Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n00kie
  • Aloitettu Aloitettu
omatekoinen maustettu

Maustamaton hera + kaakaojauhe + vesi = parasta. Maustetut on mielestäni liian makeita (fast, sf protein). Eli jos joku on aina vetänyt vain maustettuja, niin kannattaa kokeilla myös maustaa itse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
US XL mansikka ja suklaata olen maistanut! suklaa parempi koska puuroutuu enemmän. Mites noi banaani ja vanilja? puuroutuuko/onko hyvvee?

ABB:n Protskut kaikki melkeen kokeiltu ja suosittelen lämpimästi. Etenkin makeasta pitävälle.(ei sisällä aspartaamia) Wrangen whey 100% on mielestäni maultaan aivan yliveto. Sen kun sekoittaa puuroon, niin täydellisen aterian ainekset olis siinä...

Ihan kymppi maultaan on myöskin ABB:n EXTREME BODY RTD 50 Berries'n cream -tölkkijuoma!

Täältäkin ääni SportPharmalle, suklaata ja mansikkaa on syöty pönikkä molempia ja molemmat oli tosi hyviä. Kuitenkin parhaiten minulle maistui suklaa. Tuo ABB pitää testata ehdottomasti.

Fastin Pro Mix on hyvä.
Sportpharman meal replacement suklaa on ihan hirveä, liekö sitten eri maku kun niitten paljon kehutussa protskujauhossa?

Evolution ion92 suklaa :urjo: menee jotenki ku pitää nenästä kiinni.
US XL PROTEIN suklaa :thumbs:
Hera80 maustamaton ei hirveän hyvää jos sekottaa veteen kaakaojauheen kanssa ja kun lisää vielä glutamiinit, hiilarit, kreatiinit niin kyllä tekee tiukkaa saada alas :david:.. maidon kanssa maistuu heti paremmalle

Offtopic:
Tuli tuota fastin Massaakin syötyä 1.5kg vanilia/banaani makuisena, ihan hyvää oli vaikka en vaniliasta niin pidäkkään :thumbs:

Annan ääneni Prolabin ja US-Product Linen tuotteille.

tmee sanoi:
Evolution ion92 suklaa :urjo: menee jotenki ku pitää nenästä kiinni.
US XL PROTEIN suklaa :thumbs:
Hera80 maustamaton ei hirveän hyvää jos sekottaa veteen kaakaojauheen kanssa ja kun lisää vielä glutamiinit, hiilarit, kreatiinit niin kyllä tekee tiukkaa saada alas :david:.. maidon kanssa maistuu heti paremmalle
HÄH? eihän krea maistu miltään ainakaan mitä mä oon maistanu :hyper: (evoa ja fastia)!!! gluta ei ainakaan maistu mitenkään hyvälle :jahas: !

Montaa merkkiä ei vielä kokeiltu mutta ainaki fastin hera80 vanilija oli aivan sairaan imelää, joskus meinas nousta takasin ylös. Nyt ostin Fastin Whey3 vadelmaa.. se meni pelkästään vedenkanssakin, ja on vielä ihan hyvää

Kipi I sanoi:
US XL mansikka ja suklaata olen maistanut! suklaa parempi koska puuroutuu enemmän. Mites noi banaani ja vanilja? puuroutuuko/onko hyvvee?

Ite en tosta banaanista hirveesti välitä, sotken sen tosin aina veteen. Jos kerkee olee shakerissa 10 s., niin joutuu lapioimaan suuhun, eli puuroutuu todella nopeesti.

Parhaimpana pidän Prolabin vanilija Pure Wheytä. Siihenkin tosin alko kyllästymään purkin loppuvaiheessa. Aika teollinen maku.

Jampsu sanoi:
HÄH? eihän krea maistu miltään ainakaan mitä mä oon maistanu :hyper: (evoa ja fastia)!!! gluta ei ainakaan maistu mitenkään hyvälle :jahas: !

No itseasiassa ei noi oikeastaan makua muuta lukuunottamatta glutamiinia, joka ei kyllä hyvälle maistu.. :rolleyes:

Fastin hera80 maustettuna mansikalla sekoitettuna puoleen litraan vettä ja puoleen desiin sitruunamehua. Sitruunamehu poistaa ällöttävän imelyyden ja tuo ihanan raikkauden.
Kannattaa ostaa marketeista niitä valmiita sitruunamehuja puolen litran pulloissa

Prolabin Pure Whey on minunkin suosikki maun suhteen. Siinä on tosin turhan paljon hiilareita. FASTin Whey3 on toinen hyvä. Tällä hetkellä on menossa 3 kg purkki Leaderin Whey Protein+, ja se maistuu todella keinotekoiselle. Hyvä hinta-proteiini-suhde tosin.

teri sanoi:
Ite en tosta banaanista hirveesti välitä, sotken sen tosin aina veteen. Jos kerkee olee shakerissa 10 s., niin joutuu lapioimaan suuhun, eli puuroutuu todella nopeesti..

Jeps, toi banaanin makuinen puuroutuu tosi vauhdilla, mikä on toisaalta ihan Ok juttu..täyttää masua enempi jne. :)
Mutta toi banaanin maku ei tosiaankaan ole mikään erikoinen. Liian makeaa ja keinotekoista. XL:n suklaa on parasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom