Parhaat natutulokset??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Dopey
Muut puhuu täällä nostotuloksista threadin alkuperäisen kysymyksen mukaan, ei lihasmassasta. Bodylavoilta ei natikoita löydy, mutta voimanostokisoista löytyy ainakin testaavien liittojen osalta varmasti.

Joo mutta dragon rupes puhumaan jotain hormonitasojen vaihtelusta. Vaihteli ne kuinka paljon hyvänsä, niin tiettyä pistettä enemmän ei tuu lihaa. Tiedän kyllä että voimatasoihin vaikuttaa moni muukin seikka kuin lihasmassa.

Re: Re: Just näin!

Originally posted by Rock^
Ja mitä näihin tulosthreadeihin tulee niin toiset ottaa mavea korokkeilta, toiset prässää käsiä auttaen, toiset penkkaa paidalla, toiset kyykkää triplasuper-trikoissa jne :) [/B]

Penkkiennätys ilman paitaa (en ole koskaan käyttänyt) salilla ja perse penkissä on 210kg
Poliisien(oman talon väliset) kisoissa 205kg.

Polven yläpuolelta veto 330kg x5, maastavetoykköstä en enää uskalla ottaa selkäongelmien vuoksi.

Prässiä oon joskus saanut 800kg:lla kolme toistoa, siteet polvissa ja ilman käsien apua. Normaali sarjoja teen 600 -750 kg:lla.

Penkki on oikeastaan ainoa jossa kokeilen ykkösiä, koska se on itselleni turvallisin ja siitä näen vähän missä mennään.

niinkun tässä muuten näistä penkkituloksista oli puhetta niin olisin tässä vaan kysynyt että kun mulla menee nyt se 75 niin onko mahdollista n.3 kertaa/vko käynneillä että mulla neljän kuukauden päästä nousis jo yli 90kg? Joo tyhmää aloittelijan höpötystä mutta kaikkihan ovat joskus aloittelijoita kuten minä nyt. :rolleyes:

Originally posted by Mafiamember
niinkun tässä muuten näistä penkkituloksista oli puhetta niin olisin tässä vaan kysynyt että kun mulla menee nyt se 75 niin onko mahdollista n.3 kertaa/vko käynneillä että mulla neljän kuukauden päästä nousis jo yli 90kg? Joo tyhmää aloittelijan höpötystä mutta kaikkihan ovat joskus aloittelijoita kuten minä nyt. :rolleyes:

Kyllä tuo on täysin mahdollista jos treenaat oikeen. Tietoa penkistä voit ettiä searchilla.

Olen itse saanut penkiltä 142,5 kiloa (salitulos, ei varusteita) 76:n kilon omalla painolla, ja se on jotain päälle 1,8 kertaa omapainon. Itse en usko että on mitään rajoitinta, joka estäisi nostamasta 2 tai 2,5 tai 3 tai jopa 3,5 kertaa omapainon penkistä.

Itse luin jostain väitteen joka joku oli kirjoittanut että ilman lääkkeitä pääsee ainakin nostamaan 1,75 kertaa omapainon penkistä ja 2,5 kertaa kyykyssä. Sanoisin että tämä pitää useimmilla paikkaansa.

Geenit määräävät kuitenkin viime kädessä missä raja kulke... Jos ihminen olisi rotua Homo Muscularis niin olisi vamaankin mahdollista nostaa 500 kiloa penkistä ja kyykätä 1000. Ihmisetkin ovat yksilöllisiä ja lääkkeiden antamat hyödyt vaihtelevat varmaankin aika oleellisesti eri henkilöillä.

Re: Re: Re: Just näin!

Originally posted by Battle
Penkkiennätys ilman paitaa (en ole koskaan käyttänyt) salilla ja perse penkissä on 210kg

Hmm.. Et ole koskaan käyttänyt paitaa vai aineita? :)

Originally posted by Sumppari
Ei millään pahalla, mutta et taida voimanostoa, seuratyötä tai yleensäkkään koko aiheesta mitään ymmärtää. Monet seurat heivaavat automaattisesti pihalle dropittajat, seuralle on sen verran harmia käryistä.
Kaveri poimi natuna suomenmestaruuden viime vuonna, velikin tekee hyvää tulosta nuorissa, tiedän aivan salettiin että SM tason kärjessä voi pärjätä natuna. Tämän allekirjoittaa varmasti moni kisaaja tältäkin palstalta.

Se että itse et osaa treenata ja saa tulosta aikaan, ei tarkoita sitä etteikö kukaan muu osais treenata.

Tuo pitää täysin paikkansa!! Olen nostanut penkkiä 15v ilman taukoja ja loukkaantumisia. Pituus 176cm ja paino 130kg, SM- mitaleja löytyy kaapista ja raakapenkki reilusti yli 200kg..ja tämä ei oo tarkotettu elvistelyksi vaan esimerkiksi että natunakin voi pärjätä. Kukaan ei kuitenkaan usko mutta tervetuloa testiryhmän kanssa koska annan mielelläni pissanäytteen, ei ole mitään salattavaa!! harjoituskauden testejä 2001 2kpl, 2002, 2kpl ja 2003 1kpl...et silleen :thumbs:

Originally posted by VahvaJussi
Joo mutta dragon rupes puhumaan jotain hormonitasojen vaihtelusta. Vaihteli ne kuinka paljon hyvänsä, niin tiettyä pistettä enemmän ei tuu lihaa. Tiedän kyllä että voimatasoihin vaikuttaa moni muukin seikka kuin lihasmassa.

Se tietty piste vaihtelee melko paljon.

eikös Massaa!Voimaa! -kirjassa sanota,että ei ole mitään rajaa miten suuriksi lihakset voivat kasvaa
periaatteessa ja käytännössä on suuria eroja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by pååtta
eikös Massaa!Voimaa! -kirjassa sanota,että ei ole mitään rajaa miten suuriksi lihakset voivat kasvaa

Teoriassahan asia on juuri näin. Rajoittavana tekijänä lihasten suuruudelle lienee maailmankaikkeuden koko. Käytännössä jo tuollaisen Ronnie Colemanin lihasmassan kasvattaminen ja ylläpito on melko vaikeaa, etenkin naturaalivoimailijalle. Perstuntumalta arvioisin sen olevan kuitenkin jonkin verran todennäköisempää kuin esim. sen, että kärpäsen lentäessä kaatopaikan yli muodostuu jätteistä nykyaikainen suihkuhävittäjä.

Jubsadubsa

Originally posted by Hannibal
Teoriassahan asia on juuri näin. Rajoittavana tekijänä lihasten suuruudelle lienee maailmankaikkeuden koko. Käytännössä jo tuollaisen Ronnie Colemanin lihasmassan kasvattaminen ja ylläpito on melko vaikeaa, etenkin naturaalivoimailijalle. Perstuntumalta arvioisin sen olevan kuitenkin jonkin verran todennäköisempää kuin esim. sen, että kärpäsen lentäessä kaatopaikan yli muodostuu jätteistä nykyaikainen suihkuhävittäjä.
No täytyy sanoa, että lecter vetäisi kyllä aika hyvät vertailut...!!:thumbs: :thumbs: :thumbs: :worship:

Originally posted by Milo
Kyllä tuo on täysin mahdollista jos treenaat oikeen. Tietoa penkistä voit ettiä searchilla.

Varmaan voidaan lisätä että jos olet juuri edellisen neljän kuukauden aikana nostanut sen 60kgstä siihen 75kg niin vaikee on enää saada seuraavan 4kk aikana 90kg täyteen.

Kaikki tietysti vähän riippuu siitä oletko 170cm vai 195cm...

Originally posted by vitvall
periaatteessa ja käytännössä on suuria eroja.

no okei mä oon aloittelija yrittäkää ymmärtää...mutta vakavasti puhuen toimiiko elimistön oma hormoonituotanto "rajoittimena" kun lihasmassan koossa on saavutettu tietty taso? elikkä "kieltäytyykö" elimistö kasvattamasta enää lihasta lisää?

Originally posted by Milo
...s. Ei tietenkään päde jos oot lähemmäs 200kg ryhävalas.

Miksei pätis, sehän olis vain rapiat 480 kg:lon penkki ;)

Penkki: 2*80kg
Muut: ????

No ei kuitenkaan "huonoin" tulos tällä foorumilla? Kaikkihan me olemme yksilöitä. Jokaisella vähän eri tulokset vaikka saman verran treenais!

Semmosta....

Originally posted by penkkipena
Tuo pitää täysin paikkansa!! Olen nostanut penkkiä 15v ilman taukoja ja loukkaantumisia. Pituus 176cm ja paino 130kg, SM- mitaleja löytyy kaapista ja raakapenkki reilusti yli 200kg..ja tämä ei oo tarkotettu elvistelyksi vaan esimerkiksi että natunakin voi pärjätä. Kukaan ei kuitenkaan usko mutta tervetuloa testiryhmän kanssa koska annan mielelläni pissanäytteen, ei ole mitään salattavaa!! harjoituskauden testejä 2001 2kpl, 2002, 2kpl ja 2003 1kpl...et silleen :thumbs:

Aika vähän testejä, vaikka olet menestynytkin. Toisaalta ei pahemmin muita testailla kuin arvokisoissa kävijöitä.. siis samalla tavalla.
Niin niin, olet tehnyt jonkun varapussin toiselle kuselle. ;)

Originally posted by Raven
Aika vähän testejä, vaikka olet menestynytkin. Toisaalta ei pahemmin muita testailla kuin arvokisoissa kävijöitä.. siis samalla tavalla.
Niin niin, olet tehnyt jonkun varapussin toiselle kuselle. ;)

Kiitos vittuilusta :( en voi vaikuttaa siihen kuinka monta kertaa mut testataan vai pitäiskö tässä alkaa itse kustantamaan niitä testejä et niitä ois sit riittävästi vai?? ja tarkoitatko että en ole arvokisoissakävijä?? 7 SM-mitalia ja 2 PM-mitalia, eiköhän nuo lueta arvokisoiksi??? ja jos haluat niin tule vain testaamaan voin antaa osoitteeni jos haluat..ihmeellistä tää ihmisten kateus ja tietämättömyys...olet TÄYS:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom