Parhaat salimuistot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja quaz
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään rupes salilla naurattamaan, kun muistin seitsemän vuoden takaiset treenit. Jokainen treeni alkoi 150:llä jalkojen nostolla, sen jälkeen penkkiä 45kg:lla ja hauiksia & ylätaljaa. Lopuksi 30-45min kuntopyörää. Se oli kovaa reeniä, se! :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taannoin opiskelijasalilta, jossa ei mitään massamonstereita pyörinyt:

Se kun tein 70kg:lla ylätaljaa ja yksi kaveri tuli sanomaan, että vähän sä teet kovilla painoilla.

Samaten se, kun mavessa nousi puhtaalla tekniikalla 135kg, eikä kukaan tehnyt perässä.

Kyniksellä oli hetken aikaa äijä olo :D

Mulla ne parhaat salimuistot liittyy kyllä ehdottomasti kisadieetti nro kakkoseen.

Kaikki toimi: dieetti eteni unelmasti, treeni kulki ja motivaatio oli huipussaan koko projektin ajan.

Silloin ei ollut vielä mp3:sia olemassakaan eikä cd-soitinta jaksanut kantaa vyöllä mukana, joten kaikki salikumppanit saivat nauttia(?) meikäläisen jokaisen treenin aluksi Nightwishin biisistä "Bless The Child" ja koko Century Childin sisällöstä. Edelleen erityisesti tuosta ekasta raidasta tulee vaffa ja hyvä olo.

Yhessä vaiheessa oli tapana tehdä salilla alataljaa "dynaamisesti", eli laitettiin paljon isommat painot, kun mitä olisi jaksanut ja rykästiin raivolla liike alkuasennosta loppuasentoon (loppuasennossa selkä oli noin 270 asteen kulmassa istuimeen). Sitten kerran näin kun jollain meni samassa alataljassa vaijeri poikki, tyyppi lens siitä selälleen lattialle ja jäi 10cm väliä ettei lyöny päätään yhteen toiseen laitteeseen. Seuraavassa selkätreenissä tuli sitten tutustuttua "hallittuihin toistoihin".
Tsori, hieman myöhässä tulee, mutta se olin minä, joka heitti ukemit takaperin siinä alataljassa. :hyper: Painoakaan ei ollut kuin se täys pakka eli 100 kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom