Parhaat salimuistot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja quaz
  • Aloitettu Aloitettu
Sahaajan ja SilkkaaLihaksen videot sai muistelemaan omia treenivuosia taakseppäin ja kaikkea mitä on tullut hölmöiltyä ja säädettyä. Joskus kun aloiteltiin treenaamista, yhden pt:n ohjauskerran tietojen pohjalta, asenteella "ei me mitään apuja tarvita" käytiin ennen treeniä Carrolssissa vetämässä Big Carolina ateria ja sitten oli treenin aikana välillä ihan sairaan huono olo, mutta heti treenin jälkeen uudestaan sama setti :) Ja joka kerta päätettiin että "ei enää Carrolssia ennen treeniä" mutta mentiin aina uudestaan :D

Toinen mikä on jäänyt hyvin mieleen kun käytiin n. 10 päivää putkeen salilla ja oli hirveä ylikunto ja ei oikein saanut nukuttua, mutta pakko oli silti tehdä penkkiä. Olin siinä mielessä outo tapaus että en tykännyt silloin, enkä edelleenkään hauiksen treenaamisesta, joten ihan aito RHP en koskaan ollut. Sitten kun oikeesti kädet vaan tärisi ja heikotti niin "jouduttiin" pitämään taukoa.

Parhaimmat onnistumisen hetket on jostain syystä ollut 140kg lahnapenkkinosto, joka kyllä tuli ylös mutta poiki sitten olkapäävaivoja jotka nyt vasta oon pitkällisen paikkaamisen jälkeen saanut loppumaan, ja tästä siis on aikaa useita vuosia, väliin mahtuu taukoa ja inttiä jne. On sitä hyvä näin jälkiviisaana miettiä missä olis jos ois kaiken tehnyt oikein, tai edes sinne päin. Toinen oli maastavedosta muutaman kokeilukerran jälkeen nostettu kissanselkä-185kg, jossa onneksi ei mitään hajonnut.

Myös ensimmäiset kokeilut lisäravinteiden kanssa on hyvin mielessä. Eka proteiini ikinä oli jotain weiderin sairaaan pahan hajuista ja makuista suklaashittiä. Pukuhuoneen lattiat oli ihan jauhossa kun koko purkki oli mukana ja purkista yritettiin 0.5 litran pulloon saada jauhoja sisälle :) Koska purkissa luki, sekoitettiin maitoon, jota myös oli tölkki mukana...

Hauskoja juttuja ja kokemuksia, joille on kiva nauraa jälkeenpäin :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parhaita kokemuksia on ollu ehottomasti se kun mentiin kaverin kanssa kusi sukassa stockmannille ekaa kertaa ostaan niitä roteiinihormooneita ja sit kuletettiin 3kg maltopussia, protskupönikkää ja jotaki muuta purnukkaa reenikasseissa mukana ku ei kotia uskaltanu viiä :D sit myöhemmin älysin piilottaa niitä johonki kaappeihin ku meinas olla liian painava reenikassi.

Joku kerran huomautti mulle ja kaverille penkkitreenin aluksi, että 'ettekös te eilenkin penkanneet'? Sitten puhui päälle jostain palautumisesta yms. Ei tajuttu mitään. Myöhemmin alkoi liikkua huhua, että palautumiseen liittyy banaanit jotenkin.

Pitkät takit hulmuten salille, minä mopolla ja kaveri otti olkaa fillarilla, molemmilla pitkä tukka ja black-metal-pitkät takit:D Salin jälkeen kebab riisillä, riisi teki siitä bodisafkaa:lol2:

Kaikki ne tekniikat joita ite piti "aika puhtaina", ja jotka oli ihan perseestä satavarmasti.

100 kilon penkkipunnerrus 15-vuotiaana, kova juttu.

Kotona penkistä roikkui pienet kiekot narulla, kun ei mahtunut niitä muovibetonikiekkoja enempää. na´rukin oli maalarinteippiä!

Yhden päivän käsitreeni, eli superhabapäivä. Ihan hauska systeemi, tein vuosi sitten viimeksi. ojentajille ja haukkareille 2 liikettä. 1 liike molemmille ja sitä kaksi sarjaa aina 30 minuutissa, eli n. 15 min. lepoa settien välisää, sitten 2 sarjaa niitä toisia liikkeitä. 4 tuntia eka, sitten ruokatauko, sitten uusiksi 4 tuntia. Ei niin hyödyllistä mutta kivaa. ekan kerrankun koitettiin, vedin koko paskan päätteeksi vielä lärvit!
Oli aika kokemus kun tehtiin sama paska jaloille! Se on sitä attitudea saatana!

Voi että onkin hauskoja muistoja, kyllä salilla on hauskaa ollut ja on vieläkin! Silkkaalihasta ja weakit ja kumppanit on otollisen harrastuksen ottanut, ja senteella vetävät vaikka naurattaakin vähän ne viteot.

:thumbs:

Ennen ja jälkeen treeniä istuttiin silloisen salin edustalla ja hitsattiin joku puol askia röökiä mieheen :) Hohhoh ja tietenkin jännityksentäyteiset matkat viritetyllä mopolla tuhatta ja sataa treenikassi olalla! Kyllä...

Heh! Hauskoja muistoja on.
Joskus 15 kesäisenä, muutama kuukausi treeniä vasta takana. Lastattiin penkkipunnerrustanko 50 kiloiseksi, niin että molemmissa päissä oli 3 kpl 5 kilon isoa valkoista kiekkoa. Se näytti hurjalle kun oli yhteensä 6 kiekkoa+tanko. Oli sitten vahva olo kun sen sai kerran punnerrettua ylös. Ja kotona sitten kehuin äitille että sain 50 kiloa penkiltä.:D

Ja samoihin aikoihin mulla oli tapana aina treenin lopuksi käydä ostamassa kaupasta "palautuslimu". Tuntui taivaalliselta laskea kurkusta alas kylmää kokista kun ei treenin aikana tullut juotua yhtään nestettä.:D

150kg maasta oli aika kova. Kaikki onnistuuneet treenit on hyviä muistoja. Kun saa tehtyä yhden toiston enemmän, kuin edellisessä treenissä.. Se on hienoa.

Joko se kun vedin 200 maasta tai se kun salil oli isotissinen muija tekemäs vipunostoja maaten avonaisel paidal.Olin tietenkin sil puolel mist näkyi suoraa paidan sisäl.

:)

Ekana tulee mieleen ihan ensimmäinen kerta salilla, joskus 16 vuotiaana. Naapurin liikunnanopettajan tekämä ohjelma (oli muuten oikeasti hyvä). Penkillähän se alkoi. Ja painoa... tyhjän tangon verran, eli 20 kg. Sillä 3 x 10.
-huokaus- Ja vikassa sarjassa oli oikeesti tekemistä... :)

(Tosin viime keskiviikkona tangossa oli 30 kg, mutta toistoja meni 1 x 100.)

Se on jäänyt mieleen kun tein "kunnolla" ekaa kertaa elämässäni penkkiä. Ensin jännitti mennä siihen kun olin ensimmäisiä kertoja salilla ja pelkäsin jääväni tangon alle. Otin sit pelkällä tangolla lämmittelyt. Laitoin kympit päihin ja tein 3x10 sarjat 40kg:lla:D

Protskujen ostaminen oli suuri tapahtuma ja eihän niitä uskaltanut porukoille näyttää kun ne on niitä proteiinihormoneja. Pidin sit pussukkaa omassa vaatekaapissa piilossa ja sit kävin hissukseen pesemässä shakerin kun ketään ei ollut keittiössä.

Ennen kun rupesin käymään salilla niin reenailin aina joskus kotona hurjilla 2kg ja 5kg käsipainoilla. Tein sitten habaa aina 50 toistoa putkeen ja aattelin, että mitä enemmän tekee sen parempi:david: Reeni kesti aina n. 10-15min ja sisälsi kolmisen sarjaa habaa ja pari sarjaa punnerruksia. RHP!

Aika vahvasti RHP-touhuun liittyy meikäläisen muistot ja niistäkin lähinnä tohon penkkailuun. Penkkailua harrastettiin teinix ikäisinä meidän porukoiden kellarissa veljen ja yhden kaverin kanssa. Penkkitreenit oli tietysti. n. 5 kertaa viikossa ja aina 1-2 tuntia kerrallaan. Jokainen sarja lämppäreiden jälkeen tehtiin tottakai loppuun asti. Pidettiin ihan penkkipäiväkirjaakin johon sitten kirjoitettiin tuntemuksia. Oli vähän hauskaa lukea niitä myöhemmin kun se vihko jostain vahingossa löytyi. Siellä oli tiukkaa kommenttia tyyliin:

"tukossa perkele"

"vittu ei kulkenu yhtään"

"taas tuli enkat"

yms. Eipä ihme jos oli joskus "vähän" tukossa kun neljättä tai viidettä päivää penkkailtiin putkeen. No tulihan mullakin se satku joskus 15 vuotiaana ja oli se helvetin iso juttu silloin. No eipä vieläkään paljon enempää nouse. ;)

EDIT: Tähän ketjuun pitäisi varmaan säätää joku vähintään +20 v ikäraja, ettei kaikki teinit muistele mitä joskus muinoin tehtiin. Ei millään pahalla kenellekään nuorelle, voitte vaikka perustaa oman ketjun jos siltä tuntuu. ;)

Timba79 sanoi:
EDIT: Tähän ketjuun pitäisi varmaan säätää joku vähintään +20 v ikäraja, ettei kaikki teinit muistele mitä joskus muinoin tehtiin.

Ziiz, se oli niiq niin dorkaa ku menin ecaa kertaa salille!!1! Mä laitoin päälle sellaset Adidaksen verkkarit! Siis niin!!!11! Aattele, Adidaksen verkkarit, niinq DAAA! Zit mä tein aina kymmenen minzaa cross-treinerii, siis CROSS-TREINERII!!1!! Ihan dorkaa!!

Sori, oli niinq pakko:jahas:

RRKalle sanoi:
Pitkät takit hulmuten salille, minä mopolla ja kaveri otti olkaa fillarilla, molemmilla pitkä tukka ja black-metal-pitkät takit:D Salin jälkeen kebab riisillä, riisi teki siitä bodisafkaa:lol2:
Kaikki ne tekniikat joita ite piti "aika puhtaina", ja jotka oli ihan perseestä satavarmasti.
100 kilon penkkipunnerrus 15-vuotiaana, kova juttu.
Kotona penkistä roikkui pienet kiekot narulla, kun ei mahtunut niitä muovibetonikiekkoja enempää. na´rukin oli maalarinteippiä!
Yhden päivän käsitreeni, eli superhabapäivä. Ihan hauska systeemi, tein vuosi sitten viimeksi. ojentajille ja haukkareille 2 liikettä. 1 liike molemmille ja sitä kaksi sarjaa aina 30 minuutissa, eli n. 15 min. lepoa settien välisää, sitten 2 sarjaa niitä toisia liikkeitä. 4 tuntia eka, sitten ruokatauko, sitten uusiksi 4 tuntia. Ei niin hyödyllistä mutta kivaa. ekan kerrankun koitettiin, vedin koko paskan päätteeksi vielä lärvit!
Oli aika kokemus kun tehtiin sama paska jaloille! Se on sitä attitudea saatana!
Voi että onkin hauskoja muistoja, kyllä salilla on hauskaa ollut ja on vieläkin! Silkkaalihasta ja weakit ja kumppanit on otollisen harrastuksen ottanut, ja senteella vetävät vaikka naurattaakin vähän ne viteot.
:thumbs:

Tunnenko mä sut velisein? :eek:

samout sanoi:
siis vedit sata penkistä 15vuotiaana,aika saavutus
edit: ja timba, saatanan bodarit:curs:

No joo, menihän sen kun ei mitään muuta tehnytkään. Ja kuten sanoin, eipä sitä paljon enempää nyt mene, että ei tuo 15 vuotiaana tehty tulos mitään kerro mistään.

Timba79 sanoi:
EDIT: Tähän ketjuun pitäisi varmaan säätää joku vähintään +20 v ikäraja, ettei kaikki teinit muistele mitä joskus muinoin tehtiin. Ei millään pahalla kenellekään nuorelle, voitte vaikka perustaa oman ketjun jos siltä tuntuu. ;)

Mikäs juttu tämä nyt on? :curs: Kyllä minä silti tähän ketjuun vastaan.

Samanlailla minä penkkailemalla alottelin ja hauista vääntämällä. Normaalisalikerta oli sen ~3h.

Selvästi kirkkain muisto ei niin suoranaisesti salille liity, vaan siihen että kun aloitin punttiharrastuksen, niin sen avulla sain nostettua koulussa mitattua kuntolukua ~2,5 numeroa.

Kride sanoi:
Mikäs juttu tämä nyt on? :curs: Kyllä minä silti tähän ketjuun vastaan.

Samanlailla minä penkkailemalla alottelin ja hauista vääntämällä. Normaalisalikerta oli sen ~3h.

Selvästi kirkkain muisto ei niin suoranaisesti salille liity, vaan siihen että kun aloitin punttiharrastuksen, niin sen avulla sain nostettua koulussa mitattua kuntolukua ~2,5 numeroa.

Toki voi vastata jos ihan oikeasti on vuosien takaa jotain muistelemista. Eli oli ihan vain tuollainen heitto, ei kannata ottaa liian tosissaaan. Jos hyvää juttua on, niin ei muuta kun tänne vain.

Meikkis otti "lisäproteiinia": kaks ruokalusikallista jotain v1tun Reformi Body-Soijaa "sekoitetaan" vesilasiin lusikalla. Ja tulihan se 100 penkistä, jo viisi vuotta myöhemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom