Parhaat natutulokset??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Re: Re: Re: Re: Re: Re: reiju meiniki...

Originally posted by Sumppari
Äh joo kirjoitin taas mitä sattuu, penkki***** tarkoitin.

Muutamaan ylempään viestiin. Miksi ihmeessä kukaan anonyymina oleva antaisi suoraan "avaimet" käteen siitä että mistä saa selville kuka oikeasti on, pelkästään sen takia että joku vakuuttuisi jostain ansioista? Ei tietääkseni tässä threadissä kukaan muukaan "halua" nimeään julki. Tosin voisin kuvitella että jos foorumilta kaikki muutkin vaihtavat nickin oikeaan nimeen, niin eiköhän penkkipenakin ole valmis vaihtamaan nimensä oikeaksi :D

Mutta eikö sitten olisi kaikkein parasta olla ihan hiljaa, eikä keksiä mitään omia juttuja?

Originally posted by Force
Miksi kehityksen pitäisi pysähtyä johonkin tiettyyn pisteeseen? Mikä ottaa kiinni, ettei tule lisää kiloja tankoon natuna?
Itse uskon, että todella monet pystyvät esimerkiksi penkkaamaan yli 200kg natuna. Jotkut vielä huomattavasti enemmänkin.

Voin jo kuulla vastalauseiden myrskyn. Antaa tulla painavaa perustelua, että mihin ja miksi kehitys pysähtyisi natuna.

Kehitys pysähtyy liian pieneen lusikkaan ja ihmisen tyhmyyteen. Vaihtelu on se millä tuloksia tehdään(ruoka, treeni: molempia pitää vaihdella!), osaltaa sekin että muut asiat alkaa kiinnostaa enemmän(oma perhe yms.) kuin penkistä nostaminen.
200 kg penkki natuna mahdollinen mutta ei ihan kaikille, joillain on paremmat mahdollisuudet kasvattaa massaa enemmän, jotkut saa taas voimaa enemmän. Henkilökohtaisista ominaisuuksista riippuu paljon ja siitäkin mitä on nuorena harrastanut. Jos on harrastanut pienen ikänsä vaikka hirsien nostoa (esim. Heini Koivuniemi) niin hermostus kehittyy paremmaksi->enemmän voimaa tarjolla, kuin verrattuna että on harrastanut sohvalla löhöilyä ja telkkarin katselua.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reiju meiniki...

Originally posted by Raven
Mutta eikö sitten olisi kaikkein parasta olla ihan hiljaa, eikä keksiä mitään omia juttuja?

Tietenkin näin. Seurasin varmaan tätä vähän huonosti, mutta mistä tiedät että jutut ovat perättömiä? Samahan se on sinun kohdalla, voitaisiin väittää että juttusi kilpailuista ja tuloksista ovat tuulestatemmattuja niin kauan kunnes todistat ne todeksi?

Ämmbee sanoi:
Geenit määräävät kuitenkin viime kädessä missä raja kulke... Jos ihminen olisi rotua Homo Muscularis niin olisi vamaankin mahdollista nostaa 500 kiloa penkistä ja kyykätä 1000. Ihmisetkin ovat yksilöllisiä ja lääkkeiden antamat hyödyt vaihtelevat varmaankin aika oleellisesti eri henkilöillä.
Heh, eristettäisiin kaikki voimailevat ihmiset vaikka tasmaniaan ja annettaisiin 5000 vuotta aikaa evoluutiolle niin eiköhän geenit tekis tehtävänsä ja rahkeet riitäis pitkälle. :offtopic:

HRC: Ei välttämättä kannata nostaa vanhaa threadia vaan sen takia et pääsee heittään jonkun "hyvän" läpän.

Omat natutulokset (koskaan en ole käyttänyt kreatiinia vahvempaa):

Aloittaessa:

penkki 40kg
kyykky 40kg
maastaveto 60kg
...
(10 vuotta hikistä treeniä)
...
penkki 130kg RAW/löysällä Furyllä (saan itse päälle) 140kg
kyykky 170kg RAW/trikoilla 220kg
maastaveto 210kg RAW/trikoilla 230kg

Tuosta voisi laskea, että jos kehitys pysyy samana, niin saan natuna toisen 10 vuoden treenin jälkeen varusteilla:

penkki 455kg
kyykky 935kg
maastaveto 805kg

:D

Joo no mua tähän punttaamiseen opettanut mies nosti penkistä 200kg ja mitä sen nyt aika hyvin tunnen nii ei käyttänyt mitää roinia... Ja kaikista hauskinta siin oli että se ei vetäny mitää lisäravinteitakaa ;)

Mä oon nostanu satasen penkistä ilman roinaa! aaaaaaaaltojaaaaaa!!!!

Lisäksi olen juossut puolimaratonin 1,43 ilman roinaa! aaaaaaltojaaaaaa!!!

Kesällä vedin massat 66,5 kiloon!!! TÄYSIN ILMAN ROINAAAAA!!!!!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki 100kg
Kyykky 150kg
Mave 150kg

Proteiinia, hiilaria, kreatiinia, kofeiinia, cla, vitamiineja, hivenaineita ja öljyjä tulee syötyä. Reeniä takana noin pari vuotta. :)

Penkki 45kg ja sekin killissä ja munat katossa.
Kyykky 87.5kg ja sekin vajaa
Mave 90kg ei ihan saannut suoristettua selkää.

neutraali sanoi:
Penkki 45kg ja sekin killissä ja munat katossa.
Kyykky 87.5kg ja sekin vajaa
Mave 90kg ei ihan saannut suoristettua selkää.

*totaali repeäminen*

8kk pian on treenattu natuna, tulostaso noussut n 30%.

Ykkösiä en ole testannut vähän aikaan, mutta

Penkistä 2x100kg
Kyykyssä 8x140kg
Mavessa jo aikaa sitten 250kg ja enää en kokeile, selkä ei kestä.

Ei voi haukkua rintalihaspelleksi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom