Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heippa! Mä oon ostamassa ekaa kertaa tota paljon kehuttua Cytosportin proteiinia ja mietin nyt että minkä makuisena sitä tilaisin (maku on tärkeä mulle, monet herat jääny käyttämättä kun ei mene alas). Cookies 'n Creme kuulostaa tosi herkulliselta, mutta sitä en voi ottaa kun se sisältää gluteenia. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:llä on ton lisäksi saatavilla Cocoa Bean, Strawberry Banana ja Vanilla Bean -makuvaihtoehdot. Mitä noista suosittelisitte eniten? Kiitos jo etukäteen!
Mulla on ollut (on edelleen...) tuota Vanilla Beania, ja täytyy sanoa että on aivan käsittämättömän pahaa. Senkin purkin ostin itseasiassa kaverilta, joka myi sen halvalla pois kun ei tykännyt :D
Oon tosin kyllä aika nirso noitten proteiinien suhteen, myofusion on ainut jauhe jota oikeesti pystyn juomaan ilman minkäänlaista yökkäysrefleksiä.
Hei olipas hyvä kun kerroit tämän... olin nimittäin just aikeissa tilata tota vanillaa :D Ehkä mä kokeilen sitä Myofusionia, kun sitäkin on kehuttu paljon... pienemmällä todennäköisyydellä jää sitten käyttämättä se reilu kahden kilon tönikkä (oon itsekin tosi nirso näissä!) Mitä makua suosittelet?
Heippa! Mä oon ostamassa ekaa kertaa tota paljon kehuttua Cytosportin proteiinia ja mietin nyt että minkä makuisena sitä tilaisin (maku on tärkeä mulle, monet herat jääny käyttämättä kun ei mene alas). Cookies 'n Creme kuulostaa tosi herkulliselta, mutta sitä en voi ottaa kun se sisältää gluteenia. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:llä on ton lisäksi saatavilla Cocoa Bean, Strawberry Banana ja Vanilla Bean -makuvaihtoehdot. Mitä noista suosittelisitte eniten? Kiitos jo etukäteen!
Veteen sekotettuna maustamattomat on aivan uskomattoman pahan makuisia mutta ainakin fastin maustetut (mansikka ja suklaa kokeiltu) on aivan törky hyvän makusta, ei liian makeeta eikä mitään laiheeta.
Whey Overdrive 2 banaani. Nyt se tuli vastaan, ei liian makee aidon tuntunen täyteläinen banaanin maku.
Itselle tuli tilauksen yhteydessä Cytosportin Muscle Milk chocolate -näytepussi, ja täytyy sanoa että maultaan parasta mitä olen maistanut. Pitkä miinus tuleekin sitten paakuista yms. jotka eivät sitten millään sekoittuneet. Olivat pirun suolaisen makuisia klimppejä? :( En tiedä oliko sitten huono näyte-erä vai kuinka, mutta eivät menneet sekaisin edes tuota shaker-ritilää käytettäessä. Maku parasta, sekoittuvuus ehkä huonointa mitä olen nähnyt.
Itselle tuli tilauksen yhteydessä Cytosportin Muscle Milk chocolate -näytepussi, ja täytyy sanoa että maultaan parasta mitä olen maistanut. Pitkä miinus tuleekin sitten paakuista yms. jotka eivät sitten millään sekoittuneet. Olivat pirun suolaisen makuisia klimppejä? :( En tiedä oliko sitten huono näyte-erä vai kuinka, mutta eivät menneet sekaisin edes tuota shaker-ritilää käytettäessä. Maku parasta, sekoittuvuus ehkä huonointa mitä olen nähnyt.