Parhaat yläselän/hartioiden liikkeet?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eli haluaisin vaan kysellä mikä juuri sun mielestä on tehokkain/hauskin/yksinkertaisesti paras, yläselkää ja hartiota kuormittavat liike?:) Samalla yritän teiltä saada vaikutteita omaan treenaamiseen ja uusia vinkkejä! Pistäkää ihmeessä myös omakeksimiä liikkeitä?:D

^

Mä en ole kyllä ikinä kuullut pystysoutua käytettävän yläselän treenaukseen?

Yleensäkin olkapäiden (sivulohko) ja epäkkäiden treenaukseen.

Hyvät liikkeet --> Maastaveto, kulmasoutu jne.....

Olkapäille sitten ihan omat liikkeet, mutta en ollut varma tarkoititko hartioilla epäkkäitä, vai mitä?

yläselälle (epäkkäät) olankohautuksia, mavea, pystysoutua kapealla otteella

olkapäille pystypunnerrus/ntp, vipunostot sivuille, takaolkapäille viparit kulmassa tai koneessa

Eli haluaisin vaan kysellä mikä juuri sun mielestä on tehokkain/hauskin/yksinkertaisesti paras, yläselkää ja hartiota kuormittavat liike?:) Samalla yritän teiltä saada vaikutteita omaan treenaamiseen ja uusia vinkkejä! Pistäkää ihmeessä myös omakeksimiä liikkeitä?:D

Yläselälle ylätalja. Se on mun mielestä oikeasti hauska laite treenata selkää, kun vain oppii siirtämään kuormituksen tosiaan sille selälle, eikä hauiksille.

Kulmasoutu on kova liike! Ite tykkään tehä molemmilla eli tangolla ja kässäril!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Pystysoutu ja leuanveto aivan kingejä liikkeitä yläselälle ja hartiolle. Ylätalja oikeasti hyvällä tekniikalla eikä millään heijarilla ottaa myös mukavasti selkään...

Itse tänään salilla huomasin, että ylätalja veto taakse ottaa jotenkin ''enemmän'' latseihin, tuntu siel latsil paljon paremmin sen jälkeen kun oli vetäny niskaan sen tangon, kun normaalisti teen eteen! tuskin kuitenkaan mitään väliä oikeastaan vetääkö eteen vai taakse, tolla kasvamisella?

Itse tänään salilla huomasin, että ylätalja veto taakse ottaa jotenkin ''enemmän'' latseihin, tuntu siel latsil paljon paremmin sen jälkeen kun oli vetäny niskaan sen tangon, kun normaalisti teen eteen! tuskin kuitenkaan mitään väliä oikeastaan vetääkö eteen vai taakse, tolla kasvamisella?

Tuon pitäis olla just päinvastoin, tai ainakin itsellani eteen tehtyna ottaa paljon paremmin latseihin, taakse kun tekee ni epäkkäät vaan ottaa hittiä ja muutenkin taitaa olla olkapäät vähän luonnottomassa asennossa kun taakse vetää, itse en ainakaan yhtään tykkää taakse vetää.

selälle leuat, kulmis ja mave. Hartioille sitten pystypunnerrus, pystysoutu ja erilaiset viparit. Pystysoutu ottaa hartialihaksen etu-, keski- ja takaosaan ja myös koko epäkäslihakseen(näin sanotaan aikakin lihaskuntoharjoittelun anatomiaa -kirjassa ja empiiristen havaintojen perusteella olen samaa mieltä).

Maastaveto on mulla ainaki saanu hyvää kasvua aikaan hartioissa kun sitä aloin tekee.
Ero oli parissa viikossa jopa ihan silmin huomattava.

Suositut

Back
Ylös Bottom