Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n00kie
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Kertokaas mikä on parhaimman makuinen protskujauhe tai millä tavalla sitä makua vielä parannatte? oon ite ostoaikeissa ja se maku on tärkeä juttu :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite tykkään ainakin Sportpharman herasta (suklaa ja mansikka, mansikka ehkä aavistuksen parempi) ja ovat muutenkin hyvää tavaraa.

Prolabin Pure Whey ja SportPharma saa täältäkin äänet ja molemmat toki vanilijaa, ainakin mun makuun.

Välipalajauhouista XL:n vanilija on kans hiton hyvää.

Tosin kaikki edellä mainitut on aika imeliä ja kestää hyvin jatkaa maustamattomalla jauholla, sitten saakin maun säädettyä just mieleisekseen.

Tuo ABB pitänee sitten testata seuraavaksi.

En ole hirveän monta merkkiä koittanut, mutta kyllä tähän mennessä tuo perus Whey3 on maistunut parhaimmalta(mansikkana tai suklaana)

Pure Whey suklaa on ylivoimainen, joskin otokseni on pieni. Pakkiksen jätkille tiedoksi, että jumalauta jos se on joskus loppu kun tulen ostamaan niin läski tummuu...

luumu sanoi:
Pure Whey suklaa on ylivoimainen, joskin otokseni on pieni. Pakkiksen jätkille tiedoksi, että jumalauta jos se on joskus loppu kun tulen ostamaan niin läski tummuu...
:eek: iik

Ei lopu, tosin otimme tuon ABB:n nyt messiin, siinä on paremmat arvot ja maistuneekin samalle. 75 gemmiä prodea ja vain 7g hiilaria.

Itse en tykännyt Fast Hera80 vaniljan mausta, mutta vadelma on ihan jees joskin kovin makeaa.

Maustamattomat hera- ja maitoproteiinit.

Maustamattomat herat ja uus riisiprotksku on aika mautonta (hyvää). ;)

Ei oo kyl edelleenkään Fastin Whey3 vanilja-banaania voittanutta! (vai olikohan toi banaani siinä messissä, en muista)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom