Parhaat VALMISruoat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sharona
  • Aloitettu Aloitettu
Sattui kaupassa silmään oikein kunnon PROTEIINIPITOINEN kiusaus:

PreviewAgent.fwx

No paljonkos siinä sitten on sitä roheiinia kysytte nyt varmaan?

Ravintoarvo / 100g tuotetta:

Energiaa: 400 kJ
Energiaa: 100 kcal
Proteiinia: 3,7 g
Hiilihydraattia:10 g
Rasvaa: 4,4 g

Eli järisyttävät 11g per annos... :face:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näitä Kitchen Joy Panang Curry kuutioita tulee aina joskus vedettyä. On kyllä paras valmisruoka mitä oon syönyt.
KitchenJoy_PanangCurryBroileri_Jasmiiniriisilla_350g_b-238x200.png

Komppaan, nuo pakaste kinut on parasta tähän mennessä. En kyllä oo juurikaan muita valmisruokia syöny vuosiin ja noitakin vaan pakon edessä jossei parempaan mahollisuuksia.

Terveellistä valmisruokaa?

Onko kellään heittää niksiä suht terveelliseen valmisruokaan? Ykköskriteerinä pitäisin transrasvojen ja epäterveellisten lisäaineiden vähäistä määrää, mutta esim. suolan ja rasvojen määrä ei kauheasti häiritse. Myöskään hiilaria en pelkää.

Thai cube, maustetut tonnikalat (pirkka/rainbow), hernekeitto (tai keitot yleensä) ja grillattu broileri tms. tiskiltä varmaan terveellisempää kuin "peruseinekset". Itse tekisin ihan suosiolla itse safkat ja pakastaisin tulevaa käyttöä varten, koska ei noiden einesten hinta/laatu -suhde ole mitenkään hyvä. Samalla hinnalla saa varmasti jotain parempaa tehtyä itse niin maulta kuin ravintoarvoiltaan.

Mielestäni kananugettiaikakauden parhaimpia valmistekosiakanasta.

Tämä oli todella hyvä "eines" 2-3 vuotta sitten, tuotteesta näki selvästi että kyse oli kuutioidusta kanan fileestä. Mutta sitten jokin muuttui, ja maukas kuutioitu file muuttuikin ihmeellisiksi mauttomiksi palleroiksi. Ei voinut verratakkaan entiseen, oli pakko lopettaa noiden syöminen kun ei enää maistunut. Mitä lie koneellisesti erotettua kuraa nykyään..

Olipas muuten hyvä kirjoitus ja antaa ajattelemista täältäkin läjäpäin löytyville ravintofanaatikoille. Olen nähnyt useamman esim. sanovan, etteivät laita suuhunsa mitään E-koodia. Fiksumpaa olisi osata välttää oikeita E-koodeja, koska kaikki niistä ei tosiaan ole pahoja ja tuolla tavalla tekee vain elämästään hankalaa.

Onkos nuo mäkkärin mainostamat nugetit nyt sitä puhdasta kanafilettä kun mainoksessa joku aika sitten niin mainostettiin? Tekis mieli hakea kohta mutta jos on samaa jauhettua shittiä nii jätän väliin.

No huh huh, jos se on rintafilettä niin mitä tosta 47 prosentista se loppu sitten on :D 100% fileetä mainostetaan ja totuus 47%, kyllä tässä taas kuluttajaa kustaan silmään.

No huh huh, jos se on rintafilettä niin mitä tosta 47 prosentista se loppu sitten on :D 100% fileetä mainostetaan ja totuus 47%, kyllä tässä taas kuluttajaa kustaan silmään.

Tai sitten se kuluttaja on vitun tyhmä. Luullakseni tuohon 100% jauhettu fileestä -mainostus johtuu ihan vaan siitä, että aiemminhan nugetteihin oli kiva heittää luutkin sekaan. Sitten toisekseen saa olla kyllä kunnon idiootti, jos luulee, että nugetin lihapitoisuus on 100%. Millä sä sen korppujauhon siinä korvaisit?

No joo ei oikeen aamutuimalla aivot pelaa. Tosiaan noinhan se on mutta 47 prosenttia lihaa on silti vähän, eipä noilta mäkkärin pöperöiltä muuta voi odottaakaan.

No joo ei oikeen aamutuimalla aivot pelaa. Tosiaan noinhan se on mutta 47 prosenttia lihaa on silti vähän, eipä noilta mäkkärin pöperöiltä muuta voi odottaakaan.
Jep, samaa mieltä että silti tuo on pirun vähän lihaa. Jos otat sen köntsän sisältä lihaa ja kuorit kuoret toiseen kasaan. Niin veikkaan että se lihaköntti painaa vaa'assa enemmän kuin nuo kuoret. Ei toi vaan voi olla 100 % filettä. Joku vois selittää.

Asiaa enempää pohtimatta tajusin että taitaa tuo 100 % tarkoittaa sitä, että siitä lihasta mitä siihen nugettiin on käytetty on 100% filettä, eikä esim luuta ja nahkaa. Loppu 53% on sitten jauhoja ja muita sidosaineita.

Edit. Olin vaan hidas ajatuksieni kanssa näköjään. Samaan päätökseen oli tullut hermanni jo ylempänä. Mutta parastahan olisi, jos olisi vain fileepala pyöritelty mausteessa ja jauhoissa, sen jälkeen rasvaan tiriseen. Olisi lihapitoisuus jo aika napakka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom