Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Ei nyt ehkä ihan oikea triidi mutta kysytääs kuitenkin. Paljonko tuota Mass Recoveryä olis hyvä ottaa palautusjuomana?

Voisinhan mä tässä samalla mainita että tuo Recovery suklaa on ihan ok:n makusta, vaikka hiukan liian makeaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole kokemusta kuin Finnmaxin metsämarjasta sekä kaakaosta. Voin sanoa että palkkari ei voi olla (ainakaan kovin paljoa) parempaa kuin tuo metsämarja! Ihan sairaan hyvää. Kaakao nyt menee alas.

Ei nyt ehkä ihan oikea triidi mutta kysytääs kuitenkin. Paljonko tuota Mass Recoveryä olis hyvä ottaa palautusjuomana?

Voisinhan mä tässä samalla mainita että tuo Recovery suklaa on ihan ok:n makusta, vaikka hiukan liian makeaa.

Ite mätkin aina 2 mittaa ennen treeniä ja 3 mittaa treenin jälkeen

Paljonkos tota välipäivinä kannattaa ottaa, vai ottaakko ollenkaa?

Välipäivinä kannattaa mielummin ottaa pelkkää Wheytä jos haluaa lisäprotskua, turhaa alkaa nopeita hiilareita itteensä ottaan jauhoina kun yleensä se kaloreiden saanti ei ole se ongelma.

Massin minttusuklaa Reco ja herana Massin minttusuklaa. Hyvän makuisia jauhoja :)

Meikä kans tykkää, maitoon kun sekoittaa niin menee aivan kaakaon korvikkeena. Ei ole väliä onko Recoa vai heraa hyvää molempina, itse tykkään vain sekoitella omista purkeista malton ja heran että voi laittaa vähän enempi heraa ;)

Älä turhaan, bodausmielessä hyötyä on suurin piirtein saman verran kuin karkkipussilla.

Noh noh.. tuleehan sieltä prodeakin, ettei ihan pelkkää sokrua vedä niin kuin karamellissä.

Ei käsitä, kuinka jotku voi pitää noista protskujen mauista, itte testannu UFC whey maustamatonta ja whey1 minttusuklaata sekä fastin hera80 toffeeta, ja nekin pitänyt laittaa maitoon, lisätä kaakaota pari lusikallista ja kulauttaa koko satsi kerralla naamarii, jottei maku puistattaas kun sen kerran.

Viimeksi sekoittelin oman palkkarini SELF Omninutrition Micro Whey cafe latte mausta ja siitä tuli ehdottomasti elämäni parhaan makauinen palkkari. Palkkareita on tullut maisteltua kymmeniä vuosien varrella ja tämä yllätti kyllä todella positiivisesti. Saman valmistajan persikka oli kanssa aika raikas ja hyvä.

Viimeksi sekoittelin oman palkkarini SELF Omninutrition Micro Whey cafe latte mausta ja siitä tuli ehdottomasti elämäni parhaan makauinen palkkari. Palkkareita on tullut maisteltua kymmeniä vuosien varrella ja tämä yllätti kyllä todella positiivisesti. Saman valmistajan persikka oli kanssa aika raikas ja hyvä.

Itse ostin saman valmistajan kaakaon makuista ja on myös eritäin hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom