Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n00kie
  • Aloitettu Aloitettu
JonZaI sanoi:
Bull's Basic protein -suklaa ;parasta mitä on. :rock:

muistan ensimmäiset kerrat ku tuota koitin veteen sekoittaa..niin ensi reaktio oli -> :urjo: mut itse kysymykseen nää xl proteinit suklaa/mansikka ovat todella hyviä ja arvot hivelevät täydellisyyttä ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi toimiva vaihtoehto Fastin hera80:n maustamiseksi on esim Prolabin Purewhey, sitä ei tarvitse laittaa kun 1/3 kokonaismäärästä ja tulee ainakin mun makuuni todella hyvän makuista. Prolabiakin parempaa on ehkä Sport Pharman herat. Minulla toimii parhaiten vanilijanmaku.

Mike sanoi:
Winsu, korkkaan varmaan itelleni jossain vaiheessa suklaan makuisen ABB:n, tuu maistamaan sitten, voi olla että on parempaa.

Sitten sellaista puolueetonta kommenttia niin tulee mahdollisesti merkin vaihto, jos se nyt niin hyvää on kuin epäilet. :kuola:

Toi n-large 2 mansikkainen oli ainaskin ihan poritiivinen ostos palkkarina kun maidon sekaan sheikkasi. Ehkä vähän turhan makea mut voi johtua osittain hyla-maidostakin...

ToughGrip sanoi:
Sitten sellaista puolueetonta kommenttia niin tulee mahdollisesti merkin vaihto, jos se nyt niin hyvää on kuin epäilet. :kuola:

Toi n-large 2 mansikkainen oli ainaskin ihan poritiivinen ostos palkkarina kun maidon sekaan sheikkasi. Ehkä vähän turhan makea mut voi johtua osittain hyla-maidostakin...
No minä nyt en valehtele, muutenhan kehuisin kaikkia myymiämme tuotteita.

Optimum Nutrion Whey minttusuklaan makuisena. Parhaimman makuinen tähän mennessä maistamistani proteiineista. Ei liian makea eikä keinotekoisen makuinen, maistuu yhtä hyvälle purkin loppupuollella kuin aloittaessa. Makuun ei kyllästy.

XL suklaakin on hyvää mutta alkaa tökkimään pussin loppupuolella, sen verran makeeta on.

Timba79 sanoi:
Yksi toimiva vaihtoehto Fastin hera80:n maustamiseksi on esim Prolabin Purewhey, sitä ei tarvitse laittaa kun 1/3 kokonaismäärästä ja tulee ainakin mun makuuni todella hyvän makuista. Prolabiakin parempaa on ehkä Sport Pharman herat. Minulla toimii parhaiten vanilijanmaku.
joo kiitti tästä vaniljalla vois tosiaan "laimentaa" hyvin tota perusheraa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom