Brutalin mustikkajugurtti,käy maitoon taikka veteen...PARAS!
Hyi perhana ei sovi mun suuhun, aivan liian makeaa vaikka välillä tulikin mukamas muutama vähän neutraalimpikin annos? Mansikka oli jo paljon parempi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brutalin mustikkajugurtti,käy maitoon taikka veteen...PARAS!
Kappas perkele. Jotenkin en ole osannut ajatella tuota... tässä mun nykyisessä whey:ssä onkin aspartaamia... jasso. Hienoa.joka ei ole täynnä myrkkyjä, kuten aspartaami
sanderi14 sanoi:Mitäs noita laktoosittomia/vähälaktoosisia prode juomia ois hyvä makusena ja kohtuu hintasena? :D
Mass isowhey, 4 kilon sangoissa myydään.
Alkaa nykyiset mömmöt loppumaan, niin suositelkaapas jotain hyvänmakuista, mieluiten ei suklaata (alkaa maistuun jo tunkkaiselle), joka ei ole täynnä myrkkyjä, kuten aspartaami. Vaikka vanilja?
Kysytääs nyt vaikka tämän topicin alla, miltäs merkeiltä löytyisi stevialla makeutetut proteiinijauheet, mieluiten hera-isolaattia. Plussaa olisi että saisi isommissa erissä ostettua, ei mitään 500gr pussia. Kookelilla olen löytänyt vaikka mitä, mutta kysytään nyt rakkailta pakkotoiston käyttäjiltä vielä asiaa, kiiiiiitos! Ja joo ei mainoslinkkejä, pelkät merkit riittää! Mikä on ollut hyvää?
Anyone?
mites, kun ois tota fast hera mansikkana eikä oikee oo nannaa veden kanssa, niin mitä laittais kyytipojaks ett sais alas?
entäs, onkos fast hera maustamaton + funlight/joku tiiviste millasta velliii?
Onko kukaan maistanut fitnestukun Whey-80 "erikoisia" makuja kuten vanilla pearia tai kahvia? Olis mukava tietää mitä laittaa ens kerralla tilaukseen...
Jossain kohtaa se muuttu vähän huonompaan suuntaan :/Wanha Massin minttusuklaa <3