Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja n00kie
  • Aloitettu Aloitettu
En paljoa oo maistellu mutta oma lista on tämän tyyppinen

1. Fastin whey3 suklaana on herkku tosin aika makee.
2. SportPharman whey suklaana ei häviä paljoakaan fastille, toisinaan maistuu jopa paremmin kuin fasti.

Pure Wheyn suklaa on kans aika hyvä tosin siinä on joku jälkimaku mistä en tykää niin hirveesti.

Protein Xl suklaana uppoo myös, tosin miun mielestä siinä on joku banaani typpinen sivu/jälkimaku(ois parempi jos ei ois, siis sitä makua)

Oon aika suklaa poika :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fastilta: hera80 mansikka ja whey3 suklaa

Olin kyläilemässä tuossa länsinaapurissa ja maistoin AST Sport Science-merkkistä protskua. Maku oli Fruit Punch ja paremman makuista en ole vielä tavannut. Kyseistä merkkiä ei mielestäni taideta maahan tuoda? Kuulin että olisi Ruotsissa melko suosittu (jenkki)merkki. Ihan asiallista tavaraa kaikenkaikkiaan.

Evo Whey3 mansikka on minun todella herkälle makuaistilleni parhaimman makuinen, ei liian imelä.

Proslow veden kanssa :rock:
No ei vainen, kokemusta vasta Evon ja Fastin Whey3 mansikasta. Fast vie voiton. Parhaillaan menossa Proslow & Whey3 sekoitus :kuola:

niin kyllähän se evon entinen ion92 nyk whey3 mansikka on edelleen mun suosikki, sellanen mieto
mansikan maku, vastaava suklaa taasen kauheeta kuravelliä mielestäni

SF:n sitruuna-mansikka After Training on tosi herkullista. :kuola:

aisamasa sanoi:
ABB:n PurePro mansikka/banaani on ylivoimaisesti parhaanmakuinen.
Seuraavana Optimum 100% Whey.

Minun makuuni tuo ABBn m/b on vähän turhan imelä.. En kyllä toista tonkkaa ota samaa makua. Prolabin purewhey mansikka ja ON 100% vanilla ice-cream ovat tähän mennessä kokeilluista olleet kirkas kärki.

Jos mennään sitten valmisjuomiin, niin ABBn purepro cream&cookies on niin nannaa ettei kehtaa edes sanoa. Ensimmäistä kertaa joudun olemaan miken kanssa jostain pahasti eri mieltä, sillä purepro vanilla oli mielestäni säälittävää vetistä litkua.

Eipä oo itellä valittamista optimum nutritionin 100% whey:stäkään :kippis1: Eipä kyllä ole muitakaan tullut kokeiltua vielä.

JonZaI sanoi:
Bull's Basic protein -suklaa ;parasta mitä on. :rock:
ootko maistanu XL protein suklaata? eikä toi bull's mitään erikoista ole olen yhden pussin käyttänyt ja eikä ollu mitään erikoista!

kyl se on aika lailla makuasia..sano musti ku muniasa nuoli..itselläni nyt XL proteinin suklaa ja oon tykänny.mut ehkä paras kaikista mitä oon koskaan maistanu on niin oli joku FASTin punases pussissa oleva valmis palkkari..oisko ollu massa..sitä söin banaani/vanilja-makuisena ja oli nannaa :kuola: helvetin hyvää tulee myös sillai että ottaa iha maustamattomat jauhot ja maustaa itse kaakaojauholla tms. makunsa mukaan :rock:

Hape sanoi:
kyl se on aika lailla makuasia..sano musti ku muniasa nuoli..itselläni nyt XL proteinin suklaa ja oon tykänny.mut ehkä paras kaikista mitä oon koskaan maistanu on niin oli joku FASTin punases pussissa oleva valmis palkkari..oisko ollu massa..sitä söin banaani/vanilja-makuisena ja oli nannaa :kuola: helvetin hyvää tulee myös sillai että ottaa iha maustamattomat jauhot ja maustaa itse kaakaojauholla tms. makunsa mukaan :rock:
mitäs muita ehdotuksia olis ku kaakaojauhe..harkittin jos ostais sen 5kg:n pussin heraa täält pakkikselt...

Pakkiksen kauppaan vois säätää jonkun maistiaispaketin joka sisältäisi 10g montaa eri makua ja merkkiä. On meinaan turhauttavaa ostaa kilo jotain prodea maistiaiseksi ja todeta että pahaa on.

Välipalaksi olen itse valinnut XL:n, mutta heraproteiinini en ole vielä valinnut. Montaa eri merkkiä on tullut testattua mutta mikään ei ole vielä säväyttänyt.

Fastin Hera80 maustamattomana on ainoa mitä on tullut kokeiltua Turboheran lisäksi, ja maku on niin hyvä ettei tee mieli edes muuta kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom