Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä tilasin kans just 4kg säkin tota whey80, mansikan makusena. En oo ennen testannu, mut on kait aika hyvää! Maitoon mäkin sekotan, kun en tykkää veteen sekottaa.

Heippa! Mä oon ostamassa ekaa kertaa tota paljon kehuttua Cytosportin proteiinia ja mietin nyt että minkä makuisena sitä tilaisin (maku on tärkeä mulle, monet herat jääny käyttämättä kun ei mene alas). Cookies 'n Creme kuulostaa tosi herkulliselta, mutta sitä en voi ottaa kun se sisältää gluteenia. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:llä on ton lisäksi saatavilla Cocoa Bean, Strawberry Banana ja Vanilla Bean -makuvaihtoehdot. Mitä noista suosittelisitte eniten? Kiitos jo etukäteen! :)

enköhän mä tota mass wheytä tilaa sitten :) mutta se maku..ikävä tilata 4kg joka onkin kuraa? tosin kehuja tuo lähinnä on saanut mitä lukee :D

mass whey suosikkimakusi? entä onko joku maku aivan jäätävän pahaa eli et suosittele ollenkaan? Ennestään mulla on ollut hera80 minttusuklaa mutta veden kanssa tosi litkua ja maidonkaan kanssa ei kauhean erikoista; onko tää wheyn minttusuklaa samankaltaista?

Veteen sekotettuna maustamattomat on aivan uskomattoman pahan makuisia mutta ainakin fastin maustetut (mansikka ja suklaa kokeiltu) on aivan törky hyvän makusta, ei liian makeeta eikä mitään laiheeta.

Heippa! Mä oon ostamassa ekaa kertaa tota paljon kehuttua Cytosportin proteiinia ja mietin nyt että minkä makuisena sitä tilaisin (maku on tärkeä mulle, monet herat jääny käyttämättä kun ei mene alas). Cookies 'n Creme kuulostaa tosi herkulliselta, mutta sitä en voi ottaa kun se sisältää gluteenia. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:llä on ton lisäksi saatavilla Cocoa Bean, Strawberry Banana ja Vanilla Bean -makuvaihtoehdot. Mitä noista suosittelisitte eniten? Kiitos jo etukäteen! :)

Mulla on ollut (on edelleen...) tuota Vanilla Beania, ja täytyy sanoa että on aivan käsittämättömän pahaa. Senkin purkin ostin itseasiassa kaverilta, joka myi sen halvalla pois kun ei tykännyt :D
Oon tosin kyllä aika nirso noitten proteiinien suhteen, myofusion on ainut jauhe jota oikeesti pystyn juomaan ilman minkäänlaista yökkäysrefleksiä.

Mulla on ollut (on edelleen...) tuota Vanilla Beania, ja täytyy sanoa että on aivan käsittämättömän pahaa. Senkin purkin ostin itseasiassa kaverilta, joka myi sen halvalla pois kun ei tykännyt :D
Oon tosin kyllä aika nirso noitten proteiinien suhteen, myofusion on ainut jauhe jota oikeesti pystyn juomaan ilman minkäänlaista yökkäysrefleksiä.

Hei olipas hyvä kun kerroit tämän... olin nimittäin just aikeissa tilata tota vanillaa :D Ehkä mä kokeilen sitä Myofusionia, kun sitäkin on kehuttu paljon... pienemmällä todennäköisyydellä jää sitten käyttämättä se reilu kahden kilon tönikkä (oon itsekin tosi nirso näissä!) :) Mitä makua suosittelet?

Hei olipas hyvä kun kerroit tämän... olin nimittäin just aikeissa tilata tota vanillaa :D Ehkä mä kokeilen sitä Myofusionia, kun sitäkin on kehuttu paljon... pienemmällä todennäköisyydellä jää sitten käyttämättä se reilu kahden kilon tönikkä (oon itsekin tosi nirso näissä!) :) Mitä makua suosittelet?

En ole ehtinyt vielä testaamaan kuin suklaan makuisena (milk chocolate/double chocolate), se nyt ainakin on maistunut vähän turhankin hyvin... :D

Veteen sekotettuna maustamattomat on aivan uskomattoman pahan makuisia mutta ainakin fastin maustetut (mansikka ja suklaa kokeiltu) on aivan törky hyvän makusta, ei liian makeeta eikä mitään laiheeta.

Minäkin ajattelin aluksi fastin mansikkaa ja suklaata maistaneena että hyi vittua mitä paskoja varsinki kun sekottaa veteen, kauheen imeliä. Noh, tätä ketjua lukiessani monet olivat hehkuttaneen Cytosportin Muscle Milkkiä, etenkin sitä Minttusuklaan makuisena. Noh päätin ottaa riskin ja tilasin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sivustolta ton kilon pönikän tota minttusuklaa muscle milkkiä ja tänään sitä maistaneena voin sanoa helvetin hyvää!! En voinu uskoo että se oikeesti maistu minttusuklaalle fastin paskojen jälkeen, se maistui melkein kaakaolle johon oli ripoteltu minttua, NAM! Sekotin vielä veteen sen, ei olis uskonu, suosittelen kovasti!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pistin tilaten 3 pönttöä Myofusionia kun sitä tääläkin niin kehuttiin, ja kyllä ainakin tuo Banana Perfection on mun makuun ihan kaameeta paskaa, maitoon sekotettuna se on suurinpiirtein yhtä makeaa kuin joku pelkkä makeutusaine, veteen sekotettuna saa alas mutta eipä se nyt kumminkaan niin hääviä oo.. Liian makeeta siis. Mansikka ja vaniljapurkit samalta valmistajalta odottaa maistajaansa..

Tähän mennessä paras on Syntha 6 suklaa&maapähkinävoi maitoon sekotettuna. Muistuttaa maultaan snickersiä mutta vois sekottua vähän paremmin, jää semmosia hiirenpaskoja sheikkeriin vaikka miten koittaa vatkata.

Piti tossa tilata seuraavaks MyoFusionia, mutta ei noi ravintoarvot ihan vakuuta mitä Cytosportin Cmplete Wheyhin vertailin:

Cytosport

Annoskoko--------22 g--------100 g
Energia-----------90 kcal------409 kcal
Rasva-----------1,5g--------6,8 g
tyyd. rasvahapot--1 g
kolesteroli--------50 mg
Hiilihydraatit------1 g----------4,5 g
ravintokuitu-------0 g
sokerit-----------1 g
Proteiini---------18 g---------81,8 g
Kalsium-----------117 mg
Natrium-----------40 mg
Kalium------------105 mg

--------------------------------------------------------------------

Gaspari

Annoskoko--------36 g------100 g
Energia-----------157,5 kcal-437,5 kcal
Rasva-------------3 g-------8,3 g
tyyd. rasvahapot--0,5 g-----1,4 g
kolesteroli---------30 mg----111 mg
Hiilihydraatit-------5 g-------14 g
ravintokuitu -------1 g-------2,7 g
sokerit------------2 g-------5,55 g
Proteiini----------25 g ------69,4 g
Kalsium------------250 mg
Natrium-----------60 mg
Kalium------------210 mg
C-vitamiini--------15 mg
E-vitamiini---------8 IU
D-vitamiini--------100 IU
K-vitamiini---------28 mcg
Tiamiini------------0,525 mg
A-vitamiini--------1250 IU

Itselle tuli tilauksen yhteydessä Cytosportin Muscle Milk chocolate -näytepussi, ja täytyy sanoa että maultaan parasta mitä olen maistanut. Pitkä miinus tuleekin sitten paakuista yms. jotka eivät sitten millään sekoittuneet. Olivat pirun suolaisen makuisia klimppejä? :( En tiedä oliko sitten huono näyte-erä vai kuinka, mutta eivät menneet sekaisin edes tuota shaker-ritilää käytettäessä. Maku parasta, sekoittuvuus ehkä huonointa mitä olen nähnyt.

Itselle tuli tilauksen yhteydessä Cytosportin Muscle Milk chocolate -näytepussi, ja täytyy sanoa että maultaan parasta mitä olen maistanut. Pitkä miinus tuleekin sitten paakuista yms. jotka eivät sitten millään sekoittuneet. Olivat pirun suolaisen makuisia klimppejä? :( En tiedä oliko sitten huono näyte-erä vai kuinka, mutta eivät menneet sekaisin edes tuota shaker-ritilää käytettäessä. Maku parasta, sekoittuvuus ehkä huonointa mitä olen nähnyt.

Kyllä mulla on sekottunu tosi hyvin toi.

Itse tuli joskus ostettua pönttö MuscleMilk minttusulkaata ja se maistu ja haisi aivan navetalta. Olihan se suht paksua tavaraa, mutta ei kyllä tarvi enää koskaa rahoja tuhlata.

Suositut

Back
Ylös Bottom