Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitäs noita laktoosittomia/vähälaktoosisia prode juomia ois hyvä makusena ja kohtuu hintasena?:D
Fastin Soija 90 maustamattomana ja sinne oman mielen mukaan funlightia sekaan on ainakin halpaa ja kyllä se alas menee juomiseen kuluu kuitenki se alle 10sek.

Fastin hera80 appelssiini-suklaa oikein herkullista :)

Mun mielestä tuo oli aivan liian makeaa. Aluksi toki maistu todella hyvältä, mutta nytten noin puolen pussin jälkeen tuo maistuu jotenkin ällöttävän makealta. Voi johtua siitä, että ennen appelsiini-suklaata minulla oli 4kg whey-80 minttusuklaa säkki, joka oli oikeastaa aika neutraalin makuinen.

Mun mielestä tuo oli aivan liian makeaa. Aluksi toki maistu todella hyvältä, mutta nytten noin puolen pussin jälkeen tuo maistuu jotenkin ällöttävän makealta. Voi johtua siitä, että ennen appelsiini-suklaata minulla oli 4kg whey-80 minttusuklaa säkki, joka oli oikeastaa aika neutraalin makuinen.
Miltä tuo Whey-80 minttusuklaa maistuu verrattuna Fastin vastaavaan? Muutkin saa kysymykseen vastata ja kertoa mielipiteitä yleisestikin tuosta Whey-80 minttusuklaasta.

Miltä tuo Whey-80 minttusuklaa maistuu verrattuna Fastin vastaavaan? Muutkin saa kysymykseen vastata ja kertoa mielipiteitä yleisestikin tuosta Whey-80 minttusuklaasta.

Ainakin minun mielestä se oli ihan ok. Sellainen aika neutraalin makuinen. Ja koostumus oli erinomainen, sekoittui veteen todella hyvin. Mielestäni jopa paremmin kuin Fastin. Tilasin jo uuden säkin tuota whey-80 minttusuklaana, pitäisi olla ihan turvallinen vaihtoehto.

Wheyn minttu suklaa on ihan pelottavan hyvän makuinen pitää varsinkin ekojen päivien aikana pitää itse kuri kasassa :hyper:

Voisko joku toinenkin tarkistaa seuraavan asian. Ostin FAST Hera80 maustamaton ja yleensä tyhjennän ne muovirasiaan. No nyt tyhjennin ne myös muovirasiaan mutta punnitsin koko sisällön digitaaligrammavaalla ensin. Esim 1DL vettä painaa tossa 100G. Pussin sisältö oli vain 730 grammaa vaikka tossa paketissa lukee 800g.

Osaako joku selittää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakin minun mielestä se oli ihan ok. Sellainen aika neutraalin makuinen. Ja koostumus oli erinomainen, sekoittui veteen todella hyvin. Mielestäni jopa paremmin kuin Fastin. Tilasin jo uuden säkin tuota whey-80 minttusuklaana, pitäisi olla ihan turvallinen vaihtoehto.
Itse tykkäsin tuosta Fastin minttusuklaasta todella paljon, sekoittui hyvin ja maistui hyvältä. Tänään lähtee tilaukseen yksi Whey pussi!

Mulla oli 8kg whey-80 minttusuklaata enään 2kg jtn,maistuu aivan helvetin pahalle,niinku se olis hapettunu ja joku aromi kadonnu...niinku suklaa jossa paha sivumaku...edellises 4kg säkis oli sama,toivoin ,että seuraava säkki olis hyvää mut eipä ollu..

Mutta paras on ehkä se Mass whey minttusuklaa joo,voittaa syntha-6 minttusuklaa,ei oo tullu oikee paljoo noita kalliita proteiinejä maisteltua.

Harmi vaa että noita näytepusseja ei oikeen saa muualta kun fitnestukusta ostamalla, ois parempi olla joka kaupassa nii ei turhaa tarvis isoja sankoja tilailla erimakuja.

Star nutrition Whey 80- vanilja on ihan jees. Aluks luulin sen jopa olevan hyvääkin mutta nyt muutaman kilon jälkeen sanoisin että ihan alas menevää se on vedenkin kanssa (maidon kanssa toki hiukan vielä parempaa)

Fastin minttu-suklaa tähän asti parasta mihin oon törmänny mutta hintakin on sitten asetta kovempi :D :hyvä:

Taisin jo aiemmin sanoa saman, ehkä, mutta välissä muuta (minttu)suklaata kokeilleena niin tuo Eiselt/FX minttusuklaa on vain niin hyvää ja sekoittuukin hyvin. Fastin moinen häviää jälkimaussa helposti.

Hifistelyä tää tosin on muutenkin, ennen meni maustamattomat joihin tottui ja kun liikkeen ketju vaihtui (ja ei tuota maustamatonta saanut läheltä) niin päätin maustettua kokeilla.

Onko kukaan maistanut fitnestukun Whey-80 "erikoisia" makuja kuten vanilla pearia tai kahvia? Olis mukava tietää mitä laittaa ens kerralla tilaukseen...:)

^Tuo kahvi pitäisi kyllä kokeilla. Jos vielä sekottuisikin hyvin, mitä vähän pelkään kun vanilia jäi klimpeiksi jostain syystä vaikka kuinka vatkasi.

Suositut

Back
Ylös Bottom