Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voikohan niitä lilluttaa ennen panerointia(oikea sana?) jossain muussakin nesteessä ku munassa, jos se ei kuulu ruokavaliooni?
Moni mainitsi syövänsä seitä. Olen itsekkin kokkaillut pariin otteeseen sitä. Tein uunissa vuokaa missä oli seitä, kasviksia ja tomaattimurskaa. Voin kertoa että sein maku pisti melkein oksettamaan. Kiinnostaisi tietää miten te jotka sitä enemmän popsitte saatte siitä syötävää? Vai olenko vaan vähän liian nirppa nokka sen maulle?
Luulis et öljyki kelpaa, tulee vaa rasvasempaa sit. Kananmunaa ei muuten kandee syyä hirveemmin protskunlähteenä ku tulee sitä kolesterolia. Ja katkaravuis sama. Kandee kyl molempii syyä vaik kerran viikossa. Sit juustoista polarin 5% rasvaa juustossa on 32 grammaa sadas grammas protskuu. Mut kandee niitä jauhoja kyllä mättää. : )
eikö se niin ollu että kananmunassa on kolesteroolia muttei se siitä kuitenkaan kehoon imeydy, ni eikö sitä voi ihan ilman kolesterolin pelkoa syödä? aenaki minun mielestä:whip:
eikö se niin ollu että kananmunassa on kolesteroolia muttei se siitä kuitenkaan kehoon imeydy, ni eikö sitä voi ihan ilman kolesterolin pelkoa syödä? aenaki minun mielestä:whip:
Moni mainitsi syövänsä seitä. Olen itsekkin kokkaillut pariin otteeseen sitä. Tein uunissa vuokaa missä oli seitä, kasviksia ja tomaattimurskaa. Voin kertoa että sein maku pisti melkein oksettamaan. Kiinnostaisi tietää miten te jotka sitä enemmän popsitte saatte siitä syötävää? Vai olenko vaan vähän liian nirppa nokka sen maulle?
melkeinpä voin kokemuksesta sanoa että pakastesei on sellaista tavaraa että siitä ei saa maistuvaa ei sitten millään... mutta poikkeuksiakin on, kokeilin kerran sellaista sei-ruokaa mikä on tähän mennessä ollut ykköstapaus tämän kalalajin kohdalla, eikävä kyllä en tiedä tarkkaa reseptiä mutta siinä oli jotakin tomaattikastiketta sekä juustoraastetta (merkkiä en osaa sanoa mutta hyvvee oli)
melkeinpä voin kokemuksesta sanoa että pakastesei on sellaista tavaraa että siitä ei saa maistuvaa ei sitten millään... mutta poikkeuksiakin on, kokeilin kerran sellaista sei-ruokaa mikä on tähän mennessä ollut ykköstapaus tämän kalalajin kohdalla, eikävä kyllä en tiedä tarkkaa reseptiä mutta siinä oli jotakin tomaattikastiketta sekä juustoraastetta (merkkiä en osaa sanoa mutta hyvvee oli)
saa erittäin halvalla todella hyvänmakuista...
vuokaan latoo seipaloja , suolaa reilusti sirottelee pääle(reilusti tarkoittaa reilusti)
sitruuna pippurii sitäkin erittäin paljon ja vielä murentaa kalaliemi kuution siihen kalan päälle ja kermaa niskaan reilusti.... on makoisaa ja maukasta