Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heikki sanoi:Toistaiseksi parasta mitä olen maistanut on Sportpharman suklaa.
Winsu, korkkaan varmaan itelleni jossain vaiheessa suklaan makuisen ABB:n, tuu maistamaan sitten, voi olla että on parempaa.Wintikka sanoi:Veit molon suustani! Joutu hamstraamaan 2 prk Miken lastista. Ylivoimaisesti parhaan makuista.....
HÄH? eihän krea maistu miltään ainakaan mitä mä oon maistanu (evoa ja fastia)!!! gluta ei ainakaan maistu mitenkään hyvälle :jahas: !tmee sanoi:Evolution ion92 suklaa :urjo: menee jotenki ku pitää nenästä kiinni.
US XL PROTEIN suklaa :thumbs:
Hera80 maustamaton ei hirveän hyvää jos sekottaa veteen kaakaojauheen kanssa ja kun lisää vielä glutamiinit, hiilarit, kreatiinit niin kyllä tekee tiukkaa saada alas .. maidon kanssa maistuu heti paremmalle
Kipi I sanoi:US XL mansikka ja suklaata olen maistanut! suklaa parempi koska puuroutuu enemmän. Mites noi banaani ja vanilja? puuroutuuko/onko hyvvee?
Jampsu sanoi:HÄH? eihän krea maistu miltään ainakaan mitä mä oon maistanu (evoa ja fastia)!!! gluta ei ainakaan maistu mitenkään hyvälle :jahas: !
teri sanoi:Ite en tosta banaanista hirveesti välitä, sotken sen tosin aina veteen. Jos kerkee olee shakerissa 10 s., niin joutuu lapioimaan suuhun, eli puuroutuu todella nopeesti..