Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Alkaa nykyiset mömmöt loppumaan, niin suositelkaapas jotain hyvänmakuista, mieluiten ei suklaata (alkaa maistuun jo tunkkaiselle), joka ei ole täynnä myrkkyjä, kuten aspartaami. Vaikka vanilja?

Kysytääs nyt vaikka tämän topicin alla, miltäs merkeiltä löytyisi stevialla makeutetut proteiinijauheet, mieluiten hera-isolaattia. Plussaa olisi että saisi isommissa erissä ostettua, ei mitään 500gr pussia. Kookelilla olen löytänyt vaikka mitä, mutta kysytään nyt rakkailta pakkotoiston käyttäjiltä vielä asiaa, kiiiiiitos! Ja joo ei mainoslinkkejä, pelkät merkit riittää! Mikä on ollut hyvää?

joka ei ole täynnä myrkkyjä, kuten aspartaami
Kappas perkele. Jotenkin en ole osannut ajatella tuota... tässä mun nykyisessä whey:ssä onkin aspartaamia... jasso. Hienoa.

sanderi14 sanoi:
Mitäs noita laktoosittomia/vähälaktoosisia prode juomia ois hyvä makusena ja kohtuu hintasena? :D
Mass isowhey, 4 kilon sangoissa myydään.

Mass Isowheyn tuoteselosteen mukaan sisältää laktoosia 2,0g/100g.
Wikipediasta kaivettua: "Vähälaktoosinen on termi, jolla tarkoitetaan elintarvikkeita, jotka sisältävät maitosokeria eli laktoosia alle 1 g/100 g tuotetta."
Mä en uskaltais tota kokeilla, herkkinä päivinä riittää tilkka tavallista maitoa kahvin sekaan keräämään ilmaa.

Sen sijaan mulla on Sci-MX:n 100% Whey Protein suklaanmakuisena ja jopa veteen sekoitettuna melkein kuin oikeaa kaakaota. :rock: Tossa on laktaasientsyymit lisätty valmiiksi sekaan, harmi että mä en löytänyt netistä kuin noita reilu 2kg pönttöjä mutta voihan niitä tilata useamman kerralla jos tarttee.

Alkaa nykyiset mömmöt loppumaan, niin suositelkaapas jotain hyvänmakuista, mieluiten ei suklaata (alkaa maistuun jo tunkkaiselle), joka ei ole täynnä myrkkyjä, kuten aspartaami. Vaikka vanilja?

Mass Whey banaaninmakuisena on hyvä. Juuri sopivan makea. Malton kanssa ehkä vielä parempaa. Tuo on sellainen maku, että varmasti kaikki tykkää tai ainakin saa alas ilman irvistyksiä.

Kysytääs nyt vaikka tämän topicin alla, miltäs merkeiltä löytyisi stevialla makeutetut proteiinijauheet, mieluiten hera-isolaattia. Plussaa olisi että saisi isommissa erissä ostettua, ei mitään 500gr pussia. Kookelilla olen löytänyt vaikka mitä, mutta kysytään nyt rakkailta pakkotoiston käyttäjiltä vielä asiaa, kiiiiiitos! Ja joo ei mainoslinkkejä, pelkät merkit riittää! Mikä on ollut hyvää?

Anyone?

Optimum nutritionin gold standard Natural on stevialla makeutettua. Saa 5LB eli n 2,3kg pöntöissä. Hinta ei ihan halvimmasta päästä, jenkkijauhe kun onEdit: Ei tuo nyt niin paha ollutkaan. Saatavuus suomessa huono, en ole missään verkkokaupassa vielä nähnyt. Sitä saa bodybuilding.com ista, esim. kaks pönttöä posteineen päivineen alle satasella.

mites, kun ois tota fast hera mansikkana eikä oikee oo nannaa veden kanssa, niin mitä laittais kyytipojaks ett sais alas?

entäs, onkos fast hera maustamaton + funlight/joku tiiviste millasta velliii?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No tuo Star Nutritionin suklaa on ainaki hyvää, ja Whey2 minttusuklaa. Molempia ostin ihan vain opportunistic assholena kun sattui törkyhalvalla saamaan.

OT: Nyt sitten totesin että jos oisin ostanu vaan niitä haaraketjusia vaikka Purple Wraathina niin oisin pärjänny ihan mainiosti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom