"Parhaat proteiinilähteet"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryback
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin arvasin tän... Tossa olikin jo yllä Mr.Jayn hyvä vastaus noista prodejen tasavertaisuuksista.

PDCAAS:
1.00 milk
1.00 egg
0.92 beef
0.91 soybean
0.78 chickpeas
0.76 fruits
0.73 vegetables
0.70 legumes
0.68 Kidney beans
0.59 cereals and derivitives
0.52 lentils
0.52 peanuts
0.42 whole wheat

Niin kuin huomaa niin kyllä ne yllättävän paljon alemmaksi tippuu tuon soijan jälkeen.

Vetääkö porukka täällä proteiinipastaa? taitaa maksaa pussukka joku vähän yli 2e. 100g tais sisältää about yli 20g> prodee

PDCAAS:
1.00 milk
1.00 egg
0.92 beef
0.91 soybean
0.78 chickpeas
0.76 fruits
0.73 vegetables
0.70 legumes
0.68 Kidney beans
0.59 cereals and derivitives
0.52 lentils
0.52 peanuts
0.42 whole wheat

Niin kuin huomaa niin kyllä ne yllättävän paljon alemmaksi tippuu tuon soijan jälkeen.

Ei tuossa oo niitä (amarantti, AFA (sinilevä), tattari, hampunsiemen, kvinoa, spirulina) joita mainitsin tuolla ylempänä, mutta myönnän pikaisen googlettelun jälkeen, että en löytänyt niille pdcaas pisteitä noin äkkiseltään.

pointtina siis olikin, että kasvikunnastakin löytyy proteiinin lähteitä, jotka ovat "hyviä".

Juu nou. Nou biif mään. Cuul biins. :)

mut jos nyt puhutaan rahkan syömisestä, niin itse tykkään ainakin laittaa rainbown ananaspaloja omassa mehussa sekaan. ku eikös ananas auttanut jotenki nesteen poistumisessa? tälläsen kuvan olen saanut. mut perusruokana nyt ollu esim aamupalaksi elovehnän omena&kaneli puuro, välillä tonnikalapurkki omassa öljyssä tulee syötyä siinä puuroa keittäessä. puuron kanssa muki maitoa ja 1-2 leipää leikkeleellä.päivällä kouluruoka, johon haluisin enemmän salaattia mukaan mut on niin onneton tarjonta koulussa. sit ku kotio tuun joskus klo 17 niin välillä ihan valion maitorahka ananaspalojen kaa. illalla en syö oikein mitään muuta kun juon pepsi maxia. koitan välttää syömistä illalla.sit jos kauppareissu lankeaa mulle, niinku nykyään kun omistan autokortin, niin tuppaa ostaan yleensä kanaa, joko ihan kokonainen broitsu jota kyniä kotona välipalaks, tai sitten broilersuikale marinaadissa kanakastiketta varten. mut tarvis jotain korviketta löytää tuolle makaroonille,perunalle ja riisille. vaikka pilkkois jotain kurkkua ja tomaattia salaatiksi? mut koittakaa ny jotenki avittaa muaki. olen 18 poika ja kesällä menossa armeijaan joten kunnon kohotus mielessä. käyn 4 kertaa viikossa salilla, pyrkimyksenä saada hiki virtaamaan. juoksumatolla yleensä 10-20min joka reissu, saa lämmön ja nesteen poistumisen päälle. sitten loppu 40-70min random reeniä käsille ja jaloille. tarkoituksena saada rasvaprosenttia alemmas. olen 195cm pitkä ja 102kg. ja en ole mielestäni mikään lihava. Kengänkoko on 47 ja käsi on vähän kakkulapiota isompi :D keuhkot on 6,5L joten isosta miehestä on kyse. Pitäis varmaan wordilla eka järjestää nää puheenaiheet.

mitä pitäisi syödä illalla? hedelmiä on käyny mielessä mut ei ananastakaan viitti koko ajan syödä. banaanissa on hiilihydraatteja?

mitä pitäisi syödä illalla? hedelmiä on käyny mielessä mut ei ananastakaan viitti koko ajan syödä. banaanissa on hiilihydraatteja?

Itse olen ainakin saanut jostakin käsityksen että illalla olisi hyvä syödä jotakin proteiinipitoista, jotta lihaksilla on jotain jonka avulla ne voisivat palautua. Tästä syystä on itselläni ollut tapana syödä rahka tai tonnikalaa juuri ennen nukkumaanmenoa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Itse vedän nyt dietillä puolikiloa rahkaa iltapalaksi, voi pistää jotain ananaspaloja tai muuta sekaan jos on kermaperse :D munakas on toinen hyvä vaihtoehto jos jaksaa ruveta oikeen kokkailemaan

Ei hedelmiä ainakaan, sisältävät vain hedelmäsokeria. Jotain proteiini- ja rasvapitoista ruokaa. esim. Tonnikalaa öljyssä, rahkaa + öljyä...

Ei hedelmiä ainakaan, sisältävät vain hedelmäsokeria. Jotain proteiini- ja rasvapitoista ruokaa. esim. Tonnikalaa öljyssä, rahkaa + öljyä...

sisältää ne myös vitamiineja ja hivenaineita, ja ovat täten terveellisiä. Itse syön aina klo. 17-18 välillä muutaman ison omenan tai päärynän. Mutta tuota nyt ei lasketa ihan iltapalaksi vielä.

sisältää ne myös vitamiineja ja hivenaineita, ja ovat täten terveellisiä. Itse syön aina klo. 17-18 välillä muutaman ison omenan tai päärynän. Mutta tuota nyt ei lasketa ihan iltapalaksi vielä.

Tarkoitin iltapalaksi, eihän niissä tosiaan muuten mitään vikaa ole.

Hyvä käsitin siis väärin (: Näitä vhh-fasisteja, jotka ovat kieltämässä jopa hedelmienkin syönnin, kun tuppaa olemaan enemmän ja enemmän, niin piti tuo kommentti heittää.

Kysyin tätä täällä joskus aikasemmin, mutten saanut koskaan vastausta, niin koetetaan uudestaan;

Onko kukaan sattunut maistamaan Arla Ingmannin maustettuja raejuustoja? Saisi kätevästi vähän vaihtelua senkin syöntiin.

http://www.arlaingman.fi/fi/tuotteet/?pcsid=17&p=5
http://www.arlaingman.fi/fi/tuotteet/?pid=192&pcsid=17&p=5

Hyvä käsitin siis väärin (: Näitä vhh-fasisteja, jotka ovat kieltämässä jopa hedelmienkin syönnin, kun tuppaa olemaan enemmän ja enemmän, niin piti tuo kommentti heittää.

Kysyin tätä täällä joskus aikasemmin, mutten saanut koskaan vastausta, niin koetetaan uudestaan;

Onko kukaan sattunut maistamaan Arla Ingmannin maustettuja raejuustoja? Saisi kätevästi vähän vaihtelua senkin syöntiin.

En näitä kahta ole vielä kokeillut, mutta Ruotsin puolella kun maitorahka on kiven alla niin ostin Arlan ananasraejuustoa lounaalle. Vähän epäilytti keltainen reajuusto, mutta maku oli mahtava. Pelasti yliopiston ruualta, joka on pelkkää hiilihydraattia ja vaaleaa leipää.
Ruotsalaisia on siunattu uskomattomilla geeneillä kun eivät liho moisesta ruuasta.

Ainut miinus maustetussa raejuustossa oli koko sekä hinta. Suomen puolen hinta varmaan heikottaa entistä enemmän. Tälläiselle pienelle tyttöselle raejuustopakkaus oli ok, mutta olisi sitä enemmänkin voinut syödä ;>

Ostin tuota grillattua paprikaa.. Sitä kun sekoittaa tonnikalaan niin sehän on ihan sairaan hyvää.
Ennen vedin niin paljon tonnikalaa ja raejuustoa etten ole sitä pystynyt pitkään aikaan syömään. Mutta tällä sekoituksella tämä taas menee oikein hyvin, ja hyvää on..

Vilper vastasikin jo. Ja hedelmissä ei todellakaan ole pelkästään hedelmäsokeria.

Eikä ole iltapalaksikaan. Hillarit illalla eivät lihota. Kalorit sisään - kalorit ulos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom