Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fastin Soija 90 maustamattomana ja sinne oman mielen mukaan funlightia sekaan on ainakin halpaa ja kyllä se alas menee juomiseen kuluu kuitenki se alle 10sek.Mitäs noita laktoosittomia/vähälaktoosisia prode juomia ois hyvä makusena ja kohtuu hintasena?:D
Mitäs noita laktoosittomia/vähälaktoosisia prode juomia ois hyvä makusena ja kohtuu hintasena?:D
Fastin hera80 appelssiini-suklaa oikein herkullista
Miltä tuo Whey-80 minttusuklaa maistuu verrattuna Fastin vastaavaan? Muutkin saa kysymykseen vastata ja kertoa mielipiteitä yleisestikin tuosta Whey-80 minttusuklaasta.Mun mielestä tuo oli aivan liian makeaa. Aluksi toki maistu todella hyvältä, mutta nytten noin puolen pussin jälkeen tuo maistuu jotenkin ällöttävän makealta. Voi johtua siitä, että ennen appelsiini-suklaata minulla oli 4kg whey-80 minttusuklaa säkki, joka oli oikeastaa aika neutraalin makuinen.
Miltä tuo Whey-80 minttusuklaa maistuu verrattuna Fastin vastaavaan? Muutkin saa kysymykseen vastata ja kertoa mielipiteitä yleisestikin tuosta Whey-80 minttusuklaasta.
Miltä tuo Whey-80 minttusuklaa maistuu verrattuna Fastin vastaavaan? Muutkin saa kysymykseen vastata ja kertoa mielipiteitä yleisestikin tuosta Whey-80 minttusuklaasta.
Itse tykkäsin tuosta Fastin minttusuklaasta todella paljon, sekoittui hyvin ja maistui hyvältä. Tänään lähtee tilaukseen yksi Whey pussi!Ainakin minun mielestä se oli ihan ok. Sellainen aika neutraalin makuinen. Ja koostumus oli erinomainen, sekoittui veteen todella hyvin. Mielestäni jopa paremmin kuin Fastin. Tilasin jo uuden säkin tuota whey-80 minttusuklaana, pitäisi olla ihan turvallinen vaihtoehto.
Harmi vaa että noita näytepusseja ei oikeen saa muualta kun fitnestukusta ostamalla, ois parempi olla joka kaupassa nii ei turhaa tarvis isoja sankoja tilailla erimakuja.