Parhaat sigut ja avatarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
No niin, listailkaa tähän threadiin kellä Pakkiksen käyttäjistä on parhaat sigut ja avatarit. Toki nämä muuttuvat ajan myötä mutta parempi vain jos joku vanha sigu/avatar on jäänyt mieleen.

Mielestäni Pro-Painin tämän hetkinen signeeraus on loistava:
"Light days? What are those, some kinda tampons?": Branch Warren

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumi on voimaa :D

Omasta sigustani en vieläkään tajua mitään.

bfr sanoi:

Tuo on kyllä ehdottomasti kärkikahinoissa. :lol2:

bfr sanoi:

LOL!! Repesin tuolle!

Menee kohtuu pohtivaksi tämä treenaus :D

hehe.. Toi Antin vääntö on kyllä ihan huippu:D

"Ai olenko onnellinen? Itken öisin itseni uneen ja aamulla herään omaan huutooni. No, kai minä olen onnellinen"
Kuka ton sigun omisti aikoinaan? Repeilin hieman tolle:D

Strappadon avatar on hyvin seksuaalinen.

Parhaan sigun omistaa Longsword ;)

"Mun mielest lihaksilla ei oo mitään merkitystä. Enemmänki katon hiuksii ja luonnetta!!"

-Demin keskustelupalstalta miesten lihaksikkuudesta puhuttaessa.

S225T:n Sammo avatar ainakin jäi heti mieleen. Ekan kerran kun huomasin sen, niin reaktio oli tyyliin mitä **ttua...?? :D Sitten on tullut muutamaan otteeseen mietittyä, että mistähän läpästä tuo on saanut alkunsa. :)

Paras avatar on mielestäni se barbapaavon podauskuva. :) Kaikki eläinaiheiset miellyttää myös.

Mitään sigua ei tule nyt mieleen...Aamukankeutta pääkopassa.

Siguna: "Desilitrassa spermaa on 227 Kj energiaa. Jos jokainen mies ejakuloisi vaginan sijasta suuhun, maailman nälänhätä vähentyisi 0,7%."

Avana varmaan cti21:sen (vai minkälie) se Hitler syömässä vesimelonia.
Tompan hauis oli kanssa huomiota herättävä, moni oli tällein: "Mikää vittu tuo on??"

-Marchi- sanoi:
Tompan hauis oli kanssa huomiota herättävä, moni oli tällein: "Mikää vittu tuo on??"

Se röntgen-kuva hauiksesta oli myös kova.

Wintikan Mc Hammer on loistava.

Noista siguista niin tiedä, haittaavat selaamista. Onneksi ne on nyt aika pienellä kirjoitettuja. Toisaalta saisihan ne pois näkyvistä jos oikein haittaisi ;)

kovin sigu on tällä hetkellä ehdottomasti zeizeillä:

"Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!'"

vittu mä repeen joka kerta ku nään ton :lol2:

Huono thread. Kaikki jotka tätä lukee ihastuu jonkun toisen siguun niin että ottaa sen itelleen ja sit 10% pakkislaisista on sama sigu eikä tota Tomin pissix-ihQttelua pääse pakoon missään. :jahas:

Samon kultasuihku pistää aina suun virneeseen kun se "roiskii" tossa sivun laidassa :D

Siguista Rinkun "Neutraali putoo mulle" on kyl aika kurgo :hyper: , vaikka tottahan se tietenkin on :jahas: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom