Parhaat VALMISruoat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sharona
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Grillitiskiltä Mustamakkaraa neljällä eurolla, kaveriksi rasvaton piimä :rock:
Tuosta ei paljoa duunarin eväs parane.

Kitchen Joy merkkiset Thai Cube purkit. Kaupan pakastealtaasta, 6 min mikrossa ja valmista, on hyvää. Kylkeen rahka ja pari lasia maitoa niin on jo hyvät prodet ja kaloritkin setissä. Lisäksi tälleen massalla tulee syötyä varsin usein ihan pakastepizzoja. Esim. nuo Casa di Mama't on perkeleen hyviä eikä ainakaan itsellä ole lihaskasvua hidastanut vaikka onkin tätä parjattua einestä!

Näitä kiinanlaatikoita oon itekkin syöny viime duunissa. ostin aina mukaan tonnikalapurkin, raejuuston tai feta+oliivi+valkosipulikombon. Joskus vedin kaks tollasta aina safkiksella.

Jees noita kuutioita tuntus tänäpäivänä olevan useita erillaisia ja finduksen pakasteetkaan ei oo ihan shaipaa..

Ps. vitsi nuo mrNICEGUY:n tagit tos alaal on sairaan hauskoja..kyl tääl on jengi pihalla :D LOLOLOL..painoi nous parissa päivässä kolme päivää hahhhahahaah ei vittu mie hajoon ihan just :D olen bs bulkilla :D

maksalaatikko on kyl hyvää.. sit kalapaistos! tuli syötyä paljon lounastauoilla ennen ku pääs opiskelemaan.

Suosittelen kaikille maksalaatikosta ja etenkin "valmis" hakeutumaan hoitoon. Kaippa ne sielläkin syöttäisivät tota ulostetta pahempaa tavaraa kera rusinoiden. Ties vaikka mansikkahillolla ja kermavaahdolla.

Tämänhetkinen suosikkini on Chipstersin kirjolohipyörykät, ainakin lupailevat että noissa olisi väh. 85% kalaa. Noi kun jaksaa mikron sijasta paistaa ja tehdä vielä jonkun tomaattikastikkeen niin vievät kielen mennessään. Tietenkin perinteiset veriletut maistuvat myös aina silloin tällöin.

http://www.tiesydameen.fi/tuote?nimi=Via+Kana-vuohenjuustopasta&id=12319456

http://www.tiesydameen.fi/tuote?nimi=Via+Pasta+Bolognese&id=12319457

Näitä ostan jos löytyy ja on pakko tien päällä jotain mikrossa lämmitettävää syödä. Tai jotain valmislasagnea.

BTW. einesruokien ravintoarvoja ei kannata tuijottaa sokeasti, suurin protskujauhojen ostaja ei ole bodarit vaan ruokateollisuus, ravintoarvot meikataan kuntoon lisäämällä synteettisiä vitamiineja, mineraaleja ja protskujauhoja.
Samaan lopputulokseen pääsee kun ottaa monivitamiinin ja vähän heraa sen prosessoidun mössön päälle minkä erehtyi ostamaan, mutta jossa ei protskua ole :(

HK Pekonipihvi

:lol2:
Hyiiiiii vittu! Ostin tollasen lootan heräteostoksena kun kaupassa ohi kävelin. Ajattelin että on pakko maistaa. No ei tarvitse maistaa toista kertaa. Olen melko kaikkiruokainen ja siedän pahaakin ruokaa, mutta tämä oli jo niin pohjanoteeraus, että maistoin yhden palan ja loput heitin meneen. Siis niin järkyttävää anaalikakkaa, että ei edes vituta että ostin ton, vaan naurattaa lähinnä.

Mikä vittu teitä siellä HK:lla vaivaa? Häh? Antakaa mulle samat aineet mitä noissa pihveissä on ja kilo ripulia, niin en silti saa noin paskaa aikaiseksi vaikka miten yrittäisin. Millainen ihminen siellä oikein on makutuomarina? Kuka päättää mitä laitetaan myyntiin? Joku umpisairas sadisti tai maailman sarkastisin ihminen? Elävä trolli? Ei se tosissaan ainakaan voi olla. Eihän?

Saarioisen ruukut on ihan hyviä. Oliko ne Saarioisten? Härkäruukku, Kinkku-Pekoniruukku omnomnom

ddf57965ce.jpg

Rainbow:n tandoori chicken on pirun hyvää, hintaa tollaselle paketille 2,05e, ravinotarvotkin ihan hyviä. Ei muuten taida sisältää ainuttakaan lisäainetta :)

Hinta vaan aika pirun suolainen. Tuolla rahalla saa vaikka kuinka paljon kauraa + heraa :) Mutta ehkä se on kaikissa valmisruuissa vähän sama.

Jos näistä eineistä puhutaan niin ainoa joka mulle joskus harvoin uppoaa on hernesoppa. Yleensä tungen purkilliseen mukaan tonnikalaa että ravintoarvot tulevat järkevämmiksi.

Listatkaa myös niitä missä on ne parhaat ravintosisällöt
Ruokailu ei ole makunautinto. Ei mikään Nautinto. Se on suoritus.
.... jooh, oon dietillä..

Listatkaa myös niitä missä on ne parhaat ravintosisällöt
Ruokailu ei ole makunautinto. Ei mikään Nautinto. Se on suoritus.
.... jooh, oon dietillä..
kirjolohipyorykat.jpg

Chipsters kirjolohipyörykät, 85% kalaa.
Hinta lidlissä alle 2e/300g, s-marketissa vähän päälle 2e.Kaloreita tulee ihan kivasti, mutta nehän tulee hyvistä rasvoista :) Runsaasti omega-3 rasvahappoja, jotka tutkimusten mukaan auttaa rasvanpoltossa :D
Tässä vielä ravintoarvot:

Energiaa: 927 kJ/ 221 kcal
Proteiinia: 15,3 g
Hiilihydraattia: 7,0 g
josta sokeria: 0,9 g
josta laktoosia: 0 g
Rasvaa: 14,8 g
josta tyydyttyneitä rasvahappoja: 3,4 g
Ravintokuitua: 1,0 g
Natriumia: 0,5 g
Omega-3- ja omega-6-rasvahappoja: 3,5 g

Just meni alas Saarioisten broiskupyöryköitä. 100 grammassa on protskua 14 grammaa, tuohon päälle vielä 100g raikkua ja lasi maitoa ja tadaa, +30g protskua täynnä :)

Ainakin mankkaan K-marketissa sekä Jumbon Cittarissa on ollu KitchenJoy chinesematafaka-kuutiot 1e/kpl. Red Curry Shrippiä on tullu syötyä muutamat paketit tässä viime aikoine.

Yllättävän OK mikrosapuska. Tosin kalaa sais olla vähän enemmän.

marsu_1089_2_jpg.jpg

Ravintosisältö / 100 g
Energiaa 600 kJ (143 kcal)
Proteiinia 5.0 g
Hiilihydraatteja 12.0 g
Rasvaa 8.3 g

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom