Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Banaani on paras maku.

Ootkos löytäny jotain banaani-palkkaria ihan kaupasta? Vai netistäkö oot tilannu? Ite oon kauppojen hyllyillä koittanu tihrustaa, mut vastaan ei oo tullu ku banaani-vanilja jossa se vaniljan maku (valmistajasta riippumatta) on jotain sanoin kuvailemattoman paskan makua... Joskus 2000-luvun alkupuolella maistoin jotain kaverin banaani-palkkarii ja oli kyllä uskomattoman hyvää.

Ootkos löytäny jotain banaani-palkkaria ihan kaupasta? Vai netistäkö oot tilannu? Ite oon kauppojen hyllyillä koittanu tihrustaa, mut vastaan ei oo tullu ku banaani-vanilja jossa se vaniljan maku (valmistajasta riippumatta) on jotain sanoin kuvailemattoman paskan makua... Joskus 2000-luvun alkupuolella maistoin jotain kaverin banaani-palkkarii ja oli kyllä uskomattoman hyvää.

Joo netistä tilasin mass whey:n 4kg purkin omalla ns. massakaudelle ku jääkiekon paikka pakki nii pitäs olla vähä tukevammassa kunnossa =D mut joo hyvä ostot 50e maksaa 4kg banaanin makusta herajauhoo.. 100g on proteiinia 80g!

Maximusclen Cyclone suklaanmakuisena :kuola: muutenki ihan hyvää tavaraa ;)

Mitenhän tuo massin vanilja whey vaahtoo niin paljon? Aiemmin ollu samaa tuotetta suklaa ja minttusuklaa jotka ei vaahdonnu juurikaan.. näistä kolmesta kaikki on hyvän makuisia, vaatii vaan aina pari kolme pirteloä alkuun että saa makunystyrät säädettyä uudelle mauelle kohdalleen. Ovatko muuttaneet tuotetta jotenki ku tää uus ämpäri on erilainen ja tuote vaahtoaa enemmän? Seuraavaksi kokeilen banaanin makuista ja mielessä käyny myös jos kokeilis banaanista ja suklaasta sekoitella combo:) Niin jä olenhan mä maistanu niitä jotain marjan makuisia massin esittelypusseja mut ne ei oikeen maistunu, mut eipä mulle muidenkaan valmistajien mansikat yms. ole kelvannu.

Fastin MASS2 mansikanmakuisena on ihan jees, joskin turhan liian makeeta. Onneks ei kuitenkaan kauaa mene kun sellasen satsin heittää alas...

Mass recovery-minttu suklaa on kyllä hyvää, varsinkin maitoon sekoitettuna. :kuola: Veteen tehtynä puskee banaanin makuinen esanssi..

Sci-Mx Ultragen 100% Whey Protein vanilja on aivan taivaallisen makusta! Suklaa kans tosi hyvää, ihan ku kermasta pirtelöä jois. Ainut huono puoli noissa on suolanen hinta...

Muija hommasi tuollaisen kiva vaaleanpunaisen pussin jotain fit&smart proteiinia ja makuna caffe-latte. Parasta mitä ikänä oon maistanut! Kahviaromi erittäin hyvä ja samaten tuoksu :kuola: Pitää jostain koittaa löytää jotain yhtä hyvää kahvin makuista, mutta halvemmalla kilohinnalla. Tuo pussukka oli reilut pari kymppiä kilolta.

Fastin hinta on kyllä suolanen. 25euroa kilolta joensuun prismassa! Massin vadelmaa en kyllä suosittele, ostin sitä 4kiloa ja puolet juotu. Maku ei ole ylimakea. Verrattuna american tuotteisiin. Tosin vadelma maistuu hieman luonnottomalta. Tosin kyllä se menee kun nopeesti kiskasee. Tosin jos on nestettä vaikka vähän pääle puollitraa sheikkerissä, ja noin, 50g tuotetta, eli joku 35g proteiinin satsi. Menee hyvin hörppiessä alas. Ei kuitenkaan puske yökkäystä. Vois seuraavaks tilata banaania..
:3:
Vadelman maku muistuttaa hieman joltain vadelman makuiselta teeltä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Olin just tulossa hehkuttamaan samaa. :worship: Ihan parasta vaikka oon sekoittanut vaan veteen! Sekoittuukin tosi hyvin ja vaahto laskeutuu heti.

Star Nutritionin vanilija on erittäin hyvää, koska ei ole aivan hirveän makeaa. Saman lafkan banaani menettelee, mutta on omaan makuun liian makeaa.

Massin whey minttusuklaan makusena on kyllä tähän mennessä parhain mitä oon ikänä näistä protskujauheista maistanu :kuola: Menee Syntha-6:n edelle helposti! Tilasin samaa wheytä reilu vuosi sitten ja tynnyrin ulkonäkö oli erillainen, eikä makukaan ollut näin hyvä, eli tosiaan tämä uudempi versio tästä Massin wheystä!

Star Nutritionin vanilija on erittäin hyvää, koska ei ole aivan hirveän makeaa. Saman lafkan banaani menettelee, mutta on omaan makuun liian makeaa.

Omat meni roskiin ja täyden pussin annoin pois. Palkkarit tietty parempia kun herat, mutta protskuista suosikki on fast hera80 toffee jos veteen joutuu sekotteleen. Maitoon menee muutkin.

Täältä pisteet Gaspari MyoFusion Hydrolle

Makuina tällä hetkellä Milk Chocolate ja Strawberries and Cream. Ja just tilasin banaanin makuisen :)

Täältä ääntä Mass Whey Banaanille!! Maistuu aivan lapsuudessa paljon syödyille Ville Vallaton banaani jäätelölle! Pakko käydä kippaamassa naamariin yks satsi ku rupes himotteleen taas ! :D

Suositut

Back
Ylös Bottom