Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ennen harrastin UFS:n maustamatonta Whey:tä, mutta nyt kun Tamperee UFS vaihtoi ketjua, niin kävin noukkimassa samasta liikkeestä (nyt Wellmax) FX:n minttusuklaa Whey FX:ää. Maustamaton oli saman hintainen, niin siksi en sitä ostanut... mutta morjeessssss toi on hyvää!

Eka puraisu CytoSportin Cmplete Wheystä, mansikka-banaani makuna... Pala taivasta..!!!

Eka puraisu CytoSportin Cmplete Wheystä, mansikka-banaani makuna... Pala taivasta..!!!

Ite testasin tänään tuota Cocoa Beania. Sekottui todella hyvin ja kaakaon/suklaan maku puski tosi vahvasti läpi, eli hyvää oli. Itteä lähinnä ihmetytti se, että Massin nettisivuilla luvattiin 81,8 grammaa prodea 100 grammaa kohti, mutta purkin kyljessä vastaava luku oli vain 72,7 grammaa. Myös hiilareiden määrä oli yli kaksinkertainen, netissä 4,5g/100g, purkin kyljessä 9,1g/100g.

Tässä lämpiminä kesäiltoina olen tehnyt seuraavanlaisen palkkarin:

Maitoa 5 dl
Kaksi kananmunaa
Whey 1 minttusuklaata 1-1,5 dl
Kreatiinit ja muut "mausteet"
Jääpaloja tai jäämurskaa.

Veivaa sauvasekoittimella smootiksi kaikki muut paitsi jäät. Sen jälkeen jääpalat sekaan tai vielä parempaa jäämurskaa. Koko komeus pakastimeen ja sillä aikaa suihkussa käynti. Suihkun jälkeen nautitaan palkkari aurinkoisella terassilla.

...ja voi jessus että on hyvää. Hieman kuin joisi jotain Baileyssin makuista pirtelö paukkua. Voisi vaikka vannoa että alkoholia on seassa :) todella hyvää, suosittelen..

Pistin tilaten 3 pönttöä Myofusionia kun sitä tääläkin niin kehuttiin, ja kyllä ainakin tuo Banana Perfection on mun makuun ihan kaameeta paskaa, maitoon sekotettuna se on suurinpiirtein yhtä makeaa kuin joku pelkkä makeutusaine, veteen sekotettuna saa alas mutta eipä se nyt kumminkaan niin hääviä oo.. Liian makeeta siis.

Mäkin tilasin pönikän tota minttusuklaan makuisena ja odotin jotain mieletöntä makuelämystä, mutta en saanu sitä alas ollenkaan kun oli niin öklöä :urjo: Toi on mun mielestä koostumukseltaan tosi paksua ja maultaan jotenkin "tunkkaista". Toinen mitä tilasin oli Lean Dessert Protein, makuna banana cream. Maistui ihan koeputkelle :D Onneks ukko tilas samoihin aikoihin ämpärillisen tota Massin vaniljaa, siitä tykkäsin ja sain tehtyä vaihtokaupat :)

Jännä kun muuten tälle tytölle uppoaa lähes kaikki mikä maistuu makealle, mut näissä mä oon tosi ronkeli. Tähän mennessä oon kelpuuttanut ainoastaan Spiritin palkkarit (ehdottomasti parhaita!), American mass blastin (kokemusta vaan minttusuklaan makuisesta) ja nyt tämän Massin vaniljan makuisena :)

Oioi, nyt täytyy kyllä hehkuttaa! Tulee nimittäin tosi hyvää, kun sekoittaa mitallisen tota vaniljan makuista mass wheytä ja pari desiä maitoa + yhden banaanin blenderissä, niin ja jäitä sekaan. Ihanan raikas sheikki :kuola:

Oioi, nyt täytyy kyllä hehkuttaa! Tulee nimittäin tosi hyvää, kun sekoittaa mitallisen tota vaniljan makuista mass wheytä ja pari desiä maitoa + yhden banaanin blenderissä, niin ja jäitä sekaan. Ihanan raikas sheikki :kuola:

Ite vedin yhessä vaiheessa minttusuklaa heraa + maitoa ja banaania blenderiin.. Oli hyvää!

Massin minttusuklaa oli mun mielestä aika sontaa, kyllä kaiken alas saa, mutta toiste en tilaa. :D Sen sijaan massin mansikka on hyvää. Pitäs kokeilla maidonkin kanssa. Cytosportin MuscleMilk suklaa oli kyl luxorin makuista. :P Sport Life Nutrinionin kamat on ihan perus hyviä. Forcen banaani oli taas juotavaa, mutta jälkimaku oli omituinen.

Massin minttusuklaa oli mun mielestä aika sontaa, kyllä kaiken alas saa, mutta toiste en tilaa. :D Sen sijaan massin mansikka on hyvää. .
Hehe, mun mielestä taas toi massin minttusuklaa on tosi hyvää ja näytepussina mukana tullut mansikka taas aika pahaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pakko hehkuttaa (fitnesstukusta) syntraxin nectaria :) näin laktoosivammaisena mahdollisuudet on aika rajatut,mutta tähän asti strawberry kiwi & strawberry mousse ollut nannaa..toi mousse on varmasti aivan omaa laatuaan maitoon sekoitettuna,tässä dieettiläinen odottaa kuumeisesti millon sitä vois sellasessa muodossa nauttia ;)

Sisältö annokselta (27g):

Kaloria 90

Rasvaa 0g
Kolesteroli < 1%
Hiilihydraattia 0g
Kuitua 0g
Sokeri 0g
Proteiinia 22g

Kalsium 160mg
Fosfori 75mg
Magnesium 20mg
Natrium 60mg
Kalium 120mg

Hyi vittu, onko Myofusionin koostumus jotenkin muuttunut?

Ties kuinka monta pönikkää mennyt aikaisemmin mutta tänään korkkasin ensimmäisen minttusuklaani ja se oli kuin jotain vitun kiisseliä...vittu mitä paskaa.

Hyi vittu, onko Myofusionin koostumus jotenkin muuttunut?

Ties kuinka monta pönikkää mennyt aikaisemmin mutta tänään korkkasin ensimmäisen minttusuklaani ja se oli kuin jotain vitun kiisseliä...vittu mitä paskaa.

Sama homma, eka pönikkä ylipäätään Gasparia ja sattui olemaan just minttusuklaa. Odotin saavani suunnilleen orgasmin kaiken hehkutuksen jälkeen mutta kokemus oli enempikin kuin olisi jotain sokerivelliä maistellut :) No kai ton purkin nyt sa menee alas, pitänee yrittää auttasko asiaa jos sekoittais maustamatonta heraa sekaan.

Hei laittakaas tänne parhaimman makuisia proteiinijauhoja, jotka eivät sisällä laktoosia, jos vaan jaksatte! :) itse en meinaa löytää mistään.

Mass Isowhey minttusuklaa on niinkuin pirtelöä, uskoisin että on saman makusta Mass No Lac Pro™ Whey (en ole maistanut mutta on laktoositonta).
Fastilla on VISSIIN jotakin vähälaktoosisia tuotteita mutta en ole maistanut+ Ufs myy whey 2 isolaattia, minkä maku on karmeimmasta päästä (mansikka maistuu pahalle banaanille).

Mass Isowhey minttusuklaa on niinkuin pirtelöä, uskoisin että on saman makusta Mass No Lac Pro™ Whey (en ole maistanut mutta on laktoositonta).
Fastilla on VISSIIN jotakin vähälaktoosisia tuotteita mutta en ole maistanut+ Ufs myy whey 2 isolaattia, minkä maku on karmeimmasta päästä (mansikka maistuu pahalle banaanille).

Oon jostain lukenut, että tuo whey 2 minttusuklaa ois aika hyvän makuista :P osaisko joku kertoa, että onko siinä paljon eroja jos vertaa vaikka Fast hera80 minttusuklaaseen ?

Hera80 alkaa usein pierettää koska siinä on laktoosia (tai ainakin omien oireiden mukaan on) ja tuossa whey2 ei ole laktoosia, hera80 on hirmu kallista 20€ pussi normaalia heraa ja whey2 vielä kalliimpaa mutta se on heraproteiini-isolaattia.

no fitnesstukun whey 100(1kg 25,60e)mansikka on aika jees,laktoosia 0,2g/100g+noi yllä mainitsemani nectarit(eritoten mansikkamousse)29,9e/916g on nannaa,eikä laktoosia ollenkaa..tyyriitä,mutta arvoiltaan enemmän kuin jees.

Protein pudding suklaa oli kyllä positiivinen ylläri, monesti nämä suklaa/kaakao viritykset on niin laimeita makunsa puolesta että aina pitää lisää maustaa. Ja vaihteluna tosiaan että on tuommosta vanukasta, löysää tai tönkköä riippuu miten paljon nestettä laittaa.

Mäkin yllätyin Puddingista. Normaalisti en tykkää suklaaprotskuista mutta toi oli kyllä hyvää. Saman firman muutkin protskut on hyvän makusia.

Suositut

Back
Ylös Bottom