Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tuli Velocity Dietillä kuukauden verran elettyä star nutrition whey 80 minttusuklaalla, rupes se vähän tökkimään loppua kohden mutta pirun hyvää tavaraa pienemmissä erissä. tällä hetkellä kivat traumat tavaraan kyllä :D
jos taas uppois reilu kuukauden päästä kun tarkotus olis ottaa velo v2 :) pitää kokeilla maitoon sotkea ja lisätä vähän kaakaojauhoja ja jos ei silloinkaan uppoa niin sitten säästää noi pari kiloa protskupatukoihin ja ostaa muutaman säkin maustamatonta johon sitten sotkee funlightia tai vastaavaa :rock:

Syntrax Nectar - superhyvää, maistuu siltä, kun jois jotain mehua (paitsi tietty se kahvi, mikä maistuu yllätys yllätys ihan kahvijuomalle).

BSN:n Syntha6 en oo viel maistanut, mutta aion kyllä tilata ja kokeilla. Kuullut siitä pelkkää hyvää.

Ei sillä, että hyvä maku olisi jotenkin kynnys. Kyllä mä juon protskut, vaikka ne maistuis kuinka pahalle. Mutta jos on tarjolla hyvänmakuisia, niin niitä sitten, vaikka joistain joutuu hieman maksamaankin enemmän.

Makupettymykset prodejauhojen suhteen veden kanssa saattaa myös johtua siitä, että laittaa liika vettä :) vie pirusti makua pois, jos liikaa vedellä läträä.

Mass 78%proteiinia, onko 100g(78g protskua) liian paljon 65kg:lle tyypille salin jälkeen? Ie käytän 50g, mut entäs jos sen 100laittaa?

Fastin tuotteet mansikan makusina ja toimii, ei nyt ihan mäkin mansikkapirtelöä oo mut ei kaukanakaan...ja tosiaan ei liikaa vettä 2dl jauhoja ja 3 dl vettä, nam

No sen 1,5-3g/ paino kilo on ok protskua päivässä.

Nyt on suklaa ja mansikka gaineria/recoa Sport Life Nutritionilta, melki saman hintasta kun massin kamat, ja parempaa kuin massin minttusuklaa. Kyllä sitä joi, muttei mitään kovin mahtavaa ollut. :D Ei tartte toiste ostaa.

Vielä kysymyksenä vain: miten porukka viitii ostaa saakelin kallista FASTin kamaa? Sehän on aiva sika hintasta, ja laadullisesti noissa juuri mitään eroja oikeasti ole. Mitä pussi maksaa jotain 20+€/800g. Se hera siis, olikohan noi recot jne kalliimpiakin vielä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä kysymyksenä vain: miten porukka viitii ostaa saakelin kallista FASTin kamaa? Sehän on aiva sika hintasta, ja laadullisesti noissa juuri mitään eroja oikeasti ole. Mitä pussi maksaa jotain 20+€/800g. Se hera siis, olikohan noi recot jne kalliimpiakin vielä.

On niissä laatueroja muttei suinkaan Fastin hyväksi.

UFS Whey maustamaton :haart:
Komppaan tätä. Maidon kanssa (illalla) on jopa vielä parempaa. Hyvää, ja ah niin halpaa.

Arginiini pitää vielä vetää tilkalla mehutiivistettä, se on vähän pahaa jo.

Mä oon lämmennyt Wellmaxista haettuihin Eiselt-protskuihin. Suklaabansku Whey FX ja Protec melko hyviä ja sekoittui iisisti. Myös Gasparin Myofusion on suklaana ihan hyvää.

Mulla ei noista eri merkeistä heroissa hirveesti kokemusta ole, mutta parhaimmalta tähän mennessä on maistunut Fastin Hera80 Toffee. Aivan törkeen hyvää. Kumma kyllä American Pro Wheyn (eli Fastin) suklaa on sitten taas täyttä kuraa.. Minttusuklaata on kokeiltava seuraavaks, kun näissä Fasteissa taidan pysyä hetken vielä. Sen verran hyvään hintaan niitä saan..

Ehdottomasti Herbalife, koska sitä voi sekottaa ihan mihin haluu oman maun mukaan. Sellaisenaankin jo paremman makusta ku ykskään muu jauhe, mitä oon kokeillu. Sitä vois vetää vaikka 5 päivässä pelkän maun takia.

mä käytän pelkästään gasparin myo fusionia. ihan sama mikä maku on kyseessä niin on todellakin parempaa kuin mäkkärin pirtelö. ja siis kyseessä pelkkä hera. tällä hetkellä pöydälle seisoo pönttö tuplasuklaata ja banaania ja näitä kahta sekoittamalla tulee päivän paras hetki. salillakin jo monesti aattelee, että "pari vielä ja sitten saa sitä ihanaa palkkaria taas..."

OIKEESTI! ihan sairaan hyvää!

Cytosport Muscle Milk?

Makuina mm:

Banana Creme
Cookies 'n Creme
Vanilla Creme
Chocolate
Orange Creme
Chocolate Banana Crunch
Rocky Road
Peach Mango
Peanut Butter Chocolate