonkun smoothien. Ei sen palkkarin kuulu olla nautintoa, vaan se on osa treenia.

Syntha-6 Caramel Latte on kyllä loistava. Suositelkaapa jotain muutakin hyvää makua siitä.
Toi Caramel Latte on kyllä herkkua.

Kellään kokemusta Scitecin 100% whey protein professionalista? Sitäkin olisi saatavana caramellina.
images

Markkinoilla on myös säilöntä- ja lisäaineettomia tuotteita ja kaiken lisäksi herakin on kotimaista. Huippu-urheilijat käyttävät, koska puhtaus ja toimivuus on kaikin puolin taattu. Maku tulee aidoista marjoista jauhetusta jauhosta, eikä keinotekoisista aromeista. Antioksidantit tulee siis samalla kertaa. Vaikuttaa myös imeytymiseen jne.

googlesta löytyy vaikka sanalla: nesteytysjuoma

Kellään kokemusta Scitecin 100% whey protein professionalista? Sitäkin olisi saatavana caramellina.
images

Tuolla muutama sivu takaperin kirjoittelin näin:

Scitec 100% Whey Professional
Ihan kamalaa kemikaalilitkua. Ainoa proteiinijuoma mikä on saanut melkein oksentamaan. Ostin makusekoituksen, joten kaikki testattu ja ällöttäväksi todettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom