Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mä käytän pelkästään gasparin myo fusionia. ihan sama mikä maku on kyseessä niin on todellakin parempaa kuin mäkkärin pirtelö. ja siis kyseessä pelkkä hera. tällä hetkellä pöydälle seisoo pönttö tuplasuklaata ja banaania ja näitä kahta sekoittamalla tulee päivän paras hetki. salillakin jo monesti aattelee, että "pari vielä ja sitten saa sitä ihanaa palkkaria taas..."

OIKEESTI! ihan sairaan hyvää!

Oli pakko tilata kokeiluun näitten hehkutuksien perusteella, eilen maistoin ekaa kertaa ja on kyllä ihan sairaan hyvää! :D Milk Chocolate mulla makuna. Ei ollu yhtään huono toi vertaus mäkkäripirtelöön.

hei,

Etsin itselleni sopivaa prode juomaa joka menisi töissä myös "välipalana" kun on vähän hektistä hetkittäin.
Tässä keskustelua seuranneena kiinnostaisi nuo Cytosport Muscle Milk sekä Gaspari MyoFusion Protein.
Koitan myös tässä sivussa tiputtaa painoa, sopisiko nuo mahdollisesti proteiinin saannin lisäämiseen myös dietti kaudella?
(tietysti maun tulee olla :kuola:)

Etukäteen kiittäen ja kumartaen

Volac herakin jo voittaa muscle milkin! Muscle Milkissä on 60% enemmän rasvaa kun mäkkärin juustohampurilaisessa, ENN OSTA! Oli mitä tieteellistä skeidaa tahansa, se on kuitenkin vaan kallista rasvaa! ENNN OSTA! HYI! Koko pönikässä on joku 540g rasvaa. Söisin ennemmin puol kiloo voita! Tai 50 juustohampurilaista, niin sit tost pitäis viel maksaakin!! ENNN SÖIS... vaik ilmasiks saisin! ISTUSIN MIELUMMIN 10 TUNTII PASKALLA!!... hyi...!

...Gasparin MyoFusion on sen sijaan ihan hyvää

lähikaupasta nappasin mukaa maustamontanta heraa nyt ensihätään :) vähän mustikoita ja maito niin voila :) eli seuraavaksi sitten varmaan gasparin tuotteita :D

Isommista marketeista saatava Hera80 on vadelmanmakuisena todella hyvää. Sen sijaan Hera80 suklaanmakuisena on kauheaa mönjää, joka ei sekoitu lähes ollenkaan lusikalla sekoitettaessa.

Joo, maustamattomasta saa itse tehden parasta. 100-150g rahkaa, muutama mansikka (pakaste tai tuore), 50g maustamatonta prodejauhetta, maitoa pari desiä, makeutusainetta maun mukaan ja sauvasekoittimella sekasin.

Jos laiskottaa niin heitän maustetun prodejauheen ja maidon/veden sekaan yleensä pari kolme jääpalaa ja ne sauvasekoittimella sekaisin. Kunnolla kylmänä kun nuo makeat "pirtelöt" maistuu paljon paremmalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei sekoitu lähes ollenkaan lusikalla sekoitettaessa.

MixMaster-Shaker_schwarz_rot.jpg

Ei maksa paljoa...3-8€ merkistä riippuen

Eikö tuossa Syntha-6:ssa oo aika paljon hiilaria?

Eiseltillä ja Gasparilla menty yhä. Eiseltiltä kokeiltu Whey FX, Double Pro ja Protec. Ei liian keinotekoisen tai vahvan makuisia. Jenkkejä ei viitsi ekologisista syistä tukea vaan ottaa jotain lähempää tuotua.

Uusi suosikki löytyi: mikä se fitnesstukun perusprode olikaan, Star Nutrition Whey... 80? Joku tuollainen niin siitä banaanin makuinen variantti. Kun olen epähifistelijä niin sekoitan vielä punaiseen maitoon ja prkl kun on hyvää. Oikeastaan kyseinen 4kg säkki on waimokkeen, mutta olen varmaan kiskonu sitä enemmän kuin hän. No, parisuhteessahan pitää osata jakaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom