Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mä käytän pelkästään gasparin myo fusionia. OIKEESTI! ihan sairaan hyvää!

Oletko kokeillut miten sekoittuu pelkällä lusikalla ilman shakeria? Aamuisin tulee huitaistua ensimmäisenä pieni annos heraa eikä jaksa yleensä käyttää shakeria n. 15 gramman takia. Pari purkkia (suklaa ja vanilia) on kyllä jo tilauksessa eli muutaman päivän päästä pääsen maistelemaan!

Cytosport Muscle Milk?

Cookies 'n Creme

:kuola:

Ja tätä on shakerissa jäähtymässä jääkaapissa, kohta naamariin :kuola:

Oletko kokeillut miten sekoittuu pelkällä lusikalla ilman shakeria? Aamuisin tulee huitaistua ensimmäisenä pieni annos heraa eikä jaksa yleensä käyttää shakeria n. 15 gramman takia. Pari purkkia (suklaa ja vanilia) on kyllä jo tilauksessa eli muutaman päivän päästä pääsen maistelemaan!

ite vedän kyllä aina teharilla, lusikalla en ole edes kokeillut. sitten kun dieetti on loppu ja pääsen suttailemaan kunnolla taas niin aion kokeilla tuota banskua ja suklaata puuroon sekoitettuna....

Onko massin wheyn ja isowheyn välillä suuria makueroja? Hintaa on vain 20€ enemmän tuolla 4kg pöntöllä. Ilmeisesti siinä on vähemmän laktoosia.

Täytyy kompata mrNICEGUY:ta kyllä. MuscleMilkit aivan hevletin hyviä kyllä. Suklaata maistoin tuossa joskus taannoin kun sain massin tilauksesta bonuksena, ja huh huh, mikä maku elämys oli! :P Eihän noilla niin oo väliä miltä maistuu, mutta kun vaihtoehtoja on, niin mielummin sitä hyvää. :D

Palkkari on aina ollut maustamaton. Kerran kokeilin jotain mukana tulleita 1annoksen pusseja. On niin täynnä makeutusaineita ja imeliä kun pikkukakaroiden karkit, etten tajua kuin niitä kukaan ostaa. Sokerin käyttö nykypäivänä on menny ihan naurettavaks. Mihin tarvii urheilija turhia makeutusaineita, ties mitä karsinogeenejä ja paskaa on pullollaan.
Eikä sit millään pahalla niitä kohtaan, jotka kokee palkkarinkin jonain kulinaristisena elämyksenä. Itseä kiinnostaa vaan ravintosisältö.

Ehdottomasti Herbalife, koska sitä voi sekottaa ihan mihin haluu oman maun mukaan. Sellaisenaankin jo paremman makusta ku ykskään muu jauhe, mitä oon kokeillu. Sitä vois vetää vaikka 5 päivässä pelkän maun takia.
Äiti myi aikoinaan noita Herbalifen tuotteita. Tuli itsekin maistettua melkein kaikki mitä tarjolla oli. En voi kuitenkaan sanoa, että toi Herbalifen hera on kovin hyvää ja laskinpa kerran, että on hintalaatusuhteeltaan aika kiskurikamaa. 300g oli muistaakseni 30e pintaan. (Puhun siis Formula 3 tuotteesta) Tolla rahalla saa päälle 2 kiloa kaikinpuolin laadukasta heraa muualta. Mutsi lopetti noiden myynnin, koska asiakkaiden kanta oli "mennään pois, meitä on petetty!"
Herbalife on mun silmissä vähän samassa laarissa kun Finnbody, jos on varaa niin miksei?

Onko massin wheyn ja isowheyn välillä suuria makueroja? Hintaa on vain 20€ enemmän tuolla 4kg pöntöllä. Ilmeisesti siinä on vähemmän laktoosia.

Itse juon tuota isowheytä juuri tuon laktoosin vähyyden takia. Makueroa ei ollut juurikaan wheyn(näytepakkaus) ja isowheyn välillä. Isowhey sisältää Instantoitua heraproteiini-isolaattia ja Whey Instantoitu ultrasuodatettu heraproteiinikonsentraatti. Mutta en itsekkään tiedä mikä sitten on isolaatin ja konsentraatin ero.. Kertokaa?

Itse juon tuota isowheytä juuri tuon laktoosin vähyyden takia. Makueroa ei ollut juurikaan wheyn(näytepakkaus) ja isowheyn välillä. Isowhey sisältää Instantoitua heraproteiini-isolaattia ja Whey Instantoitu ultrasuodatettu heraproteiinikonsentraatti. Mutta en itsekkään tiedä mikä sitten on isolaatin ja konsentraatin ero.. Kertokaa?

Isolaatti on enemmän käsiteltyä, jolloin siinä ei yleensä oo niin paljoa rasvaa tai laktoosia. Ja kun laktoosia ja rasvaa on vähemmän, niin itse proteiinia on enemmän.

Thats it! Löysin uuden lempparin! Paras maku ever saapui juuri postista!! BSN Syntha-6 Banana! veden kanssa, kuin mehua jois <3 täyteläinen, ei liian keinotekoisen makuinen, banaani maistuu+, sekoittuu hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko jollain kokemusta Optimium nutrition 100% Gold Standard Whey ja Gasparin Myofusionista? Mitkä maut olisivat hyviä, lähtee nimittäin prodet tilaukseen kun halvalla saa kerrankin.. :D

Onko jollain kokemusta Optimium nutrition 100% Gold Standard Whey ja Gasparin Myofusionista? Mitkä maut olisivat hyviä, lähtee nimittäin prodet tilaukseen kun halvalla saa kerrankin.. :D
Minäkin haluaisin tietää ainakin tuosta Optimumin Tropical ja Strawberry mauista. Olen jo Rocky Roadia maistanut ja se oli liian makeaa minulle.

no just tuossa ylhäällä sanoin, että Myo Fusion on parasta ikinä. Osta banskua ja tuplasuklaata ja tee niistä mix. OOOHH! Ja Optimumin minttusuklaata oon vetänyt pari ämpärillistä. Herkkua sekin, mutta ei voita Gasparin Myoa. Mistä saa Gasparia halvalla? Laita privaan?

no just tuossa ylhäällä sanoin, että Myo Fusion on parasta ikinä. Osta banskua ja tuplasuklaata ja tee niistä mix. OOOHH! Ja Optimumin minttusuklaata oon vetänyt pari ämpärillistä. Herkkua sekin, mutta ei voita Gasparin Myoa. Mistä saa Gasparia halvalla? Laita privaan?

Ite oon sekottanu MinttusuklaaPRODEEN tehosekottimessa BANAANIA, en siis banaaniPRODEA vaan BANAANIN... Nam!.. En tiiä toimiiko veden kanssa (epäilen), eli maitoon <3..

EDIT: Omille makuaisteille on optimaalista kun sekottaa prodet vesi-maito sekotukseen.. Tosin, riippuu paljon siitä kuinka paljon jauhojen ja nesteen suhteistakin..

Tuo Optimium nutrition on koostumukseltaan ihan jees, sekoittuu hyvin eikä vaahtoa liikoja. Ite oon maistanu siitä vasta vanilla ice creamia, joka oli aika peruskamaa. Ei mitään makuhermoja räjäyttävää, mutta huomattavasti parempaa kuin esimerkiksi Massin vastaava.

myo fusionista saa "paksua" ja pirtelömäistä ihan pelkkään veteenkin, jos sen sekoittaa mixerissä tai teharissa vähän "liian pitkään" ja nostelee sitä teharin vatkainosaa (menee vähän ilmaa sekaan)..... siis oikeesti, toi on banskua ja tuplasuklaa on niin hyviä, että varsinkin tälleen dieetillä sitä ihan odottaa. päivän kohokohta.

voisin tilata muutakin makua..... mitä kaikkia niitä olikaan.... :D

optimum nutritionin prodet toimii aina. cookies n creme suosikki. tänää tuli hommattua cytosportin cookies creme heraa ja seki hyvää mutta ei pärjää optimumille maussa.

ahh.. Eilen saapui taas massin minttusuklaata, on se vaan hyvää maidon kanssa. Siinä sivussa otin myös sankon suklaata ja vanilijaa, toivotavasti tuo vanilijakin uppoaa kun en ennen ole sitä syönyt.

optimum nutritionin prodet toimii aina. cookies n creme suosikki. tänää tuli hommattua cytosportin cookies creme heraa ja seki hyvää mutta ei pärjää optimumille maussa.

Tänään sekotin Cytosportin MuscleMilk Cookies n cream proden kevytmaitoon! Ihan kuin piparkakkutaikinaa jois! :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom